![]() |
geheugen
Hey! ik heb net een extra geheugen dim eringestopt, (32mb 100mhz die ik nog had liggen) maar nu blijft me windows blauwe schermen geven en crashen...ik heb verder aan geheugen, 128mb 133mhz en nog een 32mb 100mhz die twee werken prima met elkaar, maar nu ik die 2e 32mb erbij heb gedaan blijft ie vastlopen enzoo... wat moet ik hieraan doen (iets in het BIOS?)
greetzz freaki |
draait je pc op een fsb van 100mhz of 133mhz?
|
duh
99% kans dat die DIMM rot is probeer anders eens alleen met die 32MB DIMM die je als laatste toegevoegd hebt.. als windows dan nog crashed, en als je dan je oude meuk terugzet en dan windows niet crashen.. weet je t zeker kom op zeg.. |
Psies doen zoals Dobermann zegt...flikker trouwens die 32mb shit gewoon weg, voor 35 piek heb je een PC133 128mb DIMM...
|
heb ik ook gehad, dan is je dimm gewoon naar de kloten. wegflikkeren en nieuwe kopen, zoals 'die' nare man (waarom moet je nou weer zo'n nick hebben *grmbl* http://forum.scholieren.com/biggrin.gif) ook al zei, het kost bijna nix meer tegenwoordig....
|
gooi die 32 eruit, sommige merken gooien er trouwens ook kut dimms in, zoals Laser en Packard Bell
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |