![]() |
Huisparty's
Gaan jullie ooit naar feesten in bijvoorbeeld leegstaand huizen of vind je dit te riskant?
kben er gister naar een geweest, was zo ongelooflijk relax :) |
Nog nooit geweest, ik zou zo ook niet precies weten wat je bedoelt.
|
Nah..
|
Citaat:
in NL is dit fenomeen minder geloof ik ;) |
Citaat:
was een leegstaand huis wat toch gesloopt werd, een ex-studentenhuis dus nu gebruikten ze het huis om feestjes in te organiseren totdat het huis gesloopt werd paar bedden neerleggen boven, wa boxen en pc installeren en voila een feestje :) |
Euhm. Ben wel naar een paar punkfeestjes in kraakpanden geweest.. telt dat ook?
|
Ik ga wel naar illegale kraakfeesten oid. Maar ik neem aan dat je echt bedoelt met een beetje bekenden etc. ?
Heb ik niet zulke feestjes eigenlijk , lijkt me wel erg leuk :) |
teknofeestjes :cool:
|
Citaat:
|
Uhm. Illegale kraakfeesten ja.. Maar dat zijn niet echt 'huis'feesten. Meer loodsfeesten. :)
|
nee nog nooit geweest maar als iemand weet waar die zijn in Tilburg wil ik het graag horen lijkt me echt gaaf.
|
Citaat:
zoiets hadden ze bij ons ook eens gedaan. veel drinken, roken en heb er voor het eerst een blowtje geprobeerd :cool: |
Citaat:
ze had het over leestaande huizen.... bij teknofeestjes zijn het leegstaande loodsen....... ( meestal) ik vind het wel leuk, maar niet om vaak te doen.... t moet wel euhmm.... speciaal blijven zeg maar |
Citaat:
haha... op dat soort feestjes kom je vaak voor het eerst in aanraking met drugs (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |