![]() |
Gevoel op Papier
Ik ben niet zo'n danser...
Als liefde was als vrezen Als liefde was als vrezen, dan was ik nu doodsbang Als liefde was als vrezen, dan was dit gevoel toch goed Als liefde was als vrezen, dan waren deze tranen toch iets moois Als liefde was als vrezen, dan trotseerde ik deze doodsangst zo Maar liefde is niet als vrezen, Waarom ben ik dan zo bang? Voorbereidingen Ik laat de tranen nu vast lopen, anders zijn het er er staks zoveel Ik ben me hart vast aan het breken, anders is het voor jou straks zo'n klus Ik ben me geest vast aan 't doden, anders voelt het straks zo kut Alleen me ziel nog, maar me ziel heb jij Verdwenen De liefde is verdwenen je houdt niet meer van mij geen lieve woordjes, geen gevoel Toch hou je me vast Waarom? ben je zo geschrokken? speel je zo graag met mij? En ik blijf Waarom? Wil ik dat de liefde je weer vind? Wil ik je nooit laten gaan? De liefde is verdwenen Waarom? Zou jij niet vluchten voor zulke pijn? Je houd me vast Je houd me vast, maar vertelt niet wat je niet meer voelt Je houd me vast, maar je weet niet wat je met me gaat doen Je houd me vast, maar die warmte maakt me zo kil Je houd me vast, en ik mis de kracht om los te breken Je houd me vast, maar je houd niet meer van mij... Offtopic: Mijn creatieve uitspattingen na een hele avond buiten lopen |
Als we hier gewoon over hadden kunnen praten was er al veel opgelost...Maar ook dat kwam niet van 2 kanten dacht ik...
Het spijt me. en...Autch |
Ineens zoveel tegelijk
Alles wat ik heb geloofd Zet ik nu uit mijn gedachten Want de herinnering aan jou Wil ik niet verpesten met twijfel Ik heb gezocht naar zinnen Maar de zinnen die ik vind heb ik al zoveel eerder gehoord en ze klinken zo leeg De tranen zitten vast want huilen wil ik niet Ik wacht slechts Wacht tot ik beter weet Ik heb gesproken Maar de woorden waren kil Ik wou spreken met liefde maar sprak met mijn smart Ik heb het gevoel dat ik opnieuw moet beginnen Een jaar alsof gedaan, om nu gewoon verder te gaan jij was degene waar ik van hield Het enige wat ik niet wou laten gaan |
Alsof gedaan...
ach ik moet er eigenlijk ook maar niet zo op reageren... |
Ik vind "voorbereidingen" wel koel :) Ik weet niet waarom, maar vind em aan de ene kant wel grappig.. omdat ie een beetje sarcastisch overkomt ofzo.
|
herkenbaar...
ik zou willen dat het anders was gegaan. |
Citaat:
Alleen de 2 kanten blijft... ach... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |