![]() |
Club 3d
Iemand enige ervaring met het merk club3d? ik wil namelijk een Geforce2 GTS met 64 mb ddr hebben voor niet al te veel maar toch wel van redelijke kwaliteit deze kaart is 379,- echt een koopje dus volgens mij, ik heb ook naar dezelfde kaart van asus gekeken maar die is bijna 200,- duurder maar betaal je hier voor het merk of is club3d gwoon een bagger merk?
- JWO |
Geen idee...ik denk dat je er niet echt een buil aan kunt vallen, het gaat immers hoofdzakelijk om de chipset die erop zit. Waar je wel op kunt letten is de kwaliteit van het geheugen wat erop zit, goedkopere merken kunnen mindere kwaliteit RAM gebruiken. Verder kun je met een mindere kaart misschien minder ver overklokken (mindere koeling).
Maar in principe denk ik niet dat je er een slechte koop mee doet, zeker aangezien een Asus al gauw 200 piek duurder is en je waarschijnlijk weinig verschil merkt... |
Citaat:
|
Maar die moet je er dan wel weer apart bijkopen. Bovendien weten we niet of onze fijne topicstarter een die-hard overklokker is, of dat-ie al begint te zweten als de kast open moet.
|
Citaat:
anywayz..... ik begin te zweten als me kast 'n week NNIET open is geweest http://forum.scholieren.com/smile.gif |
kast staat gwoon open voor koeling hierzo http://forum.scholieren.com/smile.gif heb namelijk me TB'tje 800 op 950 lopen met standaard koeling (te lui om betere te halen)
maar kun je veel meer prestatie met oc'en berijken van videokaarten? maar anyway ik laat hem eerst gewoon op de standaard instellingen draaien.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Club3d heette voorheen powercolor. De kaarten die ze maken zijn ook maar wel basis. Verwacht dus geen toeters en bellen als hw monitoring, goede koeling, overclocking support in drivers.
Deze kaarten zijn dacht ik met een trucje door een asus bios te flashen om te dopen tot een asus gf2, waar er redeleijk wat driver features bijkomen. (volgens mij: www.tweakhardware.com) |
die van club3d is volgens mij ook van Nvidia .. .dus gewoon dezelfde chips..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |