Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   ken eimand mij helpen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=31042)

r3891 16-10-2001 14:51

ken eimand mij helpen

ik moet een systeem bestand verandere naar een normaal bestand weet eimand hoe ik dat moet doen?

jge 16-10-2001 15:31

bij beeld(menu) voor de optie kiezen bestanden + extenties (ofzoiets) weergeven, en dan is het heel makkelijk te veranderen, dit bedoel je toch?

r3891 16-10-2001 15:54

ik ken je niet helemaal volgen bestanden + extenties waar moet dat staan dan?
je bedoelt toch gewoon beeld bij je win... browser
(heb win 98)

ick 16-10-2001 16:48

recherklik de file, eigenschappen, en dan systeembestand uitzetten

Quintiano 16-10-2001 19:34

of in DOS

'attrib -s [bestand.extentie]'

r3891 16-10-2001 21:43

jongens ik heb weinig aan die halfe andwoorden ken jullie misschiens iets duidelijker zijn?

alvast bedankt

en isk had het zo simpel geweest had ik het niet gevraagt hoor

F10®!@n 16-10-2001 21:55

Citaat:

r3891 schreef:
jongens ik heb weinig aan die halfe andwoorden ken jullie misschiens iets duidelijker zijn?

alvast bedankt

Nog vollediger lijkt me eigenlijk niet mogelijk.

nosferato 16-10-2001 21:57

ik weet niet waar je de andere helft zou moeten vinden, maar wat Dobermann heeft gezegd lijkt me vrij volledig!

Quintiano 17-10-2001 04:50

Citaat:

r3891 schreef:

alvast bedankt

ik denk dat ik al weet hoe clueless je bent, je hebt natuurlijk bij (Beeld -> Mapopties -> tabblad Beeld) 'Systeem- of verborgen bestanden niet weergeven' aangevinkt staan, dus zie je in de verkenner het te veranderen bestand niet, en aangezien je in de DOS-prompt helemaal panisch wordt, omdat er dan een LETTERLIJK commando gevraagd wordt in plaats van het suffe point-'n-click-werk, denk je dat iedereen maar loze suggesties geeft..

tip van de dag: koop eens een boek 'hoe werk ik met windows'..

r3891 17-10-2001 09:02

over dat dos heb je gelijk daar weet ik geen eene klote van
en ik weet niet waar julliehet over hebben maar bij eigenschapen ken ik dat niet aan of uit zetten en dat van die map opties dat weet ik allemaal wel dus ik zie die bestanden
gewoon ik denk gewoon dat jullie mij niet begrijpen of je zit gewoon te lullen hier
maar jullie weten zelf ook geen eene klote van dit probleem en in een windows boek vind je hier over geen op lossing microsoft wil namelijk dat je van die systeem bestanden af blijft
maar als jullie me niet kenne helpen zeg dan gewoon niets ik heb niet aan dat domme gel*l

pinwing 17-10-2001 09:15

Voor zover ik weet kan het alleen maar in dos.
Probeer dit eens:
Met windows verkenner ga je naar de map waar het bestand staat. Dat type je in de adresregel in:
c:\command.comtype:
attrib -s bestandsnaam

Citaat:

maar jullie weten zelf ook geen eene klote van dit probleem

De oplossing die Dobermann gaf was anders wel de juiste.

r3891 17-10-2001 10:47

bedankt pinwing daar heb ik teminste wat aan

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.