![]() |
Lost Prophets support act bij Linkin???
Vriendin beweerde dat dat zo was maar ik was er toch echt en ik had psycho fly & puddle of mudd gezien maar geen Lost Prophets. Iemand die t antwoord weet?
danku |
Who cares
Linkin Park zuigt Lost Prophets zuigen period |
Citaat:
|
Citaat:
en Psycho Fly vast ook Have you lost weigth? |
Citaat:
|
Citaat:
i do anders had ik deze topic toch niet geopend? en doen nou lief! |
De Lost Prophets waren er inderdaad. Als voorvoorprogramma :D
|
Citaat:
wat stom.. ik weet nou dus niet of ik ze nou wel of nei thad gezien.. |
Nou dat is simpel... Was je er toen het 'begon'? Zoja, dan heb je de Lostprophets ook gezien :p
|
:|
|
Citaat:
|
Misschien een stomme vraag :o , maar wie is of zijn Lost Prophets
|
Citaat:
|
Lost prophets zuigen toch live, wat de fuck maakt het uit
|
zucht
|
Wat voor verschil maakt het als ze er echt waren en jij het weet dat je ze gezien hebt? Voel je je dan blijer? Poep je dan beter? ik snap het niet meer.
het is trouwens cyclefly, niet psycho fly |
Kan soms verschillen van waar ze spelen, kan misschien dat die vriendin het over een ander concert (in NL) heeft
Ik vind Lost Prophets wel cool.. maar heb ze nooit live gezien. Vind ze niet echt support act waardig, minstens net zo goed als Linkin Park of misschien zelfs beter.. |
Citaat:
On : Lp ruled 'k hoop ze nog ooit een keer te zien Ode to summer super |
Citaat:
Als het je live niet bevalt, ga ik ook niet nog een x geld neerlappen als ik de band toch al nite geweldig vindt. En daarnaast, een band kan een slechte dag hebben, maar personen worden ook beoordeeld op de 1e indruk |
Liever LostProphets dan! (oh nee, of was dat de vraag niet :P)
|
was dat niet dat bandje waar iedereen zn middelvinger naar op stak?
er stonden 3 bandjes in t voorprogramma iig. iig pom |
jah kank me wel iets van herinneren dat die daar waren... jammer als je ze gemist hebt, of er niks meer van kan herinneren, ik vind ze namelijk wel koewl live...
|
Citaat:
Nee dat was Cyclefly (of psychofly, who cares?!)...Wat was die man maf! |
Lostprophets wil ik nog steeds graag live zien, goeie band.
En ze stonden volgens mij inderdaad in het voorprogramma heb ik gehoord. |
Citaat:
Maar goed, die zanger voelt zichzelf ongelovelijk knap en cool, en doet ongelovelijk overdreven, terwijl de bandleden checken of hun haar nog wel goed zit. Het doet afbreuk aan wat je van de band verwacht en over ze denkt. |
Citaat:
nooit van weddeschappen gehoord? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe was de muziek zelf, hoe speelden ze..? Nahja, ik ga ze wel een keer live zien, kan ik zelf oordelen of dat hele imago-gedoe inderdaad zo storend is. |
Citaat:
zelfde had ik bij papa roach in den bosch met die adhd pillenslikkende zanger-met-jeugdtrauma. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |