![]() |
De Waarheid
de geur
kwam langzaam dichterbij hij maakte me vrolijk maar niet echt blij ik voelde een steen hard tegen mijn hoofd de waarheid is hard, als je hem niet gelooft de waarheid, is soms dodelijk en een nieuw begin tegelijk als een mes, in al dood lijk als een hoer, in een kerk maar samen zijn we sterk daarom haten we moorden we en maken we soms onzelf af de waarheid, is soms een straf |
DoP foto's?
wel aardig gedicht |
Citaat:
''wel een aardig gedicht''.... Ik ben het spoor nu echt defintief bijster :confused:. Het gedicht: de eenvoud straalt er weer eens als vanouds vanaf, maar dat maakt het gedicht niet eens slecht. Als een mes in, al dood lijk? mmmm, die zin klopt voor geen kanten. veranderen, of niet....tis tenslotte jouw gedicht. :cool: Succes er maar mee, dat dan weer wel. En o ja...waarheid is een vrouwelijk woord, dus vervag hem maar door haar :) |
Citaat:
|
Citaat:
als een mes, in al dood lijk ik denk dat je na 'al' 'een' moet toevoegen? Ik vind dit niet je beste gedicht, ik vind het een beetje saai. Je zegt niet echt veel. De laatste 2 zinnen vind ik origineel, je gedachtegang/conclusie... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |