![]() |
Motorpsycho
Hoi mensjes,
Kent iemand hier Motorpsycho? Want ik ben gezegend met vriend & grote broer daarvan die zwaar fan zijn, en nu heb ik voor mn vriend z'n verjaardag de 'tribute to Motorpsycho CD' gekocht. Kent iemand 'm en weet hij / zij of die leuk is? Ik hoop het wel, had al moeite genoeg om eraan te komen... :) Helemaal uit Duitsland. En is Radiohead, de video 'Live in Astoria' leuk? |
radiohead video is best leuk,
is vooral ouder werk, pablo honey + the bends. De moeite waard zou ik zeggen :D. |
Ik heb 'let them eat cake' van motorpsycho, en vind het een aardig bandje. Leuk hoe ze elke keer weer een andere stijl pakken, allerlei dingen verkennen, van surfrock naar punk naar metal naar singer/songwriter achtig, echt cool.
Ook liefhebbers, schijnt dat ze een ongelovelijke cd collectie hebben |
Ik heb alleen Let Them Eat Cake, maar die luister ik eigenlijk nooit.
Verder ken ik er weinig van maar heb ze 1 keer live gezien en dat was wel goed, maar ik ben er niet weg van. P.S. die lijst is wel erg lang! :rolleyes: kan dat niet ge-edit worden? |
Citaat:
Ik volg het ff niet! |
Citaat:
iemow kor was zo vriendelijk om de complete discography hier neer te zetten, wat resulteerde in een ongelovelijk lange lijst. Die posts heeft hij nu weggehaald |
Ja Welke lijst?
Kon nergens de gewonde uitgebrachte cds vinden. Misschien was dat een idee voor de opener van dit topic. |
Et voila..
Lobotomizer - 1990 8 Soothing Songs for Rut - 1992 Demon Box - 1993 Timothy's Monster - 1994 The Tussler - 1994 Blissard - 1995 Angels and Daemons at Play - 1997 Trust Us - 1998 Roadworks Vol. I - 1999 Let Them Eat Cake - 2000 Barracuda - 2001 Phanerothyme - 2001 |
Citaat:
|
Citaat:
Phanorethyme (? schrijf je dat zo?) vind ik toch wel een heel mooi album... maar ja... de nieuwe ook. Het moet me alleen niet te ruig worden... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |