![]() |
Voor al m'n kakkers
|
:d:d:d
|
Hahahaha.. dit is nog beter dan DOnn-E
|
(roos)
Ah jezus jongens dit is zeeerrr oud. Yo pauper man, kansloos, je kan niet fakken met een echte kakker, knakker! Stakker! |
nog eentje alleen jammer genoeg kan ik de mp3 niet vinden.
DE VIKINGIn het gooi is alles groot en mooi Met mijn broek in een plooi vertel ik jullie mijn zooi Het gewone volk noemt ons kakkers Maar wij vinden hun stakkers Want wij drinken met onze makkers Goudgele rakkers Hoe gaat het met jullie stelletje madderfakkers? Ik vind jullie gewoon een stelletje dick-licking suckers Onze hockeyclub Gooise dat is echt het mooiste Wat onze buurt te bieden heeft Hier wordt pas echt op los geleefd Want [???????????????????????] Als de tegenstander een punt weggeeft Of als er door de keeper weer eens prachtig wordt gesaved Amusante gesprekken, als je dame stevig staat te dekken Tegen de hekken Hee Jan-Patrick! Wat is er om je pik Ooh dat is Anne-Fleur Ik ben lik en zij is slick uit me aard [??] Kijk maar uit want ik stik Bijna, ga maar terug naar je pappa {Ik wil van ons kindje worden, de mamma Patrick, Patrick, Patrick, ik kan je niet zien Ik word zo geil van je spel op nummer tien Ik word nu werkelijk gehypnotiseerd Je doet alles goed, nee nooit wat verkeerd} [VERSE 2] Feesten, beesten, drinken en zuipen Net zolang neuken tot je lul niet meer kan druipen Kom maar hier met dat bier, de enige manier tot plezier Me vader betaalt toch, nee hij is geen gier Net als mijn studie en mijn mobilo-telefoon Dat is toch heel gewoon waar ik woon Nou het is er groot en dat is soms wel balen Want soms ga ik in me eigen huis verdwalen In onze achtertuin staat een tennisbaan Daar ga ik af en toe, Een balletje slaan En in het weekend naar de Boomer[?] of de Koperen Kraan We leven met ze allen in de waan |
wel leuk maar die van bierplaat is stukken beter (y)
|
Oud...maar wel grappig. Binnenkort de update van kakker.tk :)
|
goh die kenden we nog niet...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |