![]() |
probleempie
ik heb een probleem: ik loop mank
sinds 2 weken ofzo heb ik op allerlei plaatsen in mn lichaam pijnen. het lijkt een beetje op spierpijn maar toch niet helemaal ik kan het niet uitleggen vorige week werd ik 's nachts wakker met pijn in mn voet, die dik werd en waarop ik niet meer kon lopen nu is mn rechterknieschijf helemaal geragd, mn voet is weliswaar bijna over maar ik kan nog steeds niet echt lopen ook mn rechterlies doet bij sommige bewegingen verschrikkelijk pijn aan de linkerkant van mn lichaam van mn onderrug tot mn derriere http://forum.scholieren.com/wink.gif klopt het ook niet allemaal, bij sommige bewegingen doet het echt zo veel pijn naja wat ik hiermee probeer te bereiken heeft iemand eenig idee wat dit is?? de fysioterapeut herkende het niet, de huisarts evenmin morgen ga ik mn bloed laten onderzoeken.. naja als iemand nog tips heeft ofzo? oja die pijnen zijn dus allemaal zegmaar spontaan/acuut... dus niet door een schop ofzo bij voetbal oid |
zenuw bekneld....
ontsteking |
Heej,
Okay, ik heb echt precies hetzelfde!! Ik heb laatste tijd ook last van ontzettende steken en pijnen in mijn spieren. Maar het voelt niet echt als spierpijn... Ik weet niet, het doet gewoon zeer!! Eerst schiet het erin, die pijn dus... en vervolgens heb ik er een dag of 2 last van... Steeds weer op andere plekken in mijn lichaam... Maar toch elke keer weer bij (aanhechtingen van) spieren!! Auwtsjj... Ik ben er ook al mee naar de dokter geweest, omdat op een gegeven moment ook mijn middenrif-spier ontzettend veel pijn deed, waardoor ik amper adem kon halen!! Ook al zoiets vervelends... Alleen zij denkt dat het iets psychisch is... Dat ik dus bv. problemen heb thuis, op het werk, op school of waar dan ook... BULLSHIT natuurlijk, maar daar kan ik dus ook niet meer terecht... Houd je me ff op de hoogte???? Kus Juul!!!! |
misschien een vaatvernauwing, zodat je spieren niet genoeg bloed krijgen voor de beweging. Ze krijgen dan geen energie en trekken enorm samen wat je voelt als kramp. Die kan zo weg zijn, maar ik geloof dat de aanhechtingen niet zo goed doorbloed zijn.
|
Citaat:
ik heb me vandaag door laten meten bij een mesologe dat is dat er wordt gekeken naar je zenuwbanen d.m.v. electrciteitsbanen ofzo, klinkt een betje raar zo maar het klopt wel (was echt medisch, dus niet zo raar hogere sferen achtig) maar goed, daar kwam dus uit dat het te maken had met een bepaald hormoon waarvan ik de naam vergeten ben dat wordt afgescheiden door de lever, en mn lever was niet zo schoon geloofik en daar door kwamen er overal ophopingen van die hormonen --> dat veroorzaakte ontstekingen ik ben er dus wel wat mee opgeschoten, ik heb nu wat medicijnen enzo dus ik weet een klein beetje waar ik aan toe ben dus wat je misschien ook kan doen dus is naar zo'n mesologe gaan en je bloed laten nakijken, dat heb ik gister gedaaan over een week krijg ik de uitslag, ik hou je nog wel op de hoogte in ieder geval succes drmee en ik hoop dat we beiden zo snel mogelijk weer gezond zijn http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |