![]() |
sum 41-does this look infected?
nieuwe album
haha, wat is die cover GE-WEL-DIG :D http://www.newsbyteens.com//articlep..._a259_pic1.jpg heeft iemand hem al helemaal geluisterd? Hoe klinkt ie vergeleken bij hun eerste album? |
heb ik em geluisterd: ja
hoe is ie vergeleken met het vorige album: volgens mij beetje meer van hetzelfde, maar iets beter Ik vind em vrij aardig. Zal me niet in dank worden afgenomen door de truie metal en punkhemden |
de cover vind ik al niet zoveel waard en volgens mij ga ik de muziek nog slechter vinden
|
Citaat:
|
ik moet hem nog beluisteren
|
de cover boeit me niet zo, de site ziet er wel vet uit..
de cd is best goed, na de 1e keer luisteren leek het allemaal wel van hetzelfde, maar na een aantal keer goed luisteren vind ik hem erg leuk en op sommige momenten beter dan de vorige cd's. Maar bijv. op de cd hiervoor staan een paar langzame nummers die ik wel mooi vind, en op deze staan meer snelle nummers. De cd bevat wel sterke nummers, maar echt supergoed kan ik het nog niet noemen. Het is nog wel poppunk maar wel lekker up tempo met serieuze teksten. |
Ik vind hem ook wel meevallen. Lekker up tempo inderdaad! Maar ja, ik heb niet zoveel tegen poppunk (ik hou er ook weer niet van..), dus ik vind het wel lekker klinken.
Ze gebruiken ook vaak meerstemmige zangpartijen en dat klinkt gewoon lekker. |
cover is wel geinig, site ook wel, alleen zijn al die geluiden irritant
cd is cool, en daar gaat het om... (y) |
hmm ik hoor veel mensen zeggen dattie hetzelfde is ...........? wtf had je niet toevallig die andere dr onder liggen ofzooi? Veel meer metal invleden en rauwere randjes maar toch de eeuwige humor. (y)
|
er zijn 3 albums en niet 2
en live zijn ze btw zeer slecht(n) |
Citaat:
live zijn ze slecht ja |
Citaat:
|
Citaat:
'that song was from half hour of power, our ep' |
Citaat:
|
Citaat:
|
die nieuwe clip was op mtv vanavond, was vrij gaar; Ze deden dthe hives na, met stropdasjes en blousjes, en op het drumstel stond 'the sums' geschreven in zelfde lettertyp als het logo van the strokes.
Het was me niet duidelijk dat ze het als parodie bedoelden of niet, de gast van mtv zei dat ze heel grappig waren en dat ze heel veel lui in de maling namen. |
Citaat:
|
Citaat:
trl; "I LUV SUM AND I WANT TO SEE THEM AT NUMBER ONE ASAP!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |