![]() |
tweedehanse hd
Een tweedehanse Quantum Fireball CR 6,4 Gb 5400 RPM voor 125 gulden. Is dat duur of een koopje?
|
ik heb geen id, maar ik weet wel dat het niet een slechte hd is, heb um zelf ook ligge, is UDMA/66 en best wel snel voor die tijd..
|
Da's F*CKING duur...
Voor vijventwintig piek meer heb je een nieuwe Western Digital 5400rpm 10gb...dus waarom zou je voor 125 piek zo'n oud geval kopen waar waarschijnlijk geen garantie meer op zit? 75 piek is een goeie prijs... [Dit bericht is aangepast door nare man (12-09-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
IDD, veel te duur.....paar tientjes meer en je hebt een nieuwe met garantie en met meer capaciteit.
|
Nu even lache jongens, ik kwam afgelopen week bij een pc zaakje in eindhoven om een hd te kopen voor een 486 (voor linux en als server)(anders krijg ik hier weer reply's op enzo) het hoefde niet groot te zijn, hij had er een paar liggen, "Deze zijn z.g.a.n. en ik doe ze juist in de opruiming, 800 mb, 150,-- , 400 mb, 75,-- en 200 mb voor "MAAR" 35 gulden... KOOPJE??? noway ik maak nog liever mijn h.d. zelf wel.... AFZETTERS!
|
duur
35 piek meer niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
* maakt buiging * |
Citaat:
hihihihi |
tjee wat zijn we lollig, maareh, 35 piek is dus zwaar onder de maat voor een 6.4 gb hd
|
Citaat:
|
Citaat:
75 á 80 piek is een goeie prijs zoals ik al zei |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |