![]() |
stuff large...
Question: hoe lang duurt het voordat je de spullen krijgt die je besteld hebt? (uit de catalogus van de large..)
En je kant het toch gewoon bestellen via de telefoon he? |
dat staat IN de large waaruit je besteld :confused:
|
NOUHOU! Ik kan da nie vinden en ik dacht ik vraag ut even aan de forummers hierr... maja die wille me blijkbaar nie helpen!
DAMN! |
want ik ben tenslotte alle forummers.
kijk eens op de achterkant van de kaft? Ik heb het winternummer niet bij de hand, maar in het herstnummer staat daar alles over hoe te bestellen via de telefoon. levertijd is iets van 2/3 weken ofzo. |
DANK U! hehe was dat nou zo moeiliijk
en ik richtte mijn bericht op alle forummers ja! dus niet alleen op jou, tis dat jij alleen reageert.. :D |
maar kan ook langer dan 4 weken duren
|
dat ligt er ook aan of ze het nog hebben ofzo. Ik weet dat het soms wel een stuk langer duurt dan wat in de large staat.
|
(S)
Het kan ook verloren raken bij de post en niet meer aankomen. :eek: |
Citaat:
|
Bij mij duurt het meestal 3 weken, of een beetje korter :)
|
3 a 4 weken
|
Idd zo'n 3 weken. Meestal krijg je in die 3 weken een brief thuis, dat ze je betselde artikel niet meer hebben en dat ze zo snel mogelijk het complete pakje thuissturen.
Ook vragen ze je een uiterlijke datum op te geven, meestal krijg je een paardagen daarna je pakje.. Ik heb vaak zo'n brief gekregen, maar kreeg uiteindelijk alles thuisgestuurd.. Telefonisch bestellen kan idd ook, krijg je Harry aan de lijn.. |
Citaat:
(hij heeft best wel gelijk, 't staat gewoon in de large.) |
te lang
|
of niet.
mijn cd's zijn al zo lang in bestelling dat harry de bestelcomputer ze al vergeten is. stelletje padlarven. volgende keer bestel ik wel bij de displeased. |
Citaat:
|
Citaat:
er staat een V achter mijn naam :*( |
Citaat:
|
Citaat:
zorry |
Citaat:
|
Citaat:
|