Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   8 MILE wat vinden jullie ervan? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=309888)

WuTangClan 15-12-2002 21:30

8 MILE wat vinden jullie ervan?

HEY PEOPLE wat vinden jullie van 8 MILE?.
sommige hebben um al gezien ik nog nie ga um in de bios zien.
uhm het lijkt me wel een vette film ik heb de bybehorende soundtracks ook al die cd is vett met LOSE YOURSELF .stoerste nummer maar wat vinden jullie ervan?

Wim Wok 15-12-2002 21:55

nog nie gezien maar ga m zeker checken

B@RTOLI 15-12-2002 21:59

Heb hem wel al gedeeltelijk gezien, heb hem al op cd gebrand.
Heb cd 1 van 2 al gekeken was best vet!!!! (y)

Gothic 15-12-2002 23:06

opzich best goed, maar niet echt 'leuk' om naar te kijken, geen gezellige, leuke film, daarintegen zeker niet slecht

Rollie 17-12-2002 16:20

Zeker niet fout hij had alleen nog wel wat langer mogen duren van mij

LeRatLuciano 17-12-2002 19:40

zeker dope film, niet verwacht dat ie zo goed zou zijn.

alleen erg kort inderdaad..het is ook plotseling afgelopen maar alsnog een hele goede film

Rat

Sithan 16-01-2003 16:48

Lose yourself in the movie...8 Mile.

Ik heb eigenlijk niet zo super hoge waardering voor eminem, maar deze film is echt zwaar cool :cool:
heb m vanmiddag gezien en t is echt een aanrader...hoewel ik wel vond dat ie nog wel een uurtje had mogen doorgaan, t verveelde nl. geen moment...en ik blijf haast nooit zitten bij de aftiteling maar met zo'n nummer als lose yourself moet je wel :o

Ben benieuwd of iedereen m zo gaaf vond als ik....

Diesel 16-01-2003 17:37

Ga 'm binnekort bekijken.

Ik heb twee 'redenen' om de film wel te zien:

1) Curtis Hanson
2) Brittany Murphy

mood indigow 16-01-2003 17:38

ik ga hem volgende week kijken!

hij lijkt me supercoel.. ondanks ik een btje een hekel aam eminem heb...

Sithan 16-01-2003 17:51

Citaat:

mood indigow schreef:
ondanks ik een btje een hekel aam eminem heb...
Heb ik ook, maar tis gewoon een goeie film met een goed script, zodat je algauw vergeet dat je naar eminem zit te kijken...

Citaat:

Diesel schreef:
2) Brittany Murphy
Gelijk heb je ;)

Daangerous 16-01-2003 18:22

Citaat:

Sithan schreef:
een goeie film met een goed script, zodat je algauw vergeet dat je naar eminem zit te kijken...
Die hele film is gebaseerd op Eminem, het is GEEN goed script, en dit is dus zo'n film die ik uit principe nie ga kijken

Sithan 16-01-2003 19:13

Citaat:

Daangerous schreef:
Die hele film is gebaseerd op Eminem, het is GEEN goed script, en dit is dus zo'n film die ik uit principe nie ga kijken
Ga m nou maar gewoon kijken voor je uitspraken doet over of het script goed is of niet... :rolleyes:
Misschien is het verhaal wel interessanter dan je denkt...

Want concluderen dat het geen goed script is OMDAT het over eminem gaat, vind ik ongelooflijk kortzichtig...

Anonymous John 16-01-2003 20:03

Citaat:

Diesel schreef:
Ik heb twee 'redenen' om de film wel te zien:

1) Curtis Hanson
2) Brittany Murphy

http://www.uhm-online.com/smilies/thumbsup.gif

Film lijkt me niet slecht maar ik wacht wel totdat hij op DVD uitkomt.

chardros 16-01-2003 21:15

Ja klopt. Ik heb de film 2 maanden geleden gezien.

Hij is echt goed

Thomas 16-01-2003 21:58

Ga hem niet zien, wacht wel tot de DVD of video er is.

heldin 17-01-2003 15:27

Ik wil die film heel graag zien! Ik heb er de laatste tijd zo veel positieve dingen over gehoord dat ik er wel nieuwsgierig naar ben geworden :) en van wat ik er van gezien heb, voorstukjes en making-off achtige dingen, denk ik dat ik het een hele goeie film vind

Phileine 18-01-2003 14:02

Uh ja.

Mwah. :/ Ik ben er niet zo kapot van. Sommige stukjes [in de bus naar Detroit, de eindscene] vond ik wel aardig. Maar het hiphopyo gehalte vond ik toch wel erg storend. Ook typisch dat die film practisch allemaal 15- mensen aantrekt.

BrunetJuh 18-01-2003 15:23

mij lijkt ie wel mooi, ik ga hem binnenkort ook checken! Ik ben benieuwd!

coecie 18-01-2003 16:31

ik heb beloofd mijn neefje van 12 ermee naartoe te nemen, maar ik kijk er zelf ook wel naar uit :)

Andijvie 18-01-2003 16:49

Ik heb er iets goeds over gelezen, dat beviel me wel. Ik ben niet echt kapot van Eminem, maar ben wel érg benieuwd naar wat hij te vertellen heeft.. Mijn vriend ook, dus gaan we lekker naar 8 Mile binnenkort... :)

Offtopic: En stoer doen over dat je hem al eerder dan de ander hebt gezien is echt... héél cool hoor, vinden mensen altijd héél interessant en cool om te weten, daardoor vinden ze je echt heel stoer en cool... :rolleyes: losers...

Negrotiator 18-01-2003 17:12

Ik vind Eminem een domme lul.

DutchGirl 19-01-2003 16:10

vond het een koele film.

(en hiphop is absoluut niet mijn ding)

De Ideale Schoonzoon 22-01-2003 07:48

Oke, ik ben absoluut geen fan van Eminem, integendeel zelfs, maar ik heb gisteren die film gezien, en wat een superphatte film zeg whoooooooooooooooooo !!!

die battles aan het eind zijn zo gruwelijk !!!!

Mijn waardering voor Eminem is gelijk een stuk omhoog gegaan, hij acteerde best goed, vond ik...

Studentje 23-01-2003 11:02

Ik vond hem meevallen. Het was beter dan ik had verwacht. Maar toch vond ik nog steeds zonde van mijn geld. Die battles waren IMHO iets te veel van het goede, en het verhaal had best iets beter uitgewerkt mogen worden. Maar als je absoluut niet van hiphop houdt, kun je deze film nog best leuk vinden.

Ik was er dus niet helemaal weg van maar erg slecht vond ik hem ook niet.

MissKiss1985 23-01-2003 13:09

Ik vond het een zeer goede film, zodra ie op dvd uit is ga ik hem kopen. INderdaad verveelde ik me ook geen seconde. Alleen het eind vond ik vaag tlijkt nogal een open einde enzo. Hij is echt heel plotseling afgelopen dat is het enige mindere.

Zeer goede film, veel beter dan ik verwachte.

legatus 23-01-2003 19:56

Citaat:

het is GEEN goed script
Wat een ONZIN.

Rollo Tomasi 24-01-2003 00:19

Zo, de boel een beetje opgeschoond. Kunnen we ons nou een beetje naar onze leeftijd gedragen?

Ik denk dat ik de film niet ga zien in de bios, meer iets dat ik ga zien als-ie op TV komt.

Landslide 24-01-2003 19:04

Ik vond hem wel cool. Ik heb eigenlijk een hekel aan Eminem, maar de film was (y) Er zat alleen geen verhaal in ofzo..Maar als ie dan als nog boeiend is, is het deste knapper :D

Vork 25-01-2003 10:15

ik ben der ook geweest, en dat terwijl ik er een hekel aan heb als artiesten ineens noodgedwongen moeten gaan acteren.. maar kvond dat ie et er onverwachts goed vanaf bracht
ik vond et een hele prettige film, maar dat zal misschien ook wel komen doordat ik er niet bepaald hoge verwachtingen van had

*~*DuSHi VORk*~*

ydnew 25-01-2003 15:59

Citaat:

Sithan schreef:
Ik heb eigenlijk niet zo super hoge waardering voor eminem, maar deze film is echt zwaar cool :cool:
heb m vanmiddag gezien en t is echt een aanrader...hoewel ik wel vond dat ie nog wel een uurtje had mogen doorgaan, t verveelde nl. geen moment...en ik blijf haast nooit zitten bij de aftiteling maar met zo'n nummer als lose yourself moet je wel :o

Ben benieuwd of iedereen m zo gaaf vond als ik....

Ik vond hem wel leuk, maar je verwacht meer het einde is niet zo denderend alhoewel de boodschap wel overkomt.

dark_poetry 25-01-2003 16:08

k vond m niet echt koel,k weet niet waarom.
t komt waarshijnlijk dat ik een hekel heb aan eminem zelf.
k had g edacht leuke film,download ik wel ff nahja niet eens afgekeken. :o

legatus 25-01-2003 16:23

Citaat:

Er zat alleen geen verhaal in ofzo
Alstublieft.

Piccola 25-01-2003 17:37

Citaat:

De Ideale Schoonzoon schreef:
Oke, ik ben absoluut geen fan van Eminem, integendeel zelfs, maar ik heb gisteren die film gezien, en wat een superphatte film zeg whoooooooooooooooooo !!!

die battles aan het eind zijn zo gruwelijk !!!!

Mijn waardering voor Eminem is gelijk een stuk omhoog gegaan, hij acteerde best goed, vond ik...

:cool: (y)

Lightlady 25-01-2003 18:24

tooooooooop film-> KUTTTTTTTT EINDE :@

koerdgirl 25-01-2003 18:42

Citaat:

WuTangClan schreef:
HEY PEOPLE wat vinden jullie van 8 MILE?.
sommige hebben um al gezien ik nog nie ga um in de bios zien.
uhm het lijkt me wel een vette film ik heb de bybehorende soundtracks ook al die cd is vett met LOSE YOURSELF .stoerste nummer maar wat vinden jullie ervan?

ik vond het heel cool maar het einde was stom

Dikkie 25-01-2003 18:52

EMINEM word door 6 negers in elkaar geslagen ---> goeie film !!!

nee ff serieus, hij was wel lachuh

Bluesummers 25-01-2003 19:00

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=343933

Diesel 26-01-2003 02:00

eXo 27-01-2003 00:08

Lijkt me wel dope, maar ik ga m'n geld er niet aan uitgeven. Lijkt me sowieso geen bioscoop film. Ik kijk 'm wel als ie op tv komt.

coecie 27-01-2003 13:18

ik vond de film leeeeeeeeeuk!!! maar het publiek dat in de bios zat... :rolleyes:
ik heb er geen woorden voor (eigenlijk een heleboel) allemaal wiggers en zogenaamde gansters... en zooooo asociaal... elke... maar dan echt èlke telefoon in de zaal is afgegaan èn opgenomen. er werd geblowd op alle rijen en iedereen praatte keihard erdoorheen, verder werden alle flesjes omgeschopt waardoor je een soort domino effect kreeg van een enorm lawaai met glas... maarja, dat hoort bij de film ofzo... ik heb me er ook niet ècht ècht aan gestoord. (dat er werd meegezongen en gerapt met de liedjes vond ik wel vermakelijk :))

Sithan 27-01-2003 14:21

Citaat:

coecie schreef:
ik vond de film leeeeeeeeeuk!!! maar het publiek dat in de bios zat... :rolleyes:
ik heb er geen woorden voor (eigenlijk een heleboel) allemaal wiggers en zogenaamde gansters... en zooooo asociaal... elke... maar dan echt èlke telefoon in de zaal is afgegaan èn opgenomen. er werd geblowd op alle rijen en iedereen praatte keihard erdoorheen, verder werden alle flesjes omgeschopt waardoor je een soort domino effect kreeg van een enorm lawaai met glas... maarja, dat hoort bij de film ofzo... ik heb me er ook niet ècht ècht aan gestoord. (dat er werd meegezongen en gerapt met de liedjes vond ik wel vermakelijk :))

Daarom ging ook smiddags om dat soort mensen te ontlopen... :)

Diesel 28-01-2003 20:12

Wanneer doet niemand een SLOT op dit topic?

Nuttige topics, zoals:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=354317

krijgen wel een slotje!!! (Terwijl de eerste Panic Room topic al zo oud is).

Rare wereld.

Diesel 28-01-2003 20:13

NOGMAALS:

Ciao Che 28-01-2003 21:19

sorry Diesel, :o

Leuke film, slecht einde, mooie muziek, goed geacteerd. Ik had wel verwacht dat 'ie beter zou zijn aangezien iedereen hem zo ge-wel-dig vond.
Maar, ik vroeg me samen met nog iemand af: Eminem zegt af en toe "I'm cool" wat dan vertaald wordt met 'Ik ben cool'. Moet dat niet 'Het gaat goed met me' oid zijn?
ja, ik heb even zin om te gaan mierenneuken

N00dles 28-01-2003 21:54

Citaat:

Ciao Che schreef:

Leuke film, slecht einde, mooie muziek, goed geacteerd. Ik had wel verwacht dat 'ie beter zou zijn aangezien iedereen hem zo ge-wel-dig vond.
Maar, ik vroeg me samen met nog iemand af: Eminem zegt af en toe "I'm cool" wat dan vertaald wordt met 'Ik ben cool'. Moet dat niet 'Het gaat goed met me' oid zijn?

Neuh, cool = rustig/kalm, dus "ik ben cool" betekent eigenlijk "ik ben rustig/kalm...Maar ze lieten dus blijkbaar cool erin ipv rustig/kalm.

Vlooienband 28-01-2003 22:35

Citaat:

Diesel schreef:
NOGMAALS:

Ja, ja. Samengevoegd. :)

Wim Wok 29-01-2003 00:39

vinnem doop, battles zijn echt strak, speelt goed, en mevrouw purphey is echt mooi :D

Pla 29-01-2003 10:28

Citaat:

Ciao Che schreef:

Jaa ik ergrde me er super aan dat dat vertaald werd met "ik ben cool"
Voorderest vond ik het best een leuke film.. Niet super ofzo..

owlbeer 31-01-2003 20:43

Hij's egt heeeeeeeeeeeeel vet. K kan gewoon egt niet anders zeggen dat Eminem heel goed is, qua acteren, maar vooral het freestylen en sowieso de "feel" die in de film zit. Ik was met een vriendin van mij die ook wel van die old skool hiphop houdt en wij zaten dus gedurende de hele films onze hoofden op de beat mee te schudden.

Ow ja, en Brittany Murphy is idd heel geil.

T* 31-01-2003 22:37

Ik ben ook niet echt fan van eminem ofzo, maar ik vond de film hartstikke meevallen..
wel grappige entertainment zeg maar..

ik had echt een veel hoger dramagehalte verwacht.. (dat de helft zou sterven o.i.d.)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.