![]() |
Bestaat een 6e zintuig?
Misschien een rare vraag.. En misschien ist stom om te vrage.. Maar bestaat et dat je een 6e zintuig kan hebbe?
|
t zou kunnen denk k.. t zou mijn dingen wle uitleggen
|
Citaat:
En nog ff vraagje...Kan je uittreden..? Of is dat een verzinsel? Want wat ik heb geleze enzo.. Is dat je uit je lichaam gaat enzo.. Kan dat? |
Volgens mij kan je wel uittreden...'k weenie of het wetenschappelijk bewezen is, 'k denk het wel (maar 'k heb dus geen bronnen oid).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jep mn penis
|
Dat je spoken gaat zien enzo :P
|
Citaat:
|
Ja. Ik weet het wel zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is toch de vraag? Maar goed, ik denk idd dat het je intuïtie is.. |
Citaat:
|
Ik denk van wel, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit 100%.
|
Citaat:
|
jep, de sixth sense niet gezien ofsu :rolleyes: :p :D sorry ik ben flauw op dit uur van de dag
|
Intuitie, is dat niet gewoon onderbewust logisch het meest waarschijnlijke beredeneren?
REIE |
Citaat:
|
Kweet niet.. Een goeie kennis van me.. Die vrouw heeft vaak waanideeen.. En dan ziet ze een man ergens staan ofzow.. Die er helemaal niej is.. Of staat ze op de trap.. En wil ze naar benede.. En kan ze niet.. Of die man komt haar hale.. Ofzowiets.. Is dat ook iets van een 6e zintuig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Thanks daarvoor.. Kheb wel een en ander gevonde.. Maarja.. Ik wil gewoon iets over et 6e zintuig wete.. Of dat echt bestaat.. Daar staat verderz niks over.. En of je et kunt gebruike enzo.. Marja..
denk niet dat t bestaat, denk meer dat de mensen die t hebben ziek in hun hoofd zijn, en t hebben dankzij een stoornis ofzo.. ik bedoel als echt iedereen t zou hebben zou je t echt wel weten |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat mijzelf betreft vind ik dat het 'Zesde Zintuig' alleen bestaat als je er in gelooft.
Als iemand zegt dat hij het zesde zintuig heeft zou ik hem natuurlijk niet geloven, ik wil bewijs hebben... |
Ja.. Maar hoe verklaar je dat dan van die Char.. Als je dat kent dan he.. Die zegt allemaal dinge die gewoon waar zijn.. Bijv. dat bij de begrafenis.. Die vriendin een briefje derbij heeft gedaan enzo.. En wat gevraagt heeft.. En zei et antwoord weet.. Nou.. Lijk me sterk dat dat iets is net as die buikpijn wat je zei.. Toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat kan je ma dan precies allemaal?
|
Citaat:
|
Sowwy.. Verkeerd geleze.. :rolleyes:
Maar niet spotte met 'gods' woorden, God bestaat niej... |
Nou ff een berichtje plaatsen tussen de rest van de onzin. Misschien nog iets serieus, sow wat wordt hier uitgelopen van onderwerp. Maar goe, ik denk dat iedereen een zesde zintuig heeft, alleen gebruiken we het maar af en toe en zonder het zelf te merken. Het is naar mijn mening ook iets waar je mee kan leren omgaan.......
|
Citaat:
|
Iedereen heeft het, alleen is het geen (apart) zintuig
|
Citaat:
|
Nou ja, ik weet niet wat je onder een 6e zintuig verstaat?
Ik versta eronder voorgevoelens die je hebt over een bepaald iets, of dingen die je aanvoelt bij andere mensen... Maar eigenlijk weet ik er maar heel erg weinig van, ik denk wel dat het bestaat maar ik weet niet wat er dan allemaal onder valt. Dingen zien die er niet zijn lijkt me niets met het 6e zintuig te maken hebben, dat is gewoon een ziekte. Ik denk dat het meer met gevoel te maken heeft, maar wie weet is het ook allemaal onzin.. ik heb geen idee. Ik hoef het ook allemaal niet te weten, ik ervaar gewoon :D ofzo |
Citaat:
k weet ook wel dat dingen zien die dr niet zijn dr nix mee te maken heeft omdat niet iedereen t heeft..maar k gebruikte t als voorbeeld tegen t voorbeeld van purgatori.. |
Citaat:
OF het speciaal is, sja ligt er meer aan heoe je ermee om gaat EN hoe sterk het is. Ik moet er echter eerst meer over lezen en over nandeken om er meer dan dit over te vertellen.... nog 6 boeken te gaan deze vakantie (y) :eek: |
Citaat:
horen proeven ruiken tasten en de 6e is dan dus intuïtie (moederinstinct, wat je gevoel je zegt) |
Het schijnt dat sommige mannen hun pik achterna lopen en dat die hen dan ook daadwerkelijk ergens naar toe leidt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lolz.. Owkeej.. Mag hier owk wel beetje humor in da house kome :D zeer leuke trouwens.. Anyway.. Kschiet eig niej sow veel op.. Want eig niemand weet wat et is.. :confused: Te begrijpe natuurlijk.. Ik weet et owk niej.. Khoop datter nog iemand komt die echt iets weet.. Een belangrijk onderdeel ervan ofzow..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |