![]() |
WitchBlade
Wie kijkt het wel eens wat vinden we ervan en wat is je favo caracter/aflevering oid?
Ik kijk het elke week vinnut uiteraard ook erg cool 'k vind Ian wel erg cool altijd met zijn raadseltjes en de mysterie om hem heen. Favo afl: kweet de naam niet zo 123 maar iig die met the black dragons. |
Witchblade is duidelijk super :cool:
En beste character? *kijkt naar Avatar* Ian Natuurlijk :D |
ja ik kijk altijd!!
beste karakter? Ian ofcourse. do i need to explain? beste aflevering? ook met de black dragons. 'hier staat dat zijn iq 200 is. dat is een typefout, toch?' 'nee' en de vorige seizoen was de laatste aflevering de beste toen ian kogels ontweek en zichzelf voor sara opofferde |
Citaat:
zijn hoofd was ook bestwel weird echt een speed hoofd :S |
*is ook Ian fan*
briljante serie.. ik heb de comics nooit gelezen.. mja... |
haha veel Ian fans...
Ja me too, en gabriel vind ik ook wel een schatje.. laatste aflevering vond ik op zich wel leuk, maar ik vond het niet erg dat die lover van sarah doodging.. vond het sowieso geen leuk type en ik vond dat je in zo'n korte tijd nog niet zo het verliefde gevoel van sara over kon nemen om het erg te vinden... Maar I'm still watching..:D |
Wichblade??
Films&TV?? Ow.. het is een serie? |
Top Cow is vies :o
|
Mwah. De serie heeft zeker potentie, maar is soms onbedoeld grappig. Plot en acteerprestaties zijn erg wisselvallig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
V8 |
Citaat:
|
niet de vorige aflevering maar die daarvoor met die gestoorde psychiater von ik wel koel.
dat het kwaad vormloos was en mensen gek maakte ik vond het wel jammer dat ze daar de vorige aflevering niet op waren doorgegaan. |
Citaat:
Desondanks dat het bijna allemaal klonen waren van Silvestri, las het af en toe ook behoorlijk irritant als je om de pagina een andere tekenaar heb bij een zelfde issue(even wat darkness nummers doorgekeken laatst), kleine verschillen weliswaar, maar toch erg inconsequent. |
Citaat:
Wat vond je van the Darkness? en dattie is stopgezet? |
Vond darkness af en toe wel leuk om te lezen, maar echt spectaculair was 't niet, kon er wel zonder mee leven....dus toen maar niet meer gekocht :)
Darkness wordt trouwens weer uitgebracht, beginnend bij een nieuwe nummering, dus ze beginnen bij nummer 1. http://www.topcow.com/new/onsale.html?a=1194 |
Citaat:
IMHO een van de beste comics die ik ooit gelezen heb alleen ik kan deel 2 (en 3??) niet vinden.. |
Darkness is spawn ripoff (n)
|
Nee, ik vergeet het telkens te kijken. Ik heb het wel is op de reclame gezien. Het lijkt me idd wel heel erg cool
|
Citaat:
Darkness lag al wat langer op de planken en het 1e deel was er ook al eerder alleen nooit uit gebracht. In plaats daarvan was een wat mildere en toegankelijkere Kloon Spawn op de markt gebracht toen deze eigenlijk bedoelde proef aansloeg hebben ze Darkness alsnog op de markt gegooid en spawn bleef het goed doen dus daar kwamen meerdere series van. :p Sorry maar ik was ooit een groot fan tot ze de Darkness stop hadden gezet en mailde ook geregeld met wat mensen van Top Cow :p |
Citaat:
Spawn is overigens niet mild, zeker niet de subseries (Undead, Curse, Sam & Twitch) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dwayne Turner vinnik nie zo ... ben meer een Capullo fan maar da's persoonlijk |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |