Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   wie kan mij helpen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=309097)

bloemetje16 15-12-2002 10:29

wie kan mij helpen?

hoi
Ik had even een vraagje
Gister ben ik voor het eerst met men vriend naar bed geweest ( deed trouwens echt pijn ! :( )
Maar ik hij kwam niet klaar ook niet tijdens het op een andere manier verwennen zeg maar...
Terwijl ik dat bij andere jongens nooit gehad heb :)

Kan dat misschien zijn omdat hij besneden is ofzo??
Of niet...

beetje vaag verhaal sorry maar ik moest dit ff vragen..

-x-

marlies 15-12-2002 11:33

Het schijnt dan wel langer te duren, maar het moet wel kunnen...

Herrie 15-12-2002 12:42

Als een jongen besneden is, dan is zijn eikel minder gevoelig, omdat er geen bescherming meer omheen zit van de voorhuid en dus gewend raakt aan de prikkeling gedurende de dag. Stimulatie zal dan logischerwijs wat langer duren :)

droomkoningin 15-12-2002 14:36

Hey
Mijn vriend is ook besneden enne....hij kwam in het begin altijd juist (veel) te snel...
Nu gelukkig niet meer ;)

xivix 15-12-2002 14:54

ja dat weet ik en ken ik. als de voorhuid eraf is is de eikel minder gevoelig en is het gewend aan dat soort gevoel. er is een manier die mischien kan helpen. als je hem pijpt dan kun je ook langzaam met je tanden langs de zijkanten gaan van de penis een beetje hard drukken maar niet te hard. of als jij hem trekt. terwijl je hem trekt ga je met je nagel langs de zijkanten. de top van de nagel zal het binnenste strelen wat ook een lekker gevoel kan geven. die binnenkant is niet gewent aan dat dus zal hij daarop reageren. hij zal in het begin mischien iets sneller klaarkomen dan normaal. maar daarna zal het gewwon zijn doe dit alleen als je het echt wil. want als je het te vaak doet kunne er aders spatten en kan de sperma een beetje rood worden of kan hij rood gaan plassen. maar je zult zien dat hij lekker snel klaarkomt :)

Atje85 15-12-2002 15:28

Citaat:

xivix schreef:
ja dat weet ik en ken ik. als de voorhuid eraf is is de eikel minder gevoelig en is het gewend aan dat soort gevoel. er is een manier die mischien kan helpen. als je hem pijpt dan kun je ook langzaam met je tanden langs de zijkanten gaan van de penis een beetje hard drukken maar niet te hard. of als jij hem trekt. terwijl je hem trekt ga je met je nagel langs de zijkanten. de top van de nagel zal het binnenste strelen wat ook een lekker gevoel kan geven. die binnenkant is niet gewent aan dat dus zal hij daarop reageren. hij zal in het begin mischien iets sneller klaarkomen dan normaal. maar daarna zal het gewwon zijn doe dit alleen als je het echt wil. want als je het te vaak doet kunne er aders spatten en kan de sperma een beetje rood worden of kan hij rood gaan plassen. maar je zult zien dat hij lekker snel klaarkomt :)
:eek:

a new noise 15-12-2002 15:35

komt absoluut doordat hij besneden is
besneden mannen komen niet klaar

:rolleyes:

Apeklit 15-12-2002 23:25

Ja, das pech, misschien moet je maar een vriend zoeken waarvan zn slagroomspuit wel werkt

:D (y)

GRRR 16-12-2002 00:45

ik kom ook nooit klaar en ben besneden. allemaal snel dat velletje met een mesje wegsnijden dames!!

Thomas 16-12-2002 15:45

Citaat:

Apeklit schreef:
Ja, das pech, misschien moet je maar een vriend zoeken waarvan zn slagroomspuit wel werkt.

She-wolf 16-12-2002 15:49

Citaat:

xivix schreef:
sorry hoor maar dit klinkt pijnlijk

inspiratieloos 16-12-2002 16:51

Het kan ook dat hij niet zo snel klaarkomt. Sommige jongens die ik ken en ik zelf ook komen niet klaar als ze gepijpt of getrokken worden door een meisje.

RoSaLiNi 16-12-2002 16:58

Citaat:

a new noise schreef:
komt absoluut doordat hij besneden is
besneden mannen komen niet klaar

:D

Maurice 17-12-2002 09:42

het verschilt per persoon.

Kimmyrockz 17-12-2002 10:40

Citaat:

She-wolf schreef:
sorry hoor maar dit klinkt pijnlijk

idd! lijkt me ook nie gezond!

very drunk driver 18-12-2002 18:32

geen probleem daarmee bij mij doet hij het geweldig

(soms te goed)

Sarah 18-12-2002 19:51

Citaat:

verydrunkdriver schreef:
geen probleem daarmee bij mij doet hij het geweldig

(soms te goed)

:rolleyes: wat heeft zij daar aan?

ik hoop niet dat het daar aan ligt, maar kan me voorstellen dat het wel het geval is...
maar dan zal het ook nog een beetje van hem afhankelijk zijn, misschien is hij gewoon niet zo snel, en zijn jullie gewoon niet lang genoeg doorgegaan... wees blij, toch mooi als het uren kan duren? (hihi, dat rijmt)

mood indigow 18-12-2002 19:59

Citaat:

Kimmyrockz schreef:
idd! lijkt me ook nie gezond!
whahahahaha ik denk ook niet dat hij het echt meende!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.