![]() |
Dezelfde mensen vaak zien
Hoe zie jij er tegen aan als jij mensen vaak tegen komt die je niet kent.
Maar dan niet op steeds hetzelfde tijdstip gewoon vaak doordeweek op verschillende plaatsen en verschillende tijdstippen. En meestal ook oogcontact met die personen alsof je ze kent. Ik kijk daar soms echt heel raar van op dat ik sommige mensen echt zovaak in mijn buurt zie dat ik denk dat kan geen toeval zijn, maar het zal toch echt toeval zijn. Ook denk ik dat die mensen hetzelfde denken dat je ze achtervolgd als het ware. Ik vind dit best heel vreemd, misschien kunnen jullie me uit de brand helpen om jullie ervaringen hier neer te zetten. Gung-ho |
Bij en in de bus kom ik bijna elke dag dezelfde mensen tegen, waarvan ik er een groot aantal niet persoonlijk ken.
Met dat oogcontact waar je het over hebt, dat heb ik ook met een aantal personen, kijk je roichting hen, draaien ze zich 'onopvallend' terug en/of beginnen ze te giebelen, maar op zulke momenten lijkt t idd of ze je goed kennen wat dus absoluut niet het geval is (al kennen meer mensen mij dan ik hen). Ik weet zeker dat het geen toeval is dat ik die mensen tegenkom, want die moeten ook rochting school en terug met de bus en aangezien er op vaste tijden bussen rijden kom ik dan op die vaste tijden die bepaalde mensen tegen. Ik heb dus ook niet het 'achtervolgengevoel' waar jij over spreekt. |
Bij ons woont een vrouw in de buurt, die ik echt overal tegenkom... Als ik naar school ga, als ik in de stad loop, als ik moet werken, op mn werk, als ik moet trainen... Gisteren deed ik de deur open om naar mn werk te fietsen, komt ze voorbij. Kom ik thuis van mn werk, fiets ze voorbij....
Dat mens is overal... :confused: |
Bijna elke dag zag ik hetzelfde kleine oude vrouwtje in de bus, of op Zuidplein, meestal op de terugweg naar huis toe.
Verder zie ik op de heenweg bij de bus de 'standaard mensen', hen die zo'n beetje altijd 'mijn' bus nemen. Bij de metro heb ik weleens zoiets van "oh, jou zag ik laatst ook". En in het centrum bij ons komen we ook vaak wel dezelfde mensen tegen. Maar, ook wel genoeg anderen. |
ik zie die mensen 1 a 2 personen bijna altijd waar ik toevallig moet zijn. Dan zijn zij er ook altijd.
Gung-ho |
DAT zijn nou bescherm engels! :P
|
ik weet precies wat je bedoeld. Ik heb dat dus ook altijd. Maar ik maak nog al snel een praatje enzo dus dat is al snel over.
Maar er zijn nog steeds veel mensen, die ik echt nog nooit gesproken heb, maar die je gewoon 'per toeval' steeds tegen komt. Vaak hebben die mij dan ook wel opgemerkt, en als je elkaar dan tegen komt, is toch al snel van; hoi, of zo'n hoofdknikje of een knipoog ofzo. Ach ja.....beetje vaag allemaal |
na jaren op dezelfde plekken komen groet ik onderhand wel mensen die ik elke dag zie waarvan ik hun naam niet eens ken of wat dan ook. gewoon uit beleefdheid.
|
Een jongen van mn school die gaat naar dezelde concertjes al ik, ik zie hem echt bijna altijd. We groeten niet, maar kijken wel effe snel elkaar aan en lopen dan weer door. Tja, wat moet je zeggen?
Misschien later als we toevallig dicht bij elkaar zitten of staan ofzo dat ik hem effe zal aanspreken,maar ja, ik weet nooit iets te melden. |
Mja ksta echt supervaak met dezelfde jongen in 't bushokje, terwijl ik niet altijd op 't zelfde tijdstip de bus neem, wel apart af en toe
|
(roos)
Citaat:
|
ik kom ook heel vaak 2 personen tegen,.. ze zijn al in de 60 ofzo maar ik zie ze zooooo vaak! echt grappig. ze lijken wel aardig, maar ik zeg er nix tegen.. durf ikke nie ..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |