![]() |
audioslave in de 013
Hello
20 jan audioslave in de 013 29 euro ik weet niet of ik ga sinds audioslave mij niet echt bevalt, maar ik dacht aan dit bericht hebben sommige mensen wel iets |
ik zal kijken of ik perskaarten kan aanvragen
|
damn heej 29 uro... dat vind ik egt te veel... tis een koele band, jammer
|
29 euro?
principe kwestie. neen, ik ga niet. |
who cares
they suck period |
ik vind ze wel redelijk
maar niet goed genoeg voor 29 euro |
Citaat:
bom dr op (y) |
belachelijke prijs.
|
Ik wil wel, maar niet voor die prijs
|
belachelijke prijs, maar ik ga wel
|
jezus wat belachelijk duur voor een "startende" band... :/
|
29 Oiro? Daarvoor kan je 3 keer naar Nerf Herder en dan nog eens 5 Oiro in je aars steken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat wil je nog meer (y) ehm..tsjah. :| |
TE duur...damn!
|
echt triest
|
ik begin positiever te worden over audioslave :|
|
Citaat:
|
jezus. zelfs manowar was 1 fucking euro goedkoper.
padlarfjes. |
en het is al uitverkocht
|
Citaat:
|
alle korn kids gaan :p
|
Ik snap heel de comotie rond hun niet zo.. kvind het maar nix..
|
Citaat:
btw concert van Nas kost 19 euro:/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is tog niet zo dat omdat het nu niet meer direct over politiek gaat de teksten niet meer interessant zijn?
tlijkt me vrij logisch dat het geen politieke teksten zijn aangezien zack de la rocha bij RATM de teksten sgreef en chris cornell de teksten bij audioslave... moet cornell dan nu opeens maar politiek getinte teksten gaan schrijven omdat dat past bij het verleden van de andere leden? lijkt me niet |
Citaat:
|
Citaat:
de zanger sucks als zack weer terug was zouden ze wel ok zijn:D |
Citaat:
|
Citaat:
Vond RATM geen vooruitgang hebben in de albums. Als ze nog een album hadden gemaakt was dat het zelfde als de voorgangers. |
Citaat:
Nas is (volgens mij) bekender dan Audioslave audioslave bestaat net Nas heeft al (6???) albums achter de rug oftewel Nas kan nummer uitkiezen maar Audioslave heeft 1 album en is verplicht die te spelen en nu is Nas 19 euro Audioslave 29 euro dit bewerkstelligd gewoon weer hoe belachelijk duur het concert is |
Citaat:
meer de teksten die ook nog eens poeitisch(ofzo) in zijn muziek passen dat vind ik het goeie aan RATM |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja vanwege de tekst en hoe die het zingt maar dat ligt aan mijn persoonlijke smaak;):P niet dat ik een hiphopper ben:/ sterker nog dat is zowat het enigste nummer wat ik luister:/ |
Audioslave is hoewel het pas net bestaat natuurlijk geen beginnend bandje, iedereen weet dat het de muzikanten van ratm en soundgarden zijn... dus naamsbekendheid hebben ze al... en die namen staan voor veel mensen al gelijk aan kwaliteit dus zij kunnen dan een hogere prijs vragen....
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, 29 Euro is veel te veel. |
Citaat:
|
Citaat:
Die zijn al zo lang bezig,e n dan kun je het verwachten, die zijn ook wel iets commercieler ingesteld dan Audioslave, en daar kun j ehet ook bij verwachtten, na zo'n staat wvan dienst. Mensen het geld er voor over hebben, dus dan buit je ze maar uit? Als ik Onelinedrawing gratis zie, de band nota bene van een van de meest invloedrijke mensen die de Emo-core scene ooit heeft gekend , dan denk ik: zo kan het toch ook. |
Citaat:
natuurlijk hebben de rolling stones meer recht om veel geld te vragen dan audioslave maar goed ze vragen dan ook weer het dubbele... ksnap ook eerlijk gezegd niet waarom het management van audioslave (kneem dan maar aan dat die daarover beslissen) zown hoge entree hebben verzonnen.. zo 10/15 had ik ook logischer gevonden maar jah zij beslissen nou eenmaal... en blijkbaar denken zij dat dat een rechtvaardige prijs is voor de status en kwaliteiten van de band... kun je wel over klagen maar je doet er toch niks aan.. :( |
Citaat:
ik denk niet dat RATM een nummer als like a stone gemaakt zou kunnen hebben bijvoorbeeld |
het was trouwens snel uitverkocht zeg
|
Niet zeiken, gewoon luisteren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |