![]() |
de gekste manier om je hanekam overeind te zetten
ik hoorde gister van iemand dat hij zijn kam eerst met zeep overeind zette (gewoon zo'n goedkoop zeepblokje) en ik heb ook al eens gehoord dat ze eiwitten(i think) gebruiken.. zijn er zo nog meer manieren waarvan je denkt van "huh?, wtf nooit aan gedacht"??
|
is met zeep zo raar dan :s
|
En het doel hiervan is?..
Behangplaksel Houtlijm Haarlak(werkt prima) Groene zeep Ei Suikerwater Houtlak Autowax Dat is alles wat ik ooit heb gehoord of gezien. Sperma zou volgens mij ook best kunnen,is raar en dus alto verantwoord. |
niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stierensperma (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stijfsel
|
t beste voor dingen langer dan een 30 cm is natuurlijk altijd nog shampoo :o
|
murrays.
wuikerwater |
Citaat:
|
Je kan ook een metalen stellage maken en die op je schouders zetten en dan plukjes haar bovenin de stellage vastmaken met elastiekjes.. Als je dan nog niet gek bent weet ik het ook niet meer hoor..
|
Citaat:
|
bierschijnt ook te werken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het een keer met "snotlijm" (uit de kleuterklas) gedaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jah... k deed t altijd met murrays ( extra strong) en dan een halve bus haarlak |
Blanke lak om een tafel ofzow mee af te lakken, het gaat er alleen nooit meer uit .
|
Citaat:
|
Laat penissen op je hoofd plaatsen, erectie en... hoppa omhoog die kam (y).
uh.. mja lam topic. |
ik zou et met schijt doen
punkers horen toch ook te stinken? wa een poeptopic |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja, wel weer genoeg ideetjes dacht ik zo.
Doe hem maar dicht, loopt anders denk ik uit op niets. |
heej, nix dichtgooien voordat ik jullie vertel dat je helemaal NIETS in je haar hoeft te smeren om te zorgen het overeind gaat staan: steek je vingers gewoon in het stopcontact en VOILA! :rolleyes:
|
moet je wel dunne vingers hebben....
|
Een keer bij een feestje liep ik de hele avond met een muts en toen wilde een vriendin van me mn hanekam doen, maar niemand had haarlak bij, dus toen hadden ze bier gebruikt.. Met de paar resten wax die er nog in zaten bleef dat ook wel een beetje zitten.. Eigenlijk zag het er niet uit, maar daar was ik me niet zo van bewust :o :p
|
Citaat:
Offtopic: hallo punx.nller.. :p ik is daar mrse :p :D |
hmm ik vind het vrij loze topic.... hoog onzin nivo, dus dicht
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |