Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   ter uwer informatie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=309829)

]{ing 15-12-2002 20:59

ter uwer informatie

volgende week vrijdag (20-12-02) vind er de :WUMPSCUT: collection special plaats in Ekko, Utrecht.

slecht nieuws: (bron: cybergothic.nl)

Unfortunately Rudy R. just told us, that it isn't possible to join our :W: special this time. We were hoping on a visit from the mastermind himself, but he couldn't make it... this time !

a new noise 15-12-2002 21:20

allemaal huilen en onze polsen doorsnijden als echte khoffiks

qghp 15-12-2002 21:25

Citaat:

a new noise schreef:
allemaal huilen en onze polsen doorsnijden als echte khoffiks
:rolleyes: :p

a new noise 15-12-2002 21:27

of is dat weer niet politiek correct genoeg ?

"a new noise made me do it"

Gaia 15-12-2002 22:40

??????
Maar gaat er dan nog "iets" wel van door?????
Ik bedoel, voor de rest, behalve dat hij niet komt, gaat het verder wel door.....k bedoel gaat er wel veel Wumpscut gedraaid worden nou....want ik heb er al een maand naar uitgekeken.......

Ennuh jij gaat ook komen ]{ing????? Dan wil ik je wellus ontmoeten!!!! :D Kom je er vaker dan????? Misschien heb ik je er al wellus zien lopen joh!! :D :p

eXo 15-12-2002 23:31

Leuk.

Jammer dat ie niet komt.

Ik ga niet.

OriginalMisfit 16-12-2002 02:57

Misschien kom ik met mn vriendin maar dan moeten we wel slaap plaatjes hebben...

]{ing 16-12-2002 09:06

Citaat:

Gaia666 schreef:
??????
Maar gaat er dan nog "iets" wel van door?????
Ik bedoel, voor de rest, behalve dat hij niet komt, gaat het verder wel door.....k bedoel gaat er wel veel Wumpscut gedraaid worden nou....want ik heb er al een maand naar uitgekeken.......

Ennuh jij gaat ook komen ]{ing????? Dan wil ik je wellus ontmoeten!!!! :D Kom je er vaker dan????? Misschien heb ik je er al wellus zien lopen joh!! :D :p

het gaat wel door ja, en ik neem aan dat er wel wat interessant volk komt :) maar ik kan zelf niet aangezien ik nog geen slaapplaats heb.. en nee ik kom niet vaak in de ekko, dus de kans dat je me er hebt zien lopen is klein :p

Gaia 17-12-2002 20:51

hmmmmmmzzzz Maar wie komt er hier wel vaker bij Cyberia....of uhm wie gaat er vrijdag heen???

Trouwens.....waarom slaapplek....je wacht gewoon op je eerste bus of trein :D

Cyberia gaat tot 4 uur door.....moet je nog maar drie uurtjes in Utrecht vertoeven.....ga in een bar zitten ofzo....gezellig met mede cyberiagangers en taadaa...het is gezellig!

]{ing 18-12-2002 13:05

Citaat:

Gaia666 schreef:
hmmmmmmzzzz Maar wie komt er hier wel vaker bij Cyberia....of uhm wie gaat er vrijdag heen???

Trouwens.....waarom slaapplek....je wacht gewoon op je eerste bus of trein :D

Cyberia gaat tot 4 uur door.....moet je nog maar drie uurtjes in Utrecht vertoeven.....ga in een bar zitten ofzo....gezellig met mede cyberiagangers en taadaa...het is gezellig!

teveel moeite.. en ik heb al berekend hoeveel het me dan kost.. meer dan 40 euro, en rudy komt niet eens :( neh.. andere keer ofzo..

Gaia 18-12-2002 16:42

okiedokie!

Krummeltje 24-12-2002 11:00

Citaat:

Gaia666 schreef:
okiedokie!
Sorry, forumbaasjes, ff geheel offtopic, maar Maaike, heb je het singeltje al opgestuurd? Ik krijg maar geen reactie op mn mailtjes... :mad:

:D

Ontopic: Weeeeeeeeeeeeh.... :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.