![]() |
[tekening] Marlboro
Schoolopdracht: teken voorwerp. Maak het van een simpele tot een gecompliceerde vorm.
Pakje peuken gepakt, in geknepen. (rechthoek naar gedeukte shite) resultaat: grmblz... theforumisdown doet het hier niet.... http://www.theforumisdown.com/upload...erpschets1.jpg ^^ Even copy pasten naar je adresbalk! ^^ en ik ga kijken waar ik het nog even snel kan uploaden... http://212.187.92.243/voorwerpschets1.jpg ^ übertraagheid! 16 kb/s up... ^ |
Is het een schets? je zou hem namelijk nog veel beter kunnen inkleuren. De letters staan niet overal goed ( "Filter cigarettes" bovenaan bijvoorbeeld ) en het is een beetje krasserig.
Als dat er -voor de opdracht- niet toe doet, vind ik em zeer geslaagd! het doel van de opdracht is iniedergeval gelukt (y) |
(roos)
Leuk idee, maar voor m'n gevoel klopt hij niet echt. Er is te weinig verschil in licht etc. op de plek waar hij is ingedeukt, ik kan niet goed zien wat nu wat is. Daarnaast kan je misscehin nog schaduw maken op de witte ondergrond waar het pakje op ligt. |
ik vind het eik wel koewl dat ie niet helemaal ingekleurd is enzo ^_^... Tovv gedaan!
Blessed Be.. |
Citaat:
Zo teken ik eigenlijk altijd, pas als ik kies iets echt uit te gaan werken zie je bij mij niet-krasserige lijnen. Maar altijd losjes, nooit te strak :) Citaat:
Het inkleuren is dus, zoals ik al zei, sketchy :) Het ging me er meer om of de diepte en de deuken erin (dat ik er in had geknepen) goed genoeg te zien waren... Citaat:
Ik ga weer even verder/opnieuw beginnen... |
ik vindje tekenstijl heel erg moi, het is schetserig misschien zoals iemand anders zegt maar ik zou dat zo houden, het heeft zijn charme en die moet je niet weggooien! Het heeft karakter...
xs |
Ik weet niet waarom, maar ik vind em geweldig :cool:
Er zit gewoon iets in wat me aanspreekt (y) sommige deukjes kunnen mss wel beter aangesterkt worden door meer schaduw |
Ik vind em wel hip! Mooi gedaan.
|
eerste keer dat ik ernaar kijk vind ik m zeer okay maar als ik langer kijkt wordt het minder. Het schetserige eraan vind ik niet storend maar het niet kloppen van de letters wel, vooral die vooraan (op de onderkant) Ook vind ik dat gebied in het midden storend, het is te vaag, wat is het? (zei roos ook al).
En aan de voor ons rechterkant, bij de bovenkant van het pakje heb je een stukje van de zijkant wazig gemaakt zeg maar, dat vind ik ook niet mooi omdat ik het niet bij de rest van de tekening vind passen. |
wat me nu opeens wel opvalt is dat er cirettes staat bovenin ipv cigarettes. Buiten dat; hij blijft hip :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |