Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Welke kleding vind jij echt té??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=310423)

Iotje 16-12-2002 15:17

Welke kleding vind jij echt té???

ik bedoel echt té!!!

Dat wannabe geile kleding van mannelijke strippers... :eek:

Stevill 16-12-2002 15:21

Citaat:

Iotje schreef:
ik bedoel echt té!!!

Dat wannabe geile kleding van mannelijke strippers... :eek:

nou en dan exact hetzelfde bij vrouwen poser kleding moet kunnen show kleding is passe

Triloxigen 16-12-2002 15:23

Kleding die kakkers, players en breezersletten dragen zijn :r

the exploding boy 16-12-2002 15:35

pastel kleding is altijd TE

RoSaLiNi 16-12-2002 15:51

(S)

Gothics en van die Ultra-Alto's hebben geen idee ervan hoe verschrikkelijk ze voor lul lopen :D.

RoSaLiNi 16-12-2002 15:55

Ninh:
Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(S)

Gothics en van die Ultra-Alto's hebben geen idee ervan hoe verschrikkelijk ze voor lul lopen :D.

RoSaLiNi 16-12-2002 16:20

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(S)

(Li)
Ja, daar sluit k me ook wel bij aan;)

cha0s 16-12-2002 16:47

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(S)

Kakkers en van die Ultra-balletjes hebben geen idee ervan hoe verschrikkelijk ze voor lul lopen :p

freakjuh 16-12-2002 16:48

euhw bij een jongen: een witte strakke broek en een strak roze truitje...ieeee :eek:

substantial 16-12-2002 16:55

kleding waarin personen zonodig hun spieren of hun grote tieten moeten laten zien
en overdreven gothics en alto's met chinese waaiertjes en prulletjes en dingetjes

Mysterons 16-12-2002 17:15

overdreven gothic kleren, met van die kanten blousdingen en lakrokken. soms mooi, soms echt TE.

of megaveel spikebanden, driehonderd kettingen aan je broek, spikes aan je tas, en ook nog spikes op je hoofd van twintig centimeter, beetje overdone.

truitjes waar je borsten echt gewoon UITROLLEN..

en nog wel veel meer :|

CraigDavid 16-12-2002 17:42

Citaat:

(S)

Citaat:

of megaveel spikebanden, driehonderd kettingen aan je broek, spikes aan je tas, en ook nog spikes op je hoofd van twintig centimeter, beetje overdone.

Pharmacon 16-12-2002 18:02

elke kledinggstijl....als deze doorslaat...of het nou kak is (20 kragen) of alto (20 spikebanden) ALs het doorslaat...

]{ing 16-12-2002 18:07

té..

je kunt alles verkeerd combineren, en er zijn veel lelijke dingen.. :confused:

Angerfist 16-12-2002 18:14

sommige gothic en van die cyber kleren ,ook skins is zo fake ,van die legerschoentjes en denken dat ze er een racitische outlook hebbe ( witte veters wel)

]{ing 16-12-2002 18:19

Citaat:

Angerfist schreef:
sommige gothic en van die cyber kleren ,ook skins is zo fake ,van die legerschoentjes en denken dat ze er een racitische outlook hebbe ( witte veters wel)
? hoezo bekrompen..

Anne 16-12-2002 18:42

Ordinaire kleding. Heupriemen (stelletje meelopers :D). Hele strakke spijkerbroeken bij mannen.

igfy 16-12-2002 19:48

voor meisjes: van die cyberkleding... of hele korte leren truitjes/rokejs terwijl het buiten -12 is, kleding die net je ondergoed bedekt maar meer ook niet.... heupriemen met een paar duizend gaten erin,
en voor jongens: roze kleding, van die superhoge omgeslagen broeken, en jassen die eigenlijk voor vrouwen zijn..

wat ik ook niet mooi vind zijn van die aggelopen wijde broeken waar de modderslierten onderaanhangen... of heel veel kettingen aan je broek.. of gewoon te overdreven willen opvallen met je kleding...

Horror Kitty 16-12-2002 19:53

Breezersletjes (zowel mannelijk als vrouwelijk), Sommige kakkers die superveel moeite doen om maar zoveel mogelijk kraagjes omhoog te zetten, Sjonnie en Anita-typjes, Van die poppunk-felle-kleurtjes-Di-rect-Roelzzzz-alto's, Wannabe-negers.. *blabla*

Horror Kitty 16-12-2002 19:54

Citaat:

igfy schreef:

wat ik ook niet mooi vind zijn van die aggelopen wijde broeken waar de modderslierten onderaanhangen...

*schuldig* :|

STP 16-12-2002 20:05

Citaat:

wallflower schreef:
Van die poppunk-felle-kleurtjes-Di-rect-Roelzzzz-alto's
Ach, das tenminste nog vrolijk, beetje als die 13-jarige so-called-gothics... :rolleyes:

Donn-E 16-12-2002 20:06

Alle kleding die slechte rappers dragen, zoals Brainpower met Sir Benni Miles (n)

rodina 16-12-2002 20:09

Een zodanig strakke pushup bh kopen dat je tietvet er overheen rolt.

Verder mjah die standaardhuppelkutjeskleding helemaal mooi gecombineerd met zo'n heupriem met franjes en dergelijk verder vinnik alles wel koel

maria 16-12-2002 20:10

de wortelbroeken van mn ex...blegh...

en verder mensen die zich té erg naar een bepaalde stijl gaan kleden zodat het lelijk word

kaleidoscope 16-12-2002 20:12

Citaat:

STP schreef:
Ach, das tenminste nog vrolijk, beetje als die 13-jarige so-called-gothics... :rolleyes:
oh,geweldig..ik kom niet meer bij :D
memories van forummen in hotel maartje komen weer boven :D

lelijk-
onafhankelijk van welke stijl dan ook,als het teveel van het goeie is,teveel streepjes,teveel fluffy,teveel bloot,teveel kraagjes. etc.

2young2live 16-12-2002 20:23

Tja van die kakker kleding met duizend kraagjes, en die topjes waar je buik en rugvet ( :eek: ) uit flubbert, of zo'n heupbroek die "in" was door mariah carey waardoor je waar je ook keek alleen maar strings zag :eek:

en gothic kán naar mijn mening nooit té zijn :D

(behalve dan die gothic-skaters met die pandabeertjes make-up, dat is echt yugh!)

Doelloos 16-12-2002 20:25

Die kleding die gothics dragen is echt niet om aan te zien :eek: ik vind het gewoon lelijk en ik vind skaterbroeken bij meisjes niet zo mooi en bij jongens strakke shirtjes (helemaal als ze roze zijn)..
Ook van die alto's die lang haar hebben en dat dan in een staart doen of los laten hangen en een oud t' shirt aanhebben met een te kleine spijkerbroek met gaten ziet er ook niet uit..
En bij meisjes van die laaghangende broeken staat ook niet, te kortje rokjes, truitjes ziet er ook niet uit (n)

ii 16-12-2002 20:29

Blote-navel-shirtjes vind ik walgelijk.
Van die hele strakke witte synthetische ordinaire broeken van de markt, met splitten van onder, en dan vooral met een lekkere zwarte string eronder, gatverdamme...
Oh ja die broeken zijn er ook altijd in van die vreselijke kleurtjes als turquoise en lila en lichtroze.. (n)

RoSaLiNi 16-12-2002 20:39

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(Li)
Ja, daar sluit k me ook wel bij aan;)

(roos)

Ik ook :D Wat is het toch handig op 1 naam ;)

RoSaLiNi 16-12-2002 20:45

Citaat:

maria schreef:
de wortelbroeken van mn ex...blegh...

(S)

He, niet fucken met Evisu, hè? ;)

Rodina snapt 'em...

Ninnoc 16-12-2002 21:44

te, wat is dat, te? te lelijk, te ordinair, te mooi??

te houdt voor mij niet in dat alles wat ik niet mooi vind te vind. Ik houd niet erg van pastel kleding, maar dat vind ik niet te. Ik erger me er niet aan. Wat mijn definitie is van te, is te ordi.

G-Lo 16-12-2002 21:46

Glimmende broeken..echt glimmend zegmaar...

bah. heel erg bah.

Aaaaaart.. 16-12-2002 22:04

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(roos)

Ik ook :D Wat is het toch handig op 1 naam ;)

Eerder irritant..

No offense what so ever.. :p

Vice 16-12-2002 22:35

Citaat:

Glow schreef:
Glimmende broeken..echt glimmend zegmaar...

bah. heel erg bah.

Ik vind glimmende kleding sowieso al fout.

Gwen. 16-12-2002 22:38

Alles wat over the top is.

mood indigow 16-12-2002 22:47

Citaat:

PHaRMaCoN schreef:
elke kledinggstijl....als deze doorslaat...of het nou kak is (20 kragen) of alto (20 spikebanden) ALs het doorslaat...

mixtape 16-12-2002 23:09

Eigenlijk alles wat overdone is, maakt niet uit welke stijl.
Meestal speelt de uitstraling ('kijk mij eens') van de persoon dan een grote rol.

Hoewel je het ook op een leuke 'kijk mij eens'-manier kan doen.. hmm vaag.. als je het maar doet omdat je het zelf leuk vind en niet om iets te bewijzen oid.

*is niet meer helemaal helder* :D

nare man 16-12-2002 23:13

Citaat:

cHa0s schreef:
Kakkers en van die Ultra-balletjes hebben geen idee ervan hoe verschrikkelijk ze voor lul lopen :p
Ja. Het verschil is alleen dat die later wel een normale baan krijgen en een normaal leven, terwijl gothics en alto's die er later nog zo bijlopen uitgelachen worden en in de goot eindigen.

Maarja, je blijft natuurlijk stoer als je roept dat de maatschappij kut is en je niet in een hokje past.

Stevill 16-12-2002 23:26

Citaat:

nare man schreef:
Ja. Het verschil is alleen dat die later wel een normale baan krijgen en een normaal leven, terwijl gothics en alto's die er later nog zo bijlopen uitgelachen worden en in de goot eindigen.

Maarja, je blijft natuurlijk stoer als je roept dat de maatschappij kut is en je niet in een hokje past.

hahaha jezus maar dit is niet alleen jou slechtste post maar volgens mij ook van het hele forum ten minste wat ik dr van gelezen heb.

What the Fudge is dit serieus? Zo ja leer koop hersens doe iets maar zit niet te veel naar kraagen te zoeken,

It's not the clothes who make the man.
It's the man who makes the clothes.

Aaaaaart.. 16-12-2002 23:31

d00d tuurlijk is dat niet serieus..

Stevill 16-12-2002 23:36

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
d00d tuurlijk is dat niet serieus..
shit dan denk ik dat ik ook niet onsterfelijk ben. (n)

cha0s 17-12-2002 00:09

Citaat:

nare man schreef:

uiteraard, er zijn immers maar 2 levenspaden te bewandelen; 1 richting jouw visie van normaal en 1 richting de goot

*gaap*

Stevill 17-12-2002 00:15

Citaat:

cHa0s schreef:
uiteraard, er zijn immers maar 2 levenspaden te bewandelen; 1 richting jouw visie van normaal en 1 richting de goot

*gaap*

d00d zullen we vanaaf door de goot slenteren?
we hebben nog veel te leren.

Abercrombie 17-12-2002 00:17

Sjonnie en Anita kleren. Trainingspakken. Leggings.

cha0s 17-12-2002 00:18

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
d00d zullen we vanaaf door de goot slenteren?
we hebben nog veel te leren.

alvast de in's en out's van het goot-leven onder de knie krijgen :p

maar 17-12-2002 01:08

Citaat:

Abercrombie schreef:
Sjonnie en Anita kleren. Trainingspakken. Leggings.
Hee, woon jij in Modesto, CA?

halve banaan 17-12-2002 07:45

Citaat:

PHaRMaCoN schreef:

Iotje 17-12-2002 07:47

Citaat:

igfy schreef:

wat ik ook niet mooi vind zijn van die aggelopen wijde broeken waar de modderslierten onderaanhangen...

Citaat:

wallflower schreef:
*schuldig* :|
ikke ook schuldig :o :p

Iotje 17-12-2002 07:49

Citaat:

Ninnoc schreef:
te, wat is dat, te? te lelijk, te ordinair, te mooi??

te houdt voor mij niet in dat alles wat ik niet mooi vind te vind. Ik houd niet erg van pastel kleding, maar dat vind ik niet te. Ik erger me er niet aan. Wat mijn definitie is van te, is te ordi.

jouw definitie is mijn definitie! ;) :p :)

styles J 17-12-2002 09:33

Citaat:

Donn-E schreef:
Alle kleding die slechte rappers dragen, zoals Brainpower met Sir Benni Miles (n)

Alles wat donn-E draagt!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.