![]() |
Grote schoonmaak...
...van je muis!
Ik doe het altijd met een passer. Met de zijkant van de punt schraap ik het vuil (Dat soms wel erg dik is) van de wieltjes af. Mag dit of is dit slecht voor de muis? |
Ik heb optical http://forum.scholieren.com/tongue.gif
|
scherpe punt -> krassen -> groeven -> nog meer stof
doe het eerst met wat vloeibare stof op een wattenstaafje, maak het vochtig en dan met de punt van een bot mes wegnemen (en niet krabben) ik heb 2 gewone muizen in gebruik en 1 optical |
de wieltjes maak ik nooit schoon
heb ik 1x moeten doen, maar nu worden ze haast niet meer vies, vreemd eigenlijk verder maak ik mn muis zowat iedere dag schoon jeweetwel, die vlekken op de knoppen en aan de zijkant van het vet en vuil van je vingers dat krab ik er gewoon met mn nagel af of een stukje karton, een schaar of zo'n afdekplaatje van de comp die ik over had nadat ik mn geluidskaart erin had gedaan en die zwarte troep aan de onderkant krab ik er ook gewoon af met alles dat een stevig dun randje heeft |
ik buig altijd een paperclip ff om en dan schuur ik daar de wieltjes ff mee schoon.
|
Wattenstaafje met spiritus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godallejezus
anders gaan we een topic maken over hoe je de toetsen van je toetsenbord schoonmaakt openen.. |
Citaat:
Sommige mensen hebben gewoon de behoefte om er over te praten... :P [Dit bericht is aangepast door Jack_Ass (21-09-2001).] |
zo intelligent? zo integer? zo charmant? zo aantrekkelijk? zo handig? zo goudeerlijk? zo briljant?
you name it hehe |
Citaat:
Hoe ik m'n muis schoonmaak? Ik koop een nieuwe... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- van die gele rubber handschoenen - staalborstel - hamer - één-seconde lijm - droogtrommel - grote emmer chloorwater vervolgens voorzie je jezelf van de handschoenen, pakt de hamer, helpt de muis een beetje uit zn fatsoen zodat het chloorwater extra goed door kan dringen, flikker het hoopje losse ellende + snoer in de emmer chloorwater, men neme de staalborstel en men begint stevig alle onderdelen (vooral de wieltjes, mensen!) te schrobben totdat ze helemaal schoon zijn.. dan haal je de onderdelen uit de emmer water (denk aan de handschoenen!), je gooit ze in de droogtrommel, een uurtje flink laten roteren dat alles *goed* door is (essentieel!), vervolgens pak je de één-seconde lijm (mag universele zijn, hoor), je lijmt alles weer in elkaar en ziedaar.. een schone muis |
optical cordless
|
Citaat:
|
je haalt zwembandjes uit het zwembad... knipt een ovaal stukje plastic eruit.. maakt een gaatje in het midden.. plakt het onder de muis en.. TADAHHH .. schoon
|
Citaat:
|
nee joh.. daz veel te gemakkelijk..
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/tongue.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |