![]() |
[photoshop]wat mist er .. ?
|
Er mist contrast in de grote klok,
helemaal omdat die letters knetterwit zijn tegen een zwarte ondergrond lijkt de grijzige, donkere klok een beetje dood. verder vind ik de zin 'The Time Is Up' niet zo mooi, ik perzoonlijk zou er van maken 'Time is Running Out' of 'Running Out Of Time' maar ach, wie ben ik :) inderdaad ik ben Krisje :P okeej dat was het |
1. typografie...
Ineens zo fel wit op een zwarte achtergrond != mooi Een modern lettertype, terwijl je ouderwetse horloges hebt past niet bij elkaar. Pak dan een krullerig lettertype. Edwardian Script bijv. 2. idd een beetje heel erg leeg... Maar probeer er niet alleen meer in te zetten, probeer ook meer te doen met wat je hebt. Wat ik hier zie is dat je een beetje met opacity hebt lopen klooien. PS is zo'n uitgebreid programma, en je kan er dus zoveel mee doen... 3. High-res foto's gebruiken, dat horloge op de achtergrond is nml pixelig... |
"The time is up" is geen correct Engels
|
Citaat:
lang leve vectors! :p |
er mist iets interesants...
et is gewoon een beuring plaatje imho.. je maakt een woordgrapje mbt achtergond, maar die maak je zo donker da je em bijna niet ziet...zo ontkracht je em alleen maaar je kan beter da hele horloge vaag zetten en dat gebroken iets beter op voorgrond, maar dan minder pixelachtig... en verder, ander lettertype en misschien iets meer vormen op achtergrond, of kleurvlakken |
Samenhang....
Probeer er iets meer één geheel van te smeden, ipv wat losse elementen... |
Citaat:
|
im(h)o = in my (honest) opinion
|
orginaliteit
|
Citaat:
Zoals ik al zei: high res foto's... Citaat:
|
danku,