![]() |
(geen titel)
Zie je die zwarte
hemel boven je? En zie je die bliksem die dat huis vernielt? Dat is nog niet de helft van de kracht die je kan vinden in mijn hart voor jou ---------------------------------------- Het zonlicht in je ogen verdooft de pijn niet die ik voel in je hart maar onze vriendschap is sterker dan alle pijn sterk en geduldig alleen maar voor jou ------------------------------------------ De roos in ons hart bloeit nog altijd die mooie bloem die niet kan tippen aan de schoonheid van je ziel die nooit zal sterven |
whaaa, vage structuur.
Als ik je zinnen lees dan lijkt het net alsof je doorschrijft en geen punten gebruikt. Ik vind de woorden mooi gekozen. Een fantastisch liefdesgedicht maar het lijkt net of het nog over iets meer gaat. Jammer dat je er geen titel bij kon bedenken. Kut is dat he. En omdat je geen titel hebt krijg je ook amper reacties. Maar goed. Moeilijk ook om zo'n gedicht in een paar woorden samen te vatten. (y) |
thx voor u reactie, het heeft ook nog een andere betekenis en de persoon aan wie het toebehoord zal wel weten wat, kvind het ook jammer dat ik er geen titel voor heb, mss hebben jullie een idee???
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |