Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   WitchBlade (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=310086)

Stevill 16-12-2002 00:40

WitchBlade

Wie kijkt het wel eens wat vinden we ervan en wat is je favo caracter/aflevering oid?

Ik kijk het elke week vinnut uiteraard ook erg cool 'k vind Ian wel erg cool altijd met zijn raadseltjes en de mysterie om hem heen.

Favo afl: kweet de naam niet zo 123 maar iig die met the black dragons.

Menahem 16-12-2002 18:36

Witchblade is duidelijk super :cool:
En beste character?
*kijkt naar Avatar*

Ian Natuurlijk :D

CraigDavid 16-12-2002 19:53

ja ik kijk altijd!!
beste karakter? Ian ofcourse.
do i need to explain?

beste aflevering? ook met de black dragons.
'hier staat dat zijn iq 200 is. dat is een typefout, toch?'
'nee'

en de vorige seizoen was de laatste aflevering de beste toen ian kogels ontweek en zichzelf voor sara opofferde

Stevill 16-12-2002 23:58

Citaat:

CraigDavid schreef:
ja ik kijk altijd!!
beste karakter? Ian ofcourse.
do i need to explain?

beste aflevering? ook met de black dragons.
'hier staat dat zijn iq 200 is. dat is een typefout, toch?'
'nee'

en de vorige seizoen was de laatste aflevering de beste toen ian kogels ontweek en zichzelf voor sara opofferde

Jah die Mobius dude idd erg cool ook die uitspraken vannem over die jager enz.
zijn hoofd was ook bestwel weird echt een speed hoofd :S

FireCracker 17-12-2002 15:43

*is ook Ian fan*

briljante serie.. ik heb de comics nooit gelezen.. mja...

Sysy 18-12-2002 13:54

haha veel Ian fans...

Ja me too, en gabriel vind ik ook wel een schatje..

laatste aflevering vond ik op zich wel leuk, maar ik vond het niet erg dat die lover van sarah doodging.. vond het sowieso geen leuk type en ik vond dat je in zo'n korte tijd nog niet zo het verliefde gevoel van sara over kon nemen om het erg te vinden...

Maar I'm still watching..:D

eXo 18-12-2002 20:52

Wichblade??

Films&TV??

Ow.. het is een serie?

cyc 18-12-2002 21:07

Top Cow is vies :o

Rollo Tomasi 18-12-2002 22:39

Mwah. De serie heeft zeker potentie, maar is soms onbedoeld grappig. Plot en acteerprestaties zijn erg wisselvallig.

Stevill 18-12-2002 23:36

Citaat:

CycLoner schreef:
en waarom dan wel?

Vash! 19-12-2002 09:08

Citaat:

eXo schreef:
Wichblade??

Films&TV??

Ow.. het is een serie?

en op welke tijd/zender is die serie? :o

Stevill 19-12-2002 10:29

Citaat:

Vash! schreef:
en op welke tijd/zender is die serie? :o
elke zondag 20.10
V8

Vash! 19-12-2002 13:08

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
elke zondag 20.10
V8

CraigDavid 19-12-2002 14:57

niet de vorige aflevering maar die daarvoor met die gestoorde psychiater von ik wel koel.
dat het kwaad vormloos was en mensen gek maakte
ik vond het wel jammer dat ze daar de vorige aflevering niet op waren doorgegaan.

cyc 19-12-2002 20:19

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
en waarom dan wel?
Destijds (3 tot 5 jaar geleden) toen ik nog wat meer comics kocht dan nu, kocht ik af en toe wel 's iets van top cow, geld te veel of zo. Vrijwel alles van top cow (destijds, ik weet dat er nu dingen zijn zoals midnight nation) bestond uit halfnaakte vrouwen die elkaar verrot sloegen in bijna soapachtige verhalen. Ook was bijna iedere tekenaar daar (vaak slechte) kloon van Silvestri, ja, ook Turner was, vooral in het begin, een kloon.
Desondanks dat het bijna allemaal klonen waren van Silvestri, las het af en toe ook behoorlijk irritant als je om de pagina een andere tekenaar heb bij een zelfde issue(even wat darkness nummers doorgekeken laatst), kleine verschillen weliswaar, maar toch erg inconsequent.

Stevill 19-12-2002 23:06

Citaat:

CycLoner schreef:
Destijds (3 tot 5 jaar geleden) toen ik nog wat meer comics kocht dan nu, kocht ik af en toe wel 's iets van top cow, geld te veel of zo. Vrijwel alles van top cow (destijds, ik weet dat er nu dingen zijn zoals midnight nation) bestond uit halfnaakte vrouwen die elkaar verrot sloegen in bijna soapachtige verhalen. Ook was bijna iedere tekenaar daar (vaak slechte) kloon van Silvestri, ja, ook Turner was, vooral in het begin, een kloon.
Desondanks dat het bijna allemaal klonen waren van Silvestri, las het af en toe ook behoorlijk irritant als je om de pagina een andere tekenaar heb bij een zelfde issue(even wat darkness nummers doorgekeken laatst), kleine verschillen weliswaar, maar toch erg inconsequent.

Dit wilde ik horen cool een kenner.

Wat vond je van the Darkness?
en dattie is stopgezet?

cyc 20-12-2002 10:34

Vond darkness af en toe wel leuk om te lezen, maar echt spectaculair was 't niet, kon er wel zonder mee leven....dus toen maar niet meer gekocht :)
Darkness wordt trouwens weer uitgebracht, beginnend bij een nieuwe nummering, dus ze beginnen bij nummer 1.
http://www.topcow.com/new/onsale.html?a=1194

eXo 20-12-2002 11:57

Citaat:

CycLoner schreef:
Top Cow is cool... HellBound: Inferno! (y) (y) (y)

IMHO een van de beste comics die ik ooit gelezen heb alleen ik kan deel 2 (en 3??) niet vinden..

eXo 20-12-2002 11:58

Darkness is spawn ripoff (n)

G.T.C. 21-12-2002 10:23

Nee, ik vergeet het telkens te kijken. Ik heb het wel is op de reclame gezien. Het lijkt me idd wel heel erg cool

Stevill 21-12-2002 12:19

Citaat:

eXo schreef:
Darkness is spawn ripoff (n)
euhm ik denk eerder andersom

Darkness lag al wat langer op de planken en het 1e deel was er ook al eerder alleen nooit uit gebracht.

In plaats daarvan was een wat mildere en toegankelijkere Kloon Spawn op de markt gebracht toen deze eigenlijk bedoelde proef aansloeg hebben ze Darkness alsnog op de markt gegooid en spawn bleef het goed doen dus daar kwamen meerdere series van.

:p

Sorry maar ik was ooit een groot fan tot ze de Darkness stop hadden gezet en mailde ook geregeld met wat mensen van Top Cow :p

eXo 21-12-2002 12:45

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
euhm ik denk eerder andersom

Darkness lag al wat langer op de planken en het 1e deel was er ook al eerder alleen nooit uit gebracht.

In plaats daarvan was een wat mildere en toegankelijkere Kloon Spawn op de markt gebracht toen deze eigenlijk bedoelde proef aansloeg hebben ze Darkness alsnog op de markt gegooid en spawn bleef het goed doen dus daar kwamen meerdere series van.

:p

Sorry maar ik was ooit een groot fan tot ze de Darkness stop hadden gezet en mailde ook geregeld met wat mensen van Top Cow :p

Was darkness er voor spawn??? :eek: :eek: :eek:

Spawn is overigens niet mild, zeker niet de subseries (Undead, Curse, Sam & Twitch)

Stevill 21-12-2002 12:48

Citaat:

eXo schreef:
Was darkness er voor spawn??? :eek: :eek: :eek:

Spawn is overigens niet mild, zeker niet de subseries (Undead, Curse, Sam & Twitch)

ik had het over de 1e serie de rest is op de smaak vd lezers aangepast.

eXo 21-12-2002 13:10

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ik had het over de 1e serie de rest is op de smaak vd lezers aangepast.
Ik heb de eerste 15 nooit gelezen.. :o

eXo 21-12-2002 13:14

Citaat:

CycLoner schreef:

Als je niet van die comics houd (wat vrij logisch is imho :)) waarom kocht je ze dan?

Dwayne Turner vinnik nie zo ... ben meer een Capullo fan maar da's persoonlijk

cyc 21-12-2002 15:15

Citaat:

eXo schreef:
Als je niet van die comics houd (wat vrij logisch is imho :)) waarom kocht je ze dan?
Was destijds leuk voor 13/14-jarig jochie :p

Citaat:

eXo schreef:
Dwayne Turner vinnik nie zo ... ben meer een Capullo fan maar da's persoonlijk
Ik vind Capullo ook stukken beter dan Dwayne Turner, maar ik had het toen over Michael Turner :)

eXo 22-12-2002 16:35

Citaat:

CycLoner schreef:
Was destijds leuk voor 13/14-jarig jochie :p

Ik vind Capullo ook stukken beter dan Dwayne Turner, maar ik had het toen over Michael Turner :)

o.k :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.