![]() |
wat is je drama top 10?
uhh, naja.....ik zou het eigenlijk niet weten.
Maar ja, ik heb net The virgin suicides gekeken en ik wil eigenlijk wel wat meer drama dvd's gaan kopen. Dat soort films liggen mij ook wel blijkbaar. Dus kunnen jullie effe je drama top 10 maken. dan heb ik wat leuks om uit te kiezen :D Thank you! |
Dit zijn gewoon een paar die ik wel goed vind, kep denk ik nie echt een top ofzow
Monsters Ball The Green Mile sja zit me films langs te kijken maar wat is eigenlijk drama?? valt er bijna altijd wel onder maar ze hebben vaak een ander hoofdthema Je moet Monster Ball maar eens kijken, die is ook wel indrukwekkend, en Puff Daddy wordt gefrituurd :D |
Citaat:
The green mile heb ik al heel lang op mijn pc staan. Ik heb hem nog steeds niet gezien, maar ik hoor idd wel vaker dat het zwaar goeie film is. Ik ga hem binnenkort echt maar is kijken, want ik word nou wel erg benieuwd. Als het wat is, koop ik hem meteen op dvd :p Maar ik zat nog effe te denken, patch adams vond ik bijvoorbeeld ook wel een hele goeie drama film. Maar het is idd lastig om te omschrijven wat drama is. Want Patch adams zou je misschien meer een romtische-komedie / drama, moeten noemen :confused: . Maar dat vind ik dan toch nog wel drama weet je wel. Notting Hill, valt bij mij toch echt meer onder een romatische film. Ook een hele goeie film BTW. Maar ik kan ook niet echt een site vinden waar ze een drama top (whatever) hebben. Ik heb wel wat gezien, maar dan staan er in de drama top 10 dingen als, LOTR en Costa. Jah, dan denk ik ook, WHAT THE FUCK. Dus als iemand nog een goeie website weet is dat ook welkom :D |
Onder andere:
When Trumpets Fade, Memento, Amadeus, One Flew Over the Cuckoo's Nest, The People vs. Larry Flynt, Two Bits, And Justice for All, The Green Mile, The Shawshank Redemption ETC. ETC. |
The Shawshank Redeption!!!!
|
The People vs. Larry Flynt
|
Brokedown Palace
My Girl K-Pax stealing Beauty Ik ook van jou Philadelphia The Shawshank Redemption Patch Adams |
Citaat:
En waar gaat die Brokedown palace over? Ik weet dat Claire Danes er in speelt, maar verder weet ik eigenlijk niks. |
Citaat:
Brokedown palace gaat over 2 meiden die in thailand vastkomen wegens het smokkelen van drugs... |
The Shawshank Redemption
Evita The green mile ... .. . |
- Sliding doors
- American beauty - The green mile - Forrest Gump (:o;)) - the virgin suicides - my girl |
Heavenly Creatures
|
Citaat:
|
dancer in the dark
in the bedroom kramer vs. kramer i am sam a beautiful mind one flew over the cuckoo's nest the virgin suicides in willekeurige volgorde meer schiet me even niet te binnen.. |
1. american beauty
2. american beauty 3. american beauty 4. american beauty 5. the virgin suicides (soundtrack is koel) 6. american beauty 7. american beauty hm ik kan er maar 7 bedenken |
Citaat:
En My Girl is inderdaad ook een topper! Echt zo zielig :( . Ook wel leuke soundtrack trouwens. Beetje oud nummer, maar klinkt wel goed :p |
Ben zo te zien dus ook niet de enige die The vrigin suicides zo'n goeie film vind.
Soww, ik heb gister The green mile gekeken. Ik had nogal hoge verwachtingen van de film, omdat jullie zeiden dat ie wel in de top 10 mocht staan. Nou, dat is ook zeker niks te veel gezegd. Ik denk dat dat een van de beste films is, die ik ooit gezien heb. Ik had zo'n beetje heel de film, tranen in mijn ogen, van angst, verdriet en blijdschap tegelijk. Echt een aangrijpende film is dat zeg!! Die ga ik absoluut kopen. Hopelijk blijft ie zo goed, en niet alleen de eerste keer :) |
Men of Honor ( toch ? )
|
Return to paradise schijnt erg goed te zijn (y)
|
1. Festen
2. Americain Beauty 3. The green mile 4. Forrest Gump 5. K-pax ja en de rest boeit ff nie |
ik vind pay it forward wel een hele mooie film, ontroerend
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |