![]() |
harde schrijf via usb
ik had ergens iets van een kastje gezien waar je een harde schijf in propte en je dan zo via je usb op kon, weet iemand waar je dit kan kopen en hoeveel dat ongeveer gaat kosten??
|
Er zijn idd harde schijven te koop in een externe behuizing met een USB-aansluiting. Van het merk LaCie zijn er verkrijgbaar een 20GB uitvoering voor Fl 724,- en een 45GB uitvoering voor Fl 951,-
Deze gegevens komen uit de t.net pricewatch. Verder heb ik nooit ergens dat soort dingen gezien. Lijkt me totaal lomp ook, voor dat belachelijke bedrag. |
haha
volgens mij kun je beter met een nullmodemkabel gaan transferen in plaats van USB.. |
USB 1.1 is max 15Mbit he ???? ZzZzZzZz snelheid!!!
Wacht dan ff tot zo iets uitkomt met firewire (400Mbit :] ) of USB 2.0 |
het is ook alleen maar voor muziek en filmpjes.. maar ik had gelezen ergens ooit, dat was een kastje, en daar kon je cdrom/harddisk/dvd enzenz.. inzetten en via usb aansluiten, misschien wist iemand zoiets..
|
Je hebt ook wel Firewire externe harddisk hoore, Locutus. Alleen die zijn nogal prijzig...rond de 2500 piek voor een 45GB uitvoering. Voor dat geld heb ik liever een interne 15k rpm Seagate in U2W SCSI of Firewire uitvoering, voor minder dan de helft van de prijs.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |