![]() |
Help CD-ROM!
*zucht*
ok...mijn cd-rom is dus...dood, hij reageert niet meer, ja hij reageert wel als ik er een cd-rom in doe..het lampje gaat branden maar hij gaat niet draaien en zegt dat het apparaat nog niet gereed is als ik op D:/ in deze computer klik... Ik heb de juiste driver al van internet opnieuw gedownload, maar die zegt dat er geen cd-rom drive aanwezig is... Is er IEMAND die me DURFT te helpen? Tis geloof ik een acer/Vuego Cd-Rom van het type *zoekzoekzoek*...632A 105 en hij is 32x dat is wat ik weet. ::springt:: HELP! |
Gooi er eens een schoonmaak-CD'tje in...
Verder kan het natuurlijk gewoon zijn dat-ie dood is...vette pecht heeft zoiets maar aan de andere kant ook wel weer positief, kun je meteen die fantastisch mooie, spotgoedkope en bij Storagereview.com als best geteste 56x speler van Afreey kopen. |
mijn CD-ROM echt dood? maar ...waarom reageert hij dan nog wel als ik er een cd-rom in doe, ik bedoel....hij draait de cd's alleen niet...het is niet alsof hij...lam is.
En hoe is dat goed nieuws? ik bedoel, was allemaal extra geld, mijn cd-rom was een prima ding http://forum.scholieren.com/frown.gif |
...
[Dit bericht is aangepast door BillyFish (25-09-2001).] |
Hoor je m ook niet meer opspinnen?
|
nope dat is..je hoort hem tikken, maar niet omspinnen....
|
Citaat:
je kunt eventueel de spanningsstekker nachecken, maar ik denk dattie kassie-wijlen is.. |
|
Citaat:
|
windows '98
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou er was dus 1 draadje..dat zat tussen mijn cd-rom speler, en een een of andere kaart die aangesloten was op het moederbord, die..toen ik de computer openmaakte..niet helemaal goed in het contact zat.
Die heb ik dus er goed in gedrukt, maar..hij deed het nog steeds niet. Ik krijg hem er nu ook niet meer uit.. |
Citaat:
|
kijk je ide kabel eens na hij krijgt namelijk wel voeding maar dat wil niet zegge ndat de data kabel (ide kabel dus) is aangesloten, wordt ie wel herkent in verkenner/dezo computer?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |