![]() |
tv-out, hoe werkt dat?
ik heb hier zo'n tv-out plug, maar hoe werkt dat en wat is het nut precies ervan?
kan ik een tv als monitor gebruiken ofzo dan? of krijg je dan dualhead ofzo? [edit] ik bedoel dualhead. ------------------ Kick In Ya ass. [Dit bericht is aangepast door MaNdArKdExTeR (20-10-2001).] |
Dualboot heb je met meerdere busturingssystemen...
tv out kan je een tv op aansluiten, je kan het beeld wat normaal naar je monitor gaat dan naar een tv sturen, zodat je daar bv DivXjes kan gaan kijken.... |
Citaat:
(jah ik weet zijn echte newbie vragen maar ik moet het ff weten, ga binnekort dingen doen http://forum.scholieren.com/smile.gif) |
Dat verschilt... bij mij zit het bij de drivers (Nvidia Detonater 4 - dat kun je bij beeldschermeigenschappen allemaal instellen), maar andere kaarten hebben daar progjes voor... Kijk in de handleiding van de grafische kaart of kijk of er op de cd een progje bijzit.
Mogenlijkheden verschillen ook van kaart tot kaart. |
Is het ook mogelijk om met zo'n tv-out kaart programma's van tv op te nemen? Bijvoorbeeld music clips van tmf? Dat je gewoon de kabel van tv in je tv-out kaart stopt...of is het alleen maar om op je tv je computerscherm zeg maar te krijgen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |