![]() |
Een degelijke cooler
wat is een degelijke cooler voor een amd thunderbird 1333 . Ik wil hem graag overklokken tot een 1500 . en dan nog een vraagje , wat kost een waterkoeling ongeveer
|
hm, als jij moet vragen naar een goede luchtkoeler; blijf dan ver uit de buurt van waterkoelingen..
anyway, de combinatie alpha heatsink/papst-delta-fan is altijd goed.. als je tegen herrie kunt neem je een delta hp60.. gegarandeerd goede koeling.. |
Hoewel ik me afvraag of je de 1500 zult halen zou je voor een Vulcano II kunnen gaan. Niet superveel herrie, goede koelcapaciteit. Voor waterkoeling zul je toch zo'n 200 piek uit de kast moeten trekken.
|
Super orb!!
|
Citaat:
gatver zo'n ding: 1. HERRIE 2. ULTIEME CORESLOPER 3. SLECHTE KOELER |
neem een Alpha of Swiftech.
|
Citaat:
wat je kan doen, neem een Coolermaster tot 1,5Ghz (lekker grote en goeie heatsink) en zet daar 'n Delta fan op, gegarandeerd goeie koeling! maar idd... een wat duurder Alpha heatsink is altijd nog beter http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet er ook wel een andere ventilator opzetten dude! een goeie Delta ofzo, hij moet minimaal 25 CFM airflow hebben, en 6x6x2,5 CM zijn, 6x6 MOET, hoger dan 2,5 mag altijd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |