Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Wie heeft the Virgin suircides gezien?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=307991)

G.T.C. 13-12-2002 22:14

Wie heeft the Virgin suircides gezien??

Ik heb hem sinds kort op dvd. Het leek me wel een goeie film.
Dus ik heb hem net effe zitten kijken, maar hij is echt zwaar goed!!!
Het is niet echt zo'n drama dat je een potje zit te janken ofzo, maar ik kreeg er echt vollop kippenvel van. Echt een aparte film.

Maar heeft iemand die film gezien en wat vond je ervan?

3rd Rock 13-12-2002 23:16

wil em wel zien ja. kirsten dunst is lekker wijf!

G.T.C. 13-12-2002 23:19

Citaat:

3rd Rock schreef:
wil em wel zien ja. kirsten dunst is lekker wijf!
Je hebt dus wel van de film gehoord. Van de reclame ofzo? Hij was toen der tijd toch ook in de bios of niet?

3rd Rock 13-12-2002 23:34

is idd in de bios geweest, meer in de filmhuizen geloof ik. maar als je info zoekt: www.imdb.com

G.T.C. 13-12-2002 23:56

Citaat:

3rd Rock schreef:
is idd in de bios geweest, meer in de filmhuizen geloof ik. maar als je info zoekt: www.imdb.com
Ja, is ook wel een aardig idee. Is effe lezen wat de mensen er daar van vinden

Maar voor wie de film gezien heeft.....laat effe weten wat je er van vond. Ben gewoon benieuwd.

Vash! 14-12-2002 00:35

Ik heb hem een tijdje geleden gezien, ben hem ooit om twee uur snachts gaan kijken, ik wilde alleen een klein stukje zien om te zien wat voor kwaliteit het was, maar ik heb hem in een keer gelijk gekeken. Ik was echt zwaar onder de indruk, echt super goeie film. Eigenlijk heb ik hem gezocht omdat ik had opgezocht wie Mary Jane in Spiderman was, en ik kende haar niet, dus toen ben ik allemaal films van Kirsten Dunst gaan kijken. De soundtrack van Air is trouwens ook zwaar (y)(y)(y)(y)(y) :D

Had er trouwens engelse subs bij, waarschijnlijk voor doven oid, elke keer stond er "sirene in de verte" of "blaffende hond" :D was wel grappig. Sfeer in die film is :cool: Moeilijk te omschrijven vind ik, toch wel een schemerige sfeer maar niet donker, toch nog met een jeugdelement erin dat het wel een beetje fris houd. Soort van Dazed and Confused achtig hangt er een beetje in. Wel compleet anders natuurlijk maar ja. Gewoon ff checke :)

Vash! 14-12-2002 00:38

En het is trouwens 'The Virgin Suicides' , zonder r maar zal wel typfout zijn:confused:

G.T.C. 14-12-2002 10:01

Citaat:

Vash! schreef:
En het is trouwens 'The Virgin Suicides' , zonder r maar zal wel typfout zijn:confused:

Ja, ik weet het. Ik dacht vroeger altijd dat het met een r was. Is een beetje automatisme geworden denk ik :D

Maar die soundtrack is inderdaad heeel goed. Ik had effe op internet er naar zitten zoeken, en toen kwam ik er ook achter dat 'Air' een franse groep was. Wist ik ook helemaal niet :D

Speelt Kirsten Dunst, Mary Jane in Spiderman??!?! Zoww, dan ga ik die film toch maar kijken :p . Ze ziet er lekker uit, maar ik vind het sowieso ook een super actrice. Ze speelde ook dat irritante meisje in Jumanji hè. Dat deed ze ook heel goed vond ik!

freakjuh 14-12-2002 12:01

Jep gezien, goeie film, je hebt in t begin echt geeen id wat er gaat gebeuren :)

3rd Rock 14-12-2002 13:20

Citaat:

G.T.C. schreef:
Ze speelde ook dat irritante meisje in Jumanji hè. Dat deed ze ook heel goed vond ik!
ze speelde idd at meisje in jumanji ja!

sublime 14-12-2002 14:35

ik wil m ook nog zien... wilde er in het filmhuis heen, maar niet goed opgelet en toen was ie al weer weg

G.T.C. 14-12-2002 17:50

Citaat:

sublime schreef:
ik wil m ook nog zien... wilde er in het filmhuis heen, maar niet goed opgelet en toen was ie al weer weg
Sja....effe huren dan hè. Of je moet hem hier komen kijken :p

Screenager 14-12-2002 17:54

Is een van mn lievelingsfilms.. heeft heel apart sfeertje vind ik.. en lekker veel vaagheid ;)

sublime 14-12-2002 20:13

Citaat:

G.T.C. schreef:
Sja....effe huren dan hè. Of je moet hem hier komen kijken :p
waar is hier?? :)

Balance 14-12-2002 20:42

ik heb hem gezien ja.

ik had hele hoge verwachtingen van de film, nadat ik las waar ie over ging. ik baalde dat ik niemand kon vinden die het ook een leuke film leek en wilde hem later een keer huren. De vent in de videotheek wist niet eens dat die film bestond!
Uiteindelijk gedownload van internet en ik vond hem wel goed, alleen m'n verwachtingen waren net iets te hoog.
Toch wel een hele mooie film hoor, heel bijzonder eens een keer een andere film, mooi thema.

battlestar 14-12-2002 23:41

(y) (y) (y) prachtig

kirsten dunst is erg (y) , crazybeautiful is ook wel een aardige film van haar..
alleen, ze had spiderman niet moeten doen.. (n)

G.T.C. 15-12-2002 09:44

Citaat:

sublime schreef:

haha......ik bedoelde bij mij thuis

G.T.C. 15-12-2002 09:45

Citaat:

*BattleStar* schreef:
(y) (y) (y) prachtig

kirsten dunst is erg (y) , crazybeautiful is ook wel een aardige film van haar..
alleen, ze had spiderman niet moeten doen.. (n)

Speelt ze niet zo goed in die film ofzo?

Vash! 15-12-2002 10:20

Citaat:

sublime schreef:
ik heb hem ook thuis liggen :o ....

battlestar 18-12-2002 20:41

Citaat:

G.T.C. schreef:
Speelt ze niet zo goed in die film ofzo?
kvond het gewoon een bagger film, meganep, amper verhaal, ik heb af en toe zitten doorspoelen omdat het te saai was
ik vind zo'n film niet bij der passen, ze moet het bij wat kleinere films houden.

sublime 18-12-2002 22:23

Citaat:

G.T.C. schreef:
haha......ik bedoelde bij mij thuis
Citaat:

Vash! schreef:
ik heb hem ook thuis liggen :o ....
moet ik dit zien als een uitnodiging?? ;)

Vash! 19-12-2002 00:51

Citaat:

sublime schreef:
moet ik dit zien als een uitnodiging?? ;)
;) als je zin hebt om het halve land door te reizen :o

sublime 19-12-2002 08:20

Citaat:

Vash! schreef:
;) als je zin hebt om het halve land door te reizen :o
ik was dan ook van plan een uitnodiging beleefd doch nadrukkelijk af te wijzen ;):D

Vash! 19-12-2002 09:02

Citaat:

sublime schreef:
ik was dan ook van plan een uitnodiging beleefd doch nadrukkelijk af te wijzen ;):D
:eek: de popcorn stond al klaar... :(

the exploding boy 19-12-2002 09:19

Mooie film idd. Coole kleuren ( :confused: ) En een beetje naargeestige maar toch vrolijke sfeer.

Aurelia AutumnRain 19-12-2002 10:59

Mooie film!!!
Ik had hem bij de videotheek gehuurd en het was een hele slechte band, dus ik had af en toe best veel storing. Daarom heb ik hem niet helemaal kunnen zien...:(

G.T.C. 19-12-2002 15:58

Citaat:

sublime schreef:
Je weet niet wat je mist :p

sublime 19-12-2002 22:25

Citaat:

Vash! schreef:
:eek: de popcorn stond al klaar... :(
ach, khou toch niet van popcorn :D:D

sublime 19-12-2002 22:26

Citaat:

G.T.C. schreef:
Je weet niet wat je mist :p
?? wat mis ik dan? die film is hier vast ook wel te krijgen hoor :p

G.T.C. 20-12-2002 16:24

Citaat:

sublime schreef:
?? wat mis ik dan? die film is hier vast ook wel te krijgen hoor :p
Nee ok. dan is het goed :)

NecroDopey 20-12-2002 18:11

Vond het maar een saaie rukfilm, was toch van dochter van Francis Coppola? Begin te twijfelen of we het over dezelfde film hebben, aangezien er zoveel mensjes enthousiast over zijn... Drama is niet echt mijn genre I guess...

the tourist 20-12-2002 19:28

Die ga ik deze vakantie huren!

G.T.C. 21-12-2002 10:20

Citaat:

NecroDopey schreef:
Vond het maar een saaie rukfilm, was toch van dochter van Francis Coppola? Begin te twijfelen of we het over dezelfde film hebben, aangezien er zoveel mensjes enthousiast over zijn... Drama is niet echt mijn genre I guess...
Naja, je moet wel een beetje een goeie bui hebben zeg maar. Gewoon serieus naar die film kijken, en niet tijdens de film zitten kloten met je vrienden ofzo (wat bij mij dus nog wel is gebeurd en meteen heel de film verpest :( ) Want eigenlijk word alles in een heel traag tempo verteld. Weinig actie enzo. Maar na afloop van de film had ik echt zoiets van :eek:
Had toch wel een behoorlijke indruk op me gemaakt. Is toch wel een hele bijzondere film.

saxy girl 21-12-2002 20:02

Ik heb eigenlijk per toeval de film leren kennen. Er was zo'n clipje op tmf of mtv dat ik zeer wijs vond. Bovendien was het liedje dat erbij hoorde zeer goed en ik wou absoluut die saxsolo kunnen.
Maar ik werd ook nieuwsgierig naar de achtergrond ervan en leende het boek. Een jaar later heb ik de film gezien, die ik veel beter vond dan het boek. Ik vind het zeer treffend

jellerd 23-12-2002 16:04

ik heb ehm gezien, goede film (y)

Ellun 28-12-2002 18:33

Ik heb het boek gelezen, mag dat ook?
Ik vond het uiteindelijk wel een mooi boek, maar af en toe kwam ik er moeilijk doorheen, omdat er -het is al eerder gezegd- weinig actie in zit. Op de een of andere manier wilde ik wel perse doorlezen, omdat ik graag wilde weten hoe het precies zou aflopen, en ook wel een beetje -ik geef het toe- omdat ik benieuwd was hoe de meisjes zichzelf van kant zouden maken.
De film ga ik nog zeker een keer kijken.

Goat 30-12-2002 00:42

om eerlijk te zijn snapte ik er helemaal niks van

G.T.C. 04-01-2003 10:51

Citaat:

Goat schreef:
om eerlijk te zijn snapte ik er helemaal niks van
JA, ik moet toegeven.....het is een van de meest vage films die ik gezien heb.

Wat ik alleen nog steeds niet snap, is waarom die 4 overgebleven meisjes aan het einde die jongens naar hun huis lieten komen en daarna opeens allemaal zelfmoord hadden gepleegd. Moesten die jongens dat perse zien ofzo :confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.