![]() |
ken eimand mij helpen
ik moet een systeem bestand verandere naar een normaal bestand weet eimand hoe ik dat moet doen? |
bij beeld(menu) voor de optie kiezen bestanden + extenties (ofzoiets) weergeven, en dan is het heel makkelijk te veranderen, dit bedoel je toch?
|
ik ken je niet helemaal volgen bestanden + extenties waar moet dat staan dan?
je bedoelt toch gewoon beeld bij je win... browser (heb win 98) |
recherklik de file, eigenschappen, en dan systeembestand uitzetten
|
of in DOS
'attrib -s [bestand.extentie]' |
jongens ik heb weinig aan die halfe andwoorden ken jullie misschiens iets duidelijker zijn?
alvast bedankt en isk had het zo simpel geweest had ik het niet gevraagt hoor |
Citaat:
|
ik weet niet waar je de andere helft zou moeten vinden, maar wat Dobermann heeft gezegd lijkt me vrij volledig!
|
Citaat:
tip van de dag: koop eens een boek 'hoe werk ik met windows'.. |
over dat dos heb je gelijk daar weet ik geen eene klote van
en ik weet niet waar julliehet over hebben maar bij eigenschapen ken ik dat niet aan of uit zetten en dat van die map opties dat weet ik allemaal wel dus ik zie die bestanden gewoon ik denk gewoon dat jullie mij niet begrijpen of je zit gewoon te lullen hier maar jullie weten zelf ook geen eene klote van dit probleem en in een windows boek vind je hier over geen op lossing microsoft wil namelijk dat je van die systeem bestanden af blijft maar als jullie me niet kenne helpen zeg dan gewoon niets ik heb niet aan dat domme gel*l |
Voor zover ik weet kan het alleen maar in dos.
Probeer dit eens: Met windows verkenner ga je naar de map waar het bestand staat. Dat type je in de adresregel in: c:\command.comtype: attrib -s bestandsnaam Citaat:
|
bedankt pinwing daar heb ik teminste wat aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |