Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Probleem weet nie wat ik moe doen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=309719)

Tralala 15-12-2002 19:44

Probleem weet nie wat ik moe doen

Ik heb sinds kort een leuk meisje gevonden dat ik echt leuk vind en nou heb ik wat met der, maar we hadden gister dus afgesproken (zoals we normaal ook doen) om te gaan chillen. Maar ik kwam daar dus gister enne ik bel aan en er word nie open gedaan. Dus ik later weer word er opengedaan door een vriendin van der en die zegt tegen mij: Ze wil nix met je afspreken.

Maar nou durf ik niet weer langs te gaan om te vragen of we nog wat hebben enz. :confused:

HELP MIJ ASJEBLIEF WAT MOET IK DOEN

Super Vegeta 15-12-2002 19:48

Citaat:

Tralala schreef:
Ik heb sinds kort een leuk meisje gevonden dat ik echt leuk vind en nou heb ik wat met der, maar we hadden gister dus afgesproken (zoals we normaal ook doen) om te gaan chillen. Maar ik kwam daar dus gister enne ik bel aan en er word nie open gedaan. Dus ik later weer word er opengedaan door een vriendin van der en die zegt tegen mij: Ze wil nix met je afspreken.

Maar nou durf ik niet weer langs te gaan om te vragen of we nog wat hebben enz. :confused:

HELP MIJ ASJEBLIEF WAT MOET IK DOEN

Zeg dat zij de hele wereld voor je is, daar houden meisjes van. En vraag wat er aan de hand is, dan weet je wat je kunt doen om je relatie te redden.

Buffy 15-12-2002 19:52

echt een irritante situatie. kzou als ik jou was nog een paar daagjes w8ten voordat je weer contact met dr gaat zoeken om het dr te vragen. bel haar es, of ga nog een keer langs; en zeg dat je uitleg wilt over wat er zaterdag is gebeurd toen je bij haar voor de deur stond.

heel veel suc6,

Buffy

Kleine Tulp 15-12-2002 19:53

ja dat is wel raar ja!! Ik zou het toch persoonlijk aan haar vragen want je wete nooit of die vriendin de waarheid spreekt..

Wes 15-12-2002 20:27

Haar vragen of t waar is wat haar vriendin zei. Zoja, laat haar gaan want als ze t fatsoen niet heeft om t zelf aan jou te vertellen is ze een zwakkeling. Zo nee, dan vragen wat t wel voor te stellen had.

Dotcom 15-12-2002 20:53

Ik zie dat je 16 bent... Ok, wen er maar vast aan. Vrouwen zijn vaag.

De moeilijkste lineaire algebra, relativiteitstheorieen en discrete wiskunde is nog makkelijker te begrijpen dan vrouwen.

Het vervelende is, dat niet alle vrouwen hetzelfde denken, en ook niet altijd per persoon nog het zelfde denken bij elk willekeurig persoon.

Daarbij, zijn hints waarvan je denkt dat het hints zijn geen hints, en hints waarvan je denkt dat het geen hint is wel hints.

Er zit geen logica in. En dat is vervelend.

Het kan zomaar zijn dat je te opdringerig bent. Of juist niet. Want dat verschilt ook per meid, wat ze wil.

Of je bent te lief. Of niet lief genoeg. Of je bent niet macho genoeg. Of juist weer te macho.
Of je bent niet man genoeg, of juist weer te dominant.

Er zijn honderden, wat zeg ik duizenden redenen te bedenken waarom ze zo vaag doet.

Daarom kan ik je geen eenduidig antwoord geven.

Prettig leven verder.

miekmuis 15-12-2002 21:26

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Zeg dat zij de hele wereld voor je is, daar houden meisjes van. En vraag wat er aan de hand is, dan weet je wat je kunt doen om je relatie te redden.
sjonge jonge, jij hebt er echt verstand van zeg! :rolleyes:

marlies 15-12-2002 21:38

Ik zal toch om duidelijkheid gaan vragen bij haar. Doe niet te wanhopig maar zeg gewoon rustig dat je wil weten waar je aan toe bent.

Super Vegeta 15-12-2002 22:40

Citaat:

miekmuis schreef:
Heb je advies??

G.T.C. 15-12-2002 23:00

Citaat:

miekmuis schreef:
precies wat ik dacht

Super Vegeta 15-12-2002 23:02

Citaat:

G.T.C. schreef:
precies wat ik dacht
Jij als mede man weet toch zeker dat dit wel klopt!

G.T.C. 15-12-2002 23:06

Heeft ze geen mobieltje waar je haar op kan bellen? Dan weet je in ieder geval zeker dat je haar aan de lijn krijgt. En dan kan je tenminste van haar horen wat er precies aan de hand is.

Heb je niet iets verschrikkelijks stoms gedaan, waardoor zij nu een beetje van streek zou kunnen zijn.
Want anders vind ik het maar vaag hoor. Ik wil nu niet lullig doen, maar dan stelde die relatie denk ik maar weinig voor.

Maar laten we daar maar niet van uitgaan. Er is vast een goeie verklaring voor. Dus zorg dat je haar persoonlijk te spreken krijgt!!!!

G.T.C. 15-12-2002 23:08

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Het stond er een beetje raar zeg maar. Echt alsof je relatie in een keer weer goed is, als je even zegt dat zij heel de wereld voor je is.

Maar hij moet idd wel met haar gaan praten.

kleinmeisje17 16-12-2002 17:58

Je gaat dus nu maar bellen ;) suc6 drmeej! :) desnoods op de thuistelefoon!

Mortischa 16-12-2002 20:16

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Zeg dat zij de hele wereld voor je is, daar houden meisjes van..

ALLEEN als ze t ook menen :mad:

Super Vegeta 16-12-2002 20:27

Citaat:

Mortischa schreef:
Als ik het zeg meen ik het ook, maar heb het nog nooit gezegt, niet juiste meisje gevonden.

Tralala 18-12-2002 12:18

Hallo BEDANKT voor jullie replies maarre ut is al allemaal goed.

We zijn weer bij elkaar enne hebben ut weer naar ons zin

DANKJE voor jullie steun :) :cool: :D (y)

TheOneWhoLeft 18-12-2002 12:50

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Wel als je het echt zou menen. Ik denk dat het er maar weinig zijn van die leeftijd die dat zouden menen.

TheOneWhoLeft 18-12-2002 12:51

Citaat:

Tralala schreef:
Hallo BEDANKT voor jullie replies maarre ut is al allemaal goed.

We zijn weer bij elkaar enne hebben ut weer naar ons zin

DANKJE voor jullie steun :) :cool: :D (y)

Waarom wou ze niets met je afspreken dan?

DeltaOne 18-12-2002 13:03

waarom zo moeilijk make? gewoon een smsje sturen en vragen wat er aan de hand is....niet meteen romantische zinnetjes gaan lope lullen als je nog maar net wat met r hebt :rolleyes:

en vrouwen zijn inderdaad vaag :D

DeltaOne 18-12-2002 13:03

was ze ongestelt :D (daarom zijn ze bij mij altyd vaag :eek: )

Alicia Silverstone 18-12-2002 13:07

Citaat:

Mortischa schreef:
yepz, helemaal mee eens

Alicia Silverstone 18-12-2002 13:13

Maar verder vind ik het een beetje een rare actie :confused:
Eerst met jou afspreken en dan niet opendoen... :S
Heeeeeel apart :S

Misschien was er wel wat gebeurd ofzo.
Gewoon vragen, dan vertelt ze hopelijk wel wat er is... :)

Hukkie 18-12-2002 13:20

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:

Ook achterlijk dat die vriendin dan opendoet om hem te zeggen van 'zus en zo', dat ze dat zelf niet doet zeg :confused:

Misschien had die vriendin haar wel op lopen stoken ofzo..?

Ik 18-12-2002 16:09

;)
Citaat:

Alicia Silverstone schreef:

...of afspreken en dan afzeggen... :p ;)

Angel Of Faith 19-12-2002 14:22

Citaat:

Mortischa schreef:
Daar ben ik het zoooooooooooooooo mee eens!!!!!!!!!
En jongen bel haar gewoon op of zow je weet nooit of die vriendin het meent of niet, als je het uit haar mond hoort dan pas mag je zeker zijn.

feline 19-12-2002 19:59

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Als een jongen dat gelijk tegen me zou zeggen, ben ik weg. Maar goed, jij zal wel alles van meisjes weten.

ontopic:
Het ziet er niet erg goed voor je uit. Ik zou het paar daagjes rust geven en haar erna opbellen om te vragen of jullie even een goed gesprek kunnen hebben. Dan vraag je haar gewoon hoe het zit.

Super Vegeta 19-12-2002 20:39

Citaat:

feline schreef:
Als een jongen dat gelijk tegen me zou zeggen, ben ik weg. Maar goed, jij zal wel alles van meisjes weten.

ontopic:
Het ziet er niet erg goed voor je uit. Ik zou het paar daagjes rust geven en haar erna opbellen om te vragen of jullie even een goed gesprek kunnen hebben. Dan vraag je haar gewoon hoe het zit.

Ik zeg niet gelijk, maar hij wil weten wat hij van haar kan verw8ten dus dan moet hij dat zeggen. Dan zegt zij hoe zij over hem denkt. :cool:

G.T.C. 19-12-2002 20:51

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Ik zeg niet gelijk, maar hij wil weten wat hij van haar kan verw8ten dus dan moet hij dat zeggen. Dan zegt zij hoe zij over hem denkt. :cool:
Ik krijg echt sterk het vermoeden dat jij zo'n type bent die denkt dat ie alles van meisjes/vrouwen af weet :rolleyes:

Super Vegeta 20-12-2002 13:06

Citaat:

G.T.C. schreef:
Ik krijg echt sterk het vermoeden dat jij zo'n type bent die denkt dat ie alles van meisjes/vrouwen af weet :rolleyes:
Was het maar waar dat ik alles van ze wist, zou de wereld heel wat gemakkelijker maken.

Chloe Siere 20-12-2002 19:25

uh, ja, je eerste vriendin ofzo? je bent volgens mij in ieder geval de eerste vriend voor haar :rolleyes:
wat triest om zo te doen zeg, nogal kinderachtig gedrag.
k zou het gelijk af laten weten...

TheOneWhoLeft 20-12-2002 19:32

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Was het maar waar dat ik alles van ze wist, zou de wereld heel wat gemakkelijker maken.
Eerder saai.

Freyja 20-12-2002 22:04

Citaat:

Super Vegeta schreef:
daar houden meisjes van.
*slaat de ogen ten hemel* Generaliseer alsjeblieft niet zo, want ik moet er niet aan denken dat iemand dat tegen me zegt en er zijn vast wel meer meiden die dat niet kunnen horen.

TheOneWhoLeft 20-12-2002 22:54

Citaat:

Morgan schreef:
*slaat de ogen ten hemel* Generaliseer alsjeblieft niet zo, want ik moet er niet aan denken dat iemand dat tegen me zegt en er zijn vast wel meer meiden die dat niet kunnen horen.
willen

Thomas 20-12-2002 23:25

Citaat:

TheOneWhoLeft schreef:
willen
Waarom zou iemand dat niet willen horen?!

Tatsu 21-12-2002 00:49

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Okay, wijsneus... hoe weet hij dat zij dan zijn echte ware is... :confused:

Sjeezus man, ga eerst wat aan je eigen levenservaring doen voordat je hier wat post... Ik ben hier redelijk nieuw op dit forum, maar hoe jij je gedraagd, zo aan je replies te lezen...

Ga eerst maar een paar extra jaren levenservaring opdoen voordat je hier weer post... Ten eerste word je al afgezeken door de meiden hier... Wat dus ook al het een en ander zegt...
Ten tweede... de laatste paar dagen wat je hier qua niveau post wordt zwaar de grond ingeramd...

Leer eerst mensen en jezelf kennen voordat je oordeelt over anderen... en zogenaamd advies wil geven...

Zit je hiermee, me email kun je uit me profile halen... als je je aangevallen voelt... wat ik ook wel denk...

G.T.C. 21-12-2002 10:11

Citaat:

Tatsu schreef:
Okay, wijsneus... hoe weet hij dat zij dan zijn echte ware is... :confused:

Sjeezus man, ga eerst wat aan je eigen levenservaring doen voordat je hier wat post... Ik ben hier redelijk nieuw op dit forum, maar hoe jij je gedraagd, zo aan je replies te lezen...

Ga eerst maar een paar extra jaren levenservaring opdoen voordat je hier weer post...

EN dan zit ie ook nog op dat andere topic te vertellen dat ie geen jongere meisjes date. Hij gaat voor de oudere meisjes.
Ik wil niet lullig doen, maar zoals Super Vegeta hier post, heb ik toch een beetje moeite met voorstellen, wat oudere meisjes in hem zouden zien.

Maar dat ligt dan misschien aan mij :confused:

Super Vegeta 21-12-2002 12:01

:cool: Training doet wonderen, but hey I DON'T CARE ABOUT YOU GUYS!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.