![]() |
Wat gaat er fout???
Ik vind het leuk als meisjes naar me omkijken hoor, maar de laatste tijd vallen alle meisjes van de leeftijd 12 t/m 14 op mij, daar heb ik dus echt geen zin in, hoe kan ik dat verhelpen. Ik val namelijk op oudere vrouwen. Dus help me please, als dat al mogelijk is.
|
Miss let je wel teveel op de 12/14 jarigen en niet op de ouderen ;)
|
Hahaha zeker jammer voor je, maar ga je dan met ze om? Om eerlijk te zijn ik dus echt nooit, meestal met meisjes/dames van minimaal 15, 14 is vaak zo kinds, daar heb ik niks bij te melden.
Maar het komt vanzelf, zoek gewoon de oude damens op :D |
je moet ze gewoon keihard dissen:p
dan denken dat je gemeen bent;) coole avatar trouwens! (y) |
Thanx, maar ik val op de leeftijd 18 t/m 21 en ze vinden me denk ik juist cool omdat ik ze mijt en ze fluiten naar me en lopen de hele tijd achter me aan enzo, maar dat wil ik niet, hoe krijg je het nou echt weg????
|
hahaha, je kan ze gaan uitschelden. Maar dat lijkt me niet zo'n goeie methode :D . Nee ik heb geen idee, wat je daaraan zou kunnen doen. Is toch ook niet zo erg. JE weet voor jezelf dat je niks met hun wil beginnen, dus als ook maar een van die meisjes er over begind, kan je meteen zeggen, waar ze aan toe is. En wat boeit jou het dt die meisjes naar je omkijken. Geniet van de aandacht zou ik zeggen.
Moeilijke doelgroep trouwens, waar jij je op richt :p |
Nothing is impossible in life you know :D
|
Citaat:
hmmm, dan ga ik denk ik met hele andere meisjes om dan jij. Ik ga toch met een aantal 13-14 jarige om, waar ik gewoon dezelfde gesprekken mee kan voeren als met iemand van mijn eigen leeftijd. Heb ik vast onbewust, selectief uitgekozen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
np, back to work mi amigos!!, lees het morgen wel ga nu slapen moet morgen weer vroeg op.
|
Meisjes vallen gewoon meestal op een wat oudere jongen :P
je bent niet de enige die dit heeft...bijna elke vriendin die ik heb gehad was minstens een jaar jonger, en op dit moment zelfs 2 1/2 jaar (niet dat dit boeit voor onze relatie, zij is heel volwassen). Je moet het maar zo zien...vrouwen worden eerder volwassen, zijn dus meestal te volwassen voor jongens van hun leeftijd (doelend op de pubertijd e.d. dan, later trekt dit natuurlijk wel weer bij) en daar worden wij weer het slachtoffer van :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
speel je in di-rect ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dat kan het ook niet zijn. |
Citaat:
|
er is helemaal nix mis met dragonball z!
|
Citaat:
oftopic: zelf vind ik dragonball z erg slecht en ik snap niet dat er nog mensen van deze deze leeftijd kunnen kijken naar zo'n simpele tekenfilmserie, maar ja zo zullen jullie miscshien wel over Hazes denken... |
OK, lama zitten. Ik heb besloten nix meer aan te doen, ze kunnen de pot op ik negeer ze gewoon dood. :p
|
moet je gewoon doen. of anders doe je alsof een vriendin, jouw vriendin is. heb ik vaak gedaan met hulp van vrienden van me. hielp altijd!!!
|
Jullie zullen het niet geloven, maar volgens mij ben ik verliefd geworden op iemand van 14jaar. :eek:
|
Citaat:
|
eerst 12-14 jarigen zitten uitkafferen en nu op een van hen verliefd worden :p ik vin het echt geestig :p
|
Citaat:
|
Dit.... is... een...
FOUT topic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |