![]() |
Discman of MP3speler?
Ff straight to the point -> Wat is nu het beste om te kopen? Een discman of MP3speler?
|
de expanium dan heb je ze allebei of de beatman van freecom wat goedkoper maar hetzelfde effect alleen dan met van die minicdroms waarvan ik de echte naam niet weet.. http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
mja.. je zou kunnen overwegen om voor 3 meier een Lennox Power-II oid te kopen, qua prijs scheelt het niet veel van een normale discman (ik heb een Sony D-EJ621, die kostte 280,-) en toch de functionaliteit van een MP3-speler.. lijkt me wel de moeite waard..
|
Citaat:
|
Citaat:
als jij een portable MP3-speler koopt, ben je in feite al klaar.. het enige wat je nodig hebt zijn genoeg (oplaadbare) batterijen, en een zooi CD's met MP3's erop.. |
Wat kolerespelers raden jullie hem nou weer aan? Freecom? Lenoxx?!??!?!?!?!
|
Citaat:
zelfs al zou 'ie wat minder functies hebben als een Soul of Pine.. er zit nogal geen prijsverschil tussen.. |
Citaat:
|
mp3 spelers zijn groot
ten zij je die met mini cdtjes neemt maar zijn ook nog kolozaal. een mp3 met chip's zijn helemaal flut duur. betaalt geloof ik 80 piek voor 32 mb mp3 http://forum.scholieren.com/biggrin.gif discman daar zweig ik maar over ook kolozaaaaaaal Dus 1 opti over minidisc.... |
Citaat:
|
Soul
riovolt exonion |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit ook wel een lekker apparaatje.. Ik denk dat ik toch nog even wacht voor ik weer wat nieuws koop (keb nu een Sony MD-speler), volgens mij moeten de grootste ontwikkelingen nog komen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een MZR500 Sony minidisc, CDP365 Sony discman en een Sonicblue RioVolt... dus ik hoef echt niets nieuws meer, die CD speler is wel al 5 jaar oud ofzo hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echt geen zin in, je hebt daar roundups voor |
Citaat:
Jack_Ass |
Citaat:
|
Citaat:
van de Lenoxx Power-I, dus de opvolger van de eerste heb ik nog geen reviews gezien.. vandaar dat ik het vraag.. misschien issie helemaal zo slecht nog niet namelijk |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |