![]() |
Is er wel eens wat van je gejat tijdens het uitgaan?
En zoja, wat? Is het crimineel waar jij uitgaat? Hoor je wel eens van anderen dat ze iets missen?
|
ga bijna elke week uit
maar er is bij mij nog nooit wat gejat |
een jas :(
|
Gelukkig niet! Waar ik ga kan ik voor 50 eurocent in mijn jas afgeven bij een bewaakte balie. Mn telefoon doe ik meestal gewoon in mijn broekzak.
|
kan me zo snel niks herinneren.
wel een keer gehad dat ik toen ik weer redelijk nuchter aan het worden was, ik tot de constatering kwam dat mijn telefoon verdwenen was. hoogst onwaarschijnlijk dat ie gejat was, grotere kans dat ik m gewoon heb weggeven/gegooit ofzo. ik weet het in ieder geval niet meer :D |
een portomonnee met geld, maar ja die had ik ook zelf op de bar laten liggen :( En verder niks. Het is af en toe wel crimineel waar ik uitga (eindhoven) qua vechtpartijen enzo maar niet qua stelen zover ik weet. Dr zijn bewaakte garderobes enzo alleen als je je jas achter de bar laat leggen kan ie nog wel ns kwijtraken.
|
Ik let altijd erg op m'n spullen. M'n jas laat ik meestal betaald ophangen en m'n telefoon en geld hou ik in m'n broekzak. Ik hoor regelmatig om me heen dat er weer een telefoon uit een jaszak in een cafe is verdwenen...
|
ja, op dezelfde avond twee dingen: m'n jas en m'n codex (liederenboek voor op cantussen :()
was wel (n) |
ja al 2 keer m'n telefoon (Eindhoven)
|
Mijn telefoon in Paradiso
Mijn fototoestel in de Melkweg Mijn jas in de Tagrijn :eek: |
fiets :o
|
3 keer (!!!!) een vestje in de Kinky Star
4 keer (!!!!!!!!!) een fiets die buiten op slot (!!!!!) stond en nog wel wat dingen... |
O ja en niet te vergeten: laarzen...Had ze ff uitgedaan om te dansen en....ik mocht op blote voeten naar huis :( (n)
|
ohww zielig *knuf*
als je dan toch iemand ziet op jou laarzen ... |
Citaat:
|
fototoestel
En crimineel, ja er wordt gedeald, vechtpartijen, maar nee kmerk er nie echt veel van, gelukkig |
niet dat ik weet
|
telefoon & jas in de STer
waren beide te duur :( (N) maar jaa.. c'est la vie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit.. En ik gooi mn tas vaak onder de kapstok als ik wil dansen :|
|
1 keer is mijn jas 'gejat'. Maar eigelijk had iemand met de zelfde jas gewoon de verkeerde meegenomen.
|
meerdere fietsen.....
achja... k zie het als een roulatiesysteem |
Ja vuile debielen hebben me fiets gejat.
Maar gelukkig was me vriendin er ook bij en bracht me naar huis. Ahhhhhhhhh lief he??? Suc6 met het oppassen van je spullen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen trapte ik uiteraard in het glas en tja toen had ik 2 voeten vol met pleisters met sandalen erover heen . Ik leek net Nelly :eek: |
Citaat:
|
Men jas. :mad:
Heb er eentje teruggestolen toen :o , men broertje draagt die nu soms. |
M'n biertje!! :eek:
|
ik ga niet uit
neen dus |
Volgens mij nooit, kan me tenminste niets herinneren. 't is ook niet zo ontzettend crimineel denk ik..
|
Mijn jas...
Paupers.. |
stuk of 4 - 5 fietsen
wat dat betreft sluit ik me bij birthmark aan |
bij mij is nog nooit iets gejat. bij ons zijn ze niet zo crimineel maar ik zet dan ook mijn ragbak in de bewaakte fietsestalling (issie niet waard maar ik krijg het geld terug van mijn moeke) en jas in de bewaakte gaderobe.
mijn pilsje is wel al een keer gejat ik leg het muntje neer en toen was mijn pilsje opeens weg :mad: eikels |
Ja, ik was in 2,5 jaar geleden op vakantie op Kos, Griekenland, supervakantie! Heel veel leuke mensen leren kennen, maar was telkens fototoestel vergeten als we uitgingen. Dus laatste avond, iedereen was er, eindelijk fototoestel meegenomen, heel rolletje volgeschoten.......leg fototoestel op bar neer, kijk even andere kant op; fototoestel weg! :mad: met rolletje er in natuurlijk :(
|
nee, wel een keer meegemaakt dat iemand ineens met zn hand in mn broekzak probeerde te komen:\
was wel net die waar nix in zat maar toch |
Citaat:
|
Citaat:
|
De jas van mijn vriendin is ooit gejat. Schandalig gewoon.
|
JA !!!!! MIJN MOBIEL !!!!! t was in de Plankier (leeuwarden) gewoon uit me tas, die op me rug zat, gejat !!!
|
mijn fiets!
maarja dat vond ik niet zo erg, ik heb de dief zo hard uitgelachen want die heeft dus echt een barrel gejat, dat ie aan de straatstenen niet kwijtkan (hoop ik) :D |
mijn condooms, portemonne en mijn schoenen
|
volgens mij niet. (y)
|
Citaat:
|
Nee, nog nooit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |