![]() |
Kuthumeur
Hoe vaak per dag of week voelen jullie je wel eens kut, heel slecht en heb je t gevoel dat niemand je begrijpt? (en is degene die je juist wel begrijpt heeel ver weg)
Ik begin dit gevoel namelijk steeds vaker te krijgen en daarom heb ik een hekel aan de vakantie omdat ik dan de hele dag thuis zit!! aargh! |
altijd al 8 maanden lang
|
Regelmatig wel. Eerst had ik het 24 uur per dag, 7 dagen in de week, bla bla weken per jaar zeg maar, maar nu gewoon regelmatig, dan voel ik me echt klote en dan moet ook echt niemand grappig gaan zitten doen voor mn neus:D
|
Ehm nou dat hebbik zeg maar wel bijna dagelijks.. :( Gwoon om egt VANALLES.. Vind t zelf ook vervelend.. heb altijd t gvoel dat ik d stemming verpest enzow..
Dus nu gaak maar proberen blij t doen, ook als ik m nie zo voel, want ik kan egt nie van mijn hele omgeving verw88 dat ze hier leuk mee omgaan en mij niet spuugzat worden.. Dusss |
k heb het wel vaak.. zoals net.. k voelde me kut, maar k wist niet waarom.. dus ik me vriendje bellen om te praten.. even huilen, even een luisterend oor, en nu gaat het wel weer.. ik kan me er meestal vrij snel over heen zetten, ook al is dat wel eens anders geweest
|
veel en veelste vaak. En het wordt nog kutter als je weet dat je er nix aan kan doen! :(
|
Nog steeds wel elke dag,
maar minder erg, kan het wat makkelijker opzij zetten. :) |
altijd, is niet zo dak dan niet ook iets leuks kan meemaken ofzo. maar altijd blijft dat kutgevoel op de achtergrond meespelen en vaak staat het op de voorgrond. mja, heb ook disthymie (of hoe je het ook schrijven mag)
|
Tot een jaar geleden zou ik geantwoord hebben: elke minuut van elke dag. En nu kan ik met trots zeggen... bijna nooit meer...
misschien een paar keer per week! :) |
Sinds me broer thuis woont vaker maar gelukkig is ie tegenwoordig meer uit huis dan thuis dus gaat t met me humeur ook weer beter. Niet dat anderen er iets van merken want ik laat t niet merken.
|
te vaak
kep wel het gevoel dat ik ertegen vecht "circle of pain we must break through it trying to survice healing the wounds of our own mistakes" length of time - losing my heaven |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |