Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Probleem Half-life? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=308776)

Joostje 14-12-2002 21:03

Probleem Half-life?

Als ik Half-life of een mod daarvan (Counter-strike, Natural Selection) speel, krijg ik problemen met onder andere de textures. Daarnaast refresht het beeld waarschijnlijk niet goed ( scores blijven staan, models blijven na 5 seconden nog in de lucht hangen, cstrike). (Het is geen wallhack ofzo, wordt ook niet van servers gekickt. De muren zijn gewoon af en toe doorzichtig)
Nu had ik daar geen problemen mee gehad als mn frames per sec normaal bleven, maar nee hoor :).
Nu is de vraag: Kan dit komen omdat ik windows NT draai (voor installatie NT geen problemen ermee), en niet heb upgedate (niet legaal, sssst). En hoe kan ik de problemen verhelpen?

Phreak 14-12-2002 21:45

Hoort bij Games. :)

chursel 15-12-2002 00:35

iets met de video kaart drivers?

Lunchbox 15-12-2002 07:13

Modes/Resolutie? Mss. je videokaart drivers ofzo... geheugen probleem (windows xp gebruik veel)

Koen 15-12-2002 11:10

Citaat:

Courage schreef:
Hoort bij Games. :)
...

Joostje 15-12-2002 11:17

Waarom hoort dit bij games, als de problemen (waarschijnlijk) bij Windows XP liggen?

Obi Wan 15-12-2002 11:33

Citaat:

Joostje schreef:
Waarom hoort dit bij games, als de problemen (waarschijnlijk) bij Windows XP liggen?
omdat het over HL gaat en dat een Game is?

Maare, na wat ik lees denk ik dat het aan je videokaart ligt..

Maar dat die models even in de lucht blijven hangen dat heb ik ook, dat is opzich niet zon probleem.. ik heb ook weleens dat ze de grond induiken

wyner 15-12-2002 13:13

Probeer eens te wisselen tussen Direct3D en OpenGL rendering?

Joostje 15-12-2002 14:15

Citaat:

wyner schreef:
Probeer eens te wisselen tussen Direct3D en OpenGL rendering?
alleen 3d werkt bij mij, vidkaart is niet opengl compatible?
verder ook problemen als ik uit spelleke ga en een niewe serve rinduik (via internet games menu) (ook vidkaart probleem?)

Zal ik het anders eens proberen met alleen software ondersteuning?

Wow, Wolfenstein 3d ist zurueck! :D

Maar zo werkthet dus wel, ikreinstall nvidia detonator drivers

Werkt ook niet, mn vidkaart + XP = niet compatible

Joostje 18-12-2002 17:59

probleem opgelost Win NT -> Win98

Purgatori 19-12-2002 08:27

Citaat:

Joostje schreef:
Als ik Half-life of een mod daarvan (Counter-strike, Natural Selection) speel, krijg ik problemen met onder andere de textures. Daarnaast refresht het beeld waarschijnlijk niet goed ( scores blijven staan, models blijven na 5 seconden nog in de lucht hangen, cstrike). (Het is geen wallhack ofzo, wordt ook niet van servers gekickt. De muren zijn gewoon af en toe doorzichtig)
Nu had ik daar geen problemen mee gehad als mn frames per sec normaal bleven, maar nee hoor :).
Nu is de vraag: Kan dit komen omdat ik windows NT draai (voor installatie NT geen problemen ermee), en niet heb upgedate (niet legaal, sssst). En hoe kan ik de problemen verhelpen?

Ik denk gewoon dat half-life, counter-strike te oud word :D Gare game zeg.. Ksnap eig niej dat nog steeds zo veel mense et spele..?

Joostje 21-12-2002 00:23

Citaat:

Purgatori schreef:
Ik denk gewoon dat half-life, counter-strike te oud word :D Gare game zeg.. Ksnap eig niej dat nog steeds zo veel mense et spele..?
daarom speel ik nu liever ook Natural Selectionm (mnieuwe mod)

Purgatori 21-12-2002 01:38

Citaat:

Joostje schreef:
daarom speel ik nu liever ook Natural Selectionm (mnieuwe mod)
M8.. Cs.. of welke mod dervoor dan owk.. Et is gewoon een K*t spel..

!The End!

Joostje 22-12-2002 13:24

Citaat:

Purgatori schreef:

!The End!

nietus :p

.Mpje Dual 24-12-2002 15:18

Citaat:

Purgatori schreef:

!The End!

Ik denk dat jij een Warcraft fanboy bent

Warcraft sux

!The End!

ChuCky16_:-) 27-12-2002 18:51

Citaat:

Ik denk gewoon dat half-life, counter-strike te oud word Gare game zeg.. Ksnap eig niej dat nog steeds zo veel mense et spele..?
Citaat:

WIL JIJ NIET EEN VAN DE BESTE GAMES OOIT BELEDIGEN IN MIJN OMGEVING?? :mad: :mad: :mad: :mad: :o

trouwens....het spel mag dan oud zijn maar als je het in een fatsoenlijke resolutie draait is het een nog verdomd goed uitziend spel!!! en dat nog na zoveel jaren!!! dat kun je over heel weinig games zeggen dusse....

heb je het wel eens gespeeld joh? halflife? de sp dan? of de mods als counterstrike of day of defeat?? blijkbaar niet want alleen een noob zou zulke onzin uit kunnen kramen over een klassieker!!!

sorry hoor maar dat moest ik effe kwijt... ik kan er slecht tegen als zo een pappies ventje een monster van een pc heeft staan en dan ut2003 draait alles op zn hoogst enz...."het" ziet dan hl en "het" beledigt het gewoon zomaar zonder te weten waar hij het over heeft :o

voor mij ben je niets meer dan een schreeuwend menneke dat nog niets van de gamewereld gezien heeft :D

ChuCky16_:-) 27-12-2002 18:54

en het is geen gare game...... het vergt veel tactische skills en goed inzicht...en vaardigheden die je veel moet trainen wil je iets van betekenis zijn in de counterstrike rankings...maarja zal wel teveel moeite zijn denk ik dus schilder je het maar af als kutspel...

DAT SPEL HEEFT FUCKING DIEPGANG DEBIEL!!!!!

ok nogmaals srry nu gericht tot forumbazen ik liet mij een beetje gaan... :p

faan 27-12-2002 22:49

scarcraft is een stom spel :p :p :p

WickedOne 28-12-2002 00:44

Dit is stom, nee dat is stom!

Wanneer realiseren jullie je eens dat het grootste gedeelte aan GAMEPLAY ligt.. *zucht*

Joostje 28-12-2002 02:35

Citaat:

faen schreef:
starcraft is slechts een van de beste rts's ooit...

.Mpje Dual 29-12-2002 18:34

Citaat:

faen schreef:
dan zeg ik: MSN Messenger si een stom spel
oh, is dat geen spel? oh...

Wasp 29-12-2002 18:42

Gaarne ontopic.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.