![]() |
Dolby surround
kan je ook een geluidskaart kopen voor dolby surround met alle boxen er bij enzo in 1 set. zoja wat is er dan zoal. en wat werkt goed. ervaringen hiermee. vertel maar een end weg
|
Nouw die speaker setjes klinken in ieder geval VERSCHRIKKELIJK.
En en speciale Suround kaart heb je niet nodig dat heb je alleen nodig als je en setje of versterker hebt die zelf geen decoder heeft. |
Citaat:
|
OK dat klopt maar voor mijn en jouw eisen (als ik lees wat je voor luidsprekers hebt (niks mee bedoelt)) dan is het NIET genoeg http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Altec Lansing ADA885 Dolby Digital, THX Certificering. voor maar 499 piek. ik zweer dat ie ELKE andere set onder de 999 piek verslaat, hij klinkt beter dan het topmodel van Creative, de DTT3500 welke 999 piek kost. betere afwerking, beter geluid, meer functies.
|
Niet echt één set, maar ze horen wel bij elkaar:
SoundBlaster Platinum 5.1 + Cambridge SoundWorks Desktop Theater 5.1 DTT3500 Digital |
Citaat:
en verder kun je me behoorlijk de boom in met je 'topklasse' speakers; als ze werkelijk zo fenomenaal zijn *MOET* er wat op internet over te vinden zijn, en dat is dus bij MacFarlow of whatever niet het geval.. sorry hoor, maar dat gezever van je komt me nou de strot uit.. |
Ik zal je wel ens en verslag van die luidsprekers sturen in PDF formaat via ICQ
|
NEEM NOU DIE ALTECS
die zijn het beste trust me |
Citaat:
der is ook een nieuw Klipsch-setje.. (www.tweakers.net) |
ik heb een dolby digital 5.1 kaart + decoder
zwaar kicky ass... mar heb crappy speakers... kan t beste zon ccreative setje kope werkt het beste |
Citaat:
|
Citaat:
|
en dan zijn de Videologic Sirrocco Pro weer beter, tegen de 1500 piek, voor dat geld een mooi Dolby systeem want voor 1500 piek haal je geen vergelijkbaar Dolby geluid
|
Citaat:
|
Citaat:
hij vroeg een setje okee? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, dan moet je geen Creative speakers nemen, tenminste als je van bass houd. |
Ik gebruik zelf Creative en het klinkt perfect!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom haal je dit topic nou weer omhoog?? :rolleyes:
Slotje aub. |
Citaat:
|
Soundblaster met 2 of meer goede boxen, + evt. 1 of meer versterkers (voor de liefhebbers die veel geld willen besteden voor topkwaliteit). Dat werkt wel goed naar mijn mening. En oh ja, boxen goed uit elkaar zetten, want als je 2 boxen tegen elkaar aan zet heb je er natuurlijk nix aan (doh). :)
|
:rolleyes: kan deze topic gesloten worden?
|
Citaat:
|
als ik surround sound wil hang ik mijn sb live player 1024 altijd aan mijn stereo toren, een sony met dolby prologic en 5 speakers. 5.1 line-in
|
Anders ga je even oude topics opsnorren.
Slot a.u.b. |
oud topic van een half jaar geleden; gesloten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |