![]() |
als vrienden rondom je het uitmaken?
Ik vroeg me vandaag ineens af: hebben vrienden zo'n invloed op je dat je relatie erom beeindigd.. het zit namelijk zo: in een paar weken tijd hebben allerlei mensen in mijn omgeving ineens hun verkering uit, en iedereen wordt dus best wel depri van elkaar, maar alles ging echt ineens bijna tegelijk uit, terwijl de meesten best wel serieus waren... en nou ja, tussen mij en mijn vriend gaat het ook niet geweldig.. heeft dit invloed op elkaar??
kunnen je vrienden zo'n invloed op jou en elkaar hebben door hun eigen leven?? |
Als je je daardoor laat beinvloeden dan vind ik je triest.
|
ja tis eens soort magie
zoals in harry potter |
Citaat:
Maar ontopic: Niet bij mij in ieder geval..... |
Volgens mij heet dat gewoon toeval...
De afgelopen tijd zijn er 3 serieuze (allen langer dan 1,5 jaar) relaties beeindigd van vrienden van me, maar met mijn relatie gaat het nog steeds goed :) |
Citaat:
|
volgens mij is't puur toeval...
|
Nee dat lijkt me duidelijk gewoon toevallig. Hier ging het pas geleden ook zo, ineens alle relaties uit, maar in die tijd kreeg ik net een nieuwe relatie, en een andere vriendin van me ook, enz. Hangt echt niet met elkaar samen hoor.
|
dacht ik zelf eigenlijk ook al, alleen ik vond het zo'n raar idee dat ineens alles tegelijk ging
|
Ik snap wel dat je je dat afvraagt :)
Maar ik heb zoiets van: als het om zo'n reden uit zal gaan, dan zat er toch al iets niet goed in die relatie en was het vroeg of laat toch wel uitgegaan. Als 2 mensen echt helemaal stapelgek op elkaar zijn dan gaat het niet zomaar uit omdat dat bij stelletjes in de omgeving toevallig gebeurt.. |
't is inderdaad toeval, maar het IS wel een FEIT dat dat regelmatig voorkomt... hier bij ons is het ook al een paar keer gebeurd, zelfs een keer drie relaties op één avond! :eek:
ik heb het al een paar keer meegemaakt dat op korte tijd verschillende relaties plotsklaps gedaan waren. dit is een fenomeen dat uiteraard niet bij IEDEREEN voorkomt, 't is natuurlijk niet zo dat ineens iedereen die je kent zijn relatie gaat afbreken, 't zijn er zo een paar, en als je geluk hebt, net als mijn vriend en ik, dan hoor je niet bij die ongelukkige stellen. je hoort dat wel vaker hoor... xxx |
Citaat:
|
heb ik ook al een paar keer gemerkt, dat de beëindiging van een relatie nooit alleen komt, altijd in vlagen ofzo, niet perse van mensen die elkaar kennen. misschien is het de tijd van't jaar, ofzo. heb je bij mensen die samenkomen ook
|
Citaat:
Het kan ook zijn dat alles ongeveer tegelijk aan is gegaan, en in lange relaties ga je vaak door een moeilijke periode, die overleeft je relatie vaak niet.. en ms komen ze allemaal zo'n beetje tegelijk in die periode... toeval kan trouwens ook nog.. als ik naar de band van mn ex kijk.. eerst ging het uit bij de drummer (was een relatie van 5 jaar geweest), toen bij de bassist (4 jaar), toen bij de gitarist (mijn ex, 1,5 jaar) en toen bij de zanger (2 jaar, woonden al samen zelfs)... Nja, dit allemaal binnen ongeveer 6 maanden tijd.. maar het had echt allemaal niets met elkaar te maken.. mijn ouders zijn toen ook nog uit elkaar gegaan.. het was echt allemaal puur toeval, namelijk telkens de meisjes, en die kenden elkaar allemaal niet goed.. dus die werden niet door elkaar beïnvloed... |
dat zal bij mij niet zo zijn. maar niemand van mijn vrienden op 1 na heeft een serieuse relatie of uberhoupt een relatie dusja
|
Dat lijkt me wel raar als je je er echt door laat beinvloeden, maar het kan je wel aan het denken zetten.
|
:rolleyes:
|
Hmm, als je de relatie tussen vrienden de relatie met je vriend/vriendin laat beinvloeden, is er ook niet iets lekker...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |