Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Schaamhaar, Wat kan wel en wat niet? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=310902)

Sexy Lexy 16-12-2002 21:06

Schaamhaar, Wat kan wel en wat niet?

Nou vertel het maar?

Freyja 16-12-2002 21:18

Alles kan, koffiekan, theekan....

wat wíl je nou met deze vraag? De nieuwste mode op het gebied van schaamhaar? Je kan doen wat je wilt, het is niet verboden vlechtjes te maken ofzo...

a new noise 16-12-2002 21:32

Ik -vind- weinig schaamhaar het mooiste, zowel bij mannen als vrouwen.

Unexplained 16-12-2002 21:38

Alles kan natuurlijk, maar ik heb wel een bepaalde persoonlijke voorkeur: bij zowel de vrouw als de man behoorlijk bijgewerkt. Afgezien van dat het er mooier uitziet, is het ook veel frisser.

a new noise 16-12-2002 21:43

Citaat:

Unexplained schreef:
Alles kan natuurlijk, maar ik heb wel een bepaalde persoonlijke voorkeur: bij zowel de vrouw als de man behoorlijk bijgewerkt. Afgezien van dat het er mooier uitziet, is het ook veel frisser.
dat zeg ik ;)

mood indigow 16-12-2002 22:57

gamma

nare man 16-12-2002 23:33

Ach, om heel eerlijk te zijn boeit het me werkelijk weinig...als je maar goed geil bent :p

Deefje 17-12-2002 07:30

lekker kaal :)

skyscraper 17-12-2002 07:49

moet natuurlijk niet de pan uit rijzen :)

a new noise 17-12-2002 08:33

Citaat:

nare man schreef:
Ach, om heel eerlijk te zijn boeit het me werkelijk weinig...als je maar goed geil bent :p
tsja IMO is er toch een verband tussen schaamhaar en geilheid

meastrecks 17-12-2002 09:51

zolang het geen stukje oerwoud word is alles best.

Het is wel heel leuk om er een patroon in te scheren, bij een meisje dan. :)

Unexplained 17-12-2002 10:29

Citaat:

a new noise schreef:
tsja IMO is er toch een verband tussen schaamhaar en geilheid
Correlatie hoeft niet per sé te betekenen dat er ook causaliteit is.

Somebody Special 17-12-2002 10:37

Ikzelf: Kaal, lekker fris en wel zo mooi (mijn mening)

Als het maar bij gehouden is, zowel bij jongens als bij meiden.

ringpower 17-12-2002 10:51

en wat versta je onder oerwoud?
is dat schammhaar van 20 cm (!) of is 2 cm al een oerwoud , wat is de beste lengte bij een jongen?

~Golvend Badeendje~ 17-12-2002 14:49

Citaat:

ringpower schreef:
en wat versta je onder oerwoud?
is dat schammhaar van 20 cm (!) of is 2 cm al een oerwoud , wat is de beste lengte bij een jongen?

Door de bomen het bos nog kunnen zien ;)

*Fallen_Tear* 17-12-2002 14:57

Citaat:

meastrecks schreef:
zolang het geen stukje oerwoud word is alles best.

Het is wel heel leuk om er een patroon in te scheren, bij een meisje dan. :)

Rofl :D :D :o

spacegirl 17-12-2002 15:00

Citaat:

somebody special schreef:
Ikzelf: Kaal, lekker fris en wel zo mooi (mijn mening)

Als het maar bij gehouden is, zowel bij jongens als bij meiden.

ik kan niet anders dan hierin meegaan

*blue angel* 17-12-2002 15:07

Citaat:

spacegirl schreef:
ik kan niet anders dan hierin meegaan
idem hierzow

xxx

Cryptic Winterstorm 17-12-2002 15:09

Ik vind zo'n grote woestijn toch best ranzig, het mag toch wel wat bijgewerkt zijn, gewoon beetje korthouden is voldoende, en natuurlijk de bikinilijn scheren.

Ik houd het ook netjes kort. Vind ik veel mooier, en ik voel me er verder goed bij. :)

marlies 17-12-2002 21:33

Weet je wat ik nou van dit topic vind..Niet nuttig. Wat kan jou het nou schelen wat de rest van schaamhaar vindt. Doe gewoon zoals je zelf wil of als je je erg luistert naar je vriend/vriendin doe wat hij/zij wil.

Maar voor de rest boeit het toch niet?

zzzzzzzzzzzz 17-12-2002 22:04

Citaat:

marlies schreef:
Weet je wat ik nou van dit topic vind..Niet nuttig. Wat kan jou het nou schelen wat de rest van schaamhaar vindt.
Maar voor de rest boeit het toch niet?

er is dus blijkbaar wel iemand in geintresseerd. Ik vind het persoonlijk niet erg aardig om dit zo te zeggen. je had deze topic ook gewoon kunnen negeren.

en over schaamhaar..

bij meisjes vind ik kaal (soms) erg mooi. maar ook een lief begroeide poes heeft zijn charmes. (al moet ik zeggen dat ik haar in mijn mond soms iets minder prettig vind..

Kadaver 17-12-2002 22:25

Citaat:

Unexplained schreef:
Kijk....een echte wetenschapper.

Hukkie 18-12-2002 08:21

Ach, een wulpse lok hier en daar ... ;)

a new noise 18-12-2002 09:35

Citaat:

Unexplained schreef:
Dus je bedoelt dat je ook geil van iemand kunt worden met meer schaamhaar dan jij mooi vindt? :confused:

Dat is waar ja.

emmol 18-12-2002 14:06

ik vind het echt smerig als een jonge geen/weinig haar heeft...
dat haar hoort er, en bij meisjes intersseert het me helemaal nix.. doe wat je wil.. dat deo ik ook. hartjes zijn leuk :cool:

a new noise 18-12-2002 14:32

Citaat:

emmol schreef:
dat haar hoort er

in de 70er jaren dachten ze ook dat veel haar bij vrouwen hoorde...

:( :eek: :D

Alicia Silverstone 18-12-2002 14:39

Citaat:

emmol schreef:
dat haar hoort er

ja vinnik ook :D :o

Freyja 18-12-2002 16:01

Citaat:

a new noise schreef:
in de 70er jaren dachten ze ook dat veel haar bij vrouwen hoorde...

:( :eek: :D

Dat hoort er ook :p Of het nou mooi is of niet, het groeit er gewoon en het zou gewoon moeten kunnen blijven zitten. Stom gelul dat het bij de jongens niet hoeft en de meiden wel, weet je hoeveel werk dat scheren altijd is?

a new noise 18-12-2002 16:39

Citaat:

Morgan schreef:
Dat hoort er ook :p Of het nou mooi is of niet, het groeit er gewoon en het zou gewoon moeten kunnen blijven zitten. Stom gelul dat het bij de jongens niet hoeft en de meiden wel, weet je hoeveel werk dat scheren altijd is?
ok dan laten we het haar op ons hoofd ook maar tot de grond groeien

Andijvie 18-12-2002 17:00

Citaat:

a new noise schreef:
ok dan laten we het haar op ons hoofd ook maar tot de grond groeien
Sorry, maar dat is toch aanzienlijk mínder werk om bij te houden dan schaamhaar.. tenminste, bij mij dan..

Ik werk het netjes bij, zodat het geen oerwoud wordt, maar dat is echt al veel werk.. ik ben verplicht het zeker een keer in de week bij te werken, anders gaat het irriteren etc etc... hoofdhaar maximaal 1 keer per twee maand ofzo... dus tja.. wel een verschil he :)

very drunk driver 18-12-2002 18:20

wat ik vreselijk vind is dat je als vrouw kaalgeschoren hebt en dan stoppeltjes laat groeien

Sarah 18-12-2002 20:07

vrouwen beetje bijwerken opdat het binnen ondergoed/zwemkleding blijft
mannen hoogstens als het echt ernstig wordt wat bijknippen

Six4Eight 18-12-2002 22:52

Ik vind dat mannen het, mits ze commentaar hebben op het wel of niet knippen bij een vrouw, ook moeten zorgen dat ze het netjes bijhouden.

Als je roept dat een ander het bij moet houden, hoor je dat zelf ook te doen.

Ik vind trouwens bij meisjes kaal / streep / vormpje erg leuk, en bij mannen moet het ook niet al te lang zijn, zowiezo vind ik dat je je zak een beetje bij moet houden anders ziet het er niet uit met al die haren alle kanten op : p

Saartje* 19-12-2002 09:57

Citaat:

Morgan schreef:
én hoe hard het kan jeuken achteraf :)

RoSaLiNi 19-12-2002 10:38

Citaat:

verydrunkdriver schreef:
wat ik vreselijk vind is dat je als vrouw kaalgeschoren hebt en dan stoppeltjes laat groeien
(roos)

Die "laat" je niet groeien, die groeien er vanzelf, en snel ook. En ik ken weinig mensen die elke dag zin hebben om hun bikinilijn te doen om het ten alle tijden perfect glad te hebben.

Justice 22-12-2002 16:51

Sja... schaamhaar scheren... het kan mooi zijn...

Maar je moet wel een goede ferme hand hebben! Wie gaat er anders met een scheermesje bij zijn geslachtsdeel zitten... :rolleyes: (met name voor ons mannen *auw*)

Dusjcrib 22-12-2002 17:15

Mja, ik vind alles kunnen..

Helemaal kaal bij een meisje vind ik niet mooi, een streepje of vormpje een stuk mooier.. en anders inderdaad in ieder geval een beetje bijgewerkt..

Bij een jongen vind ik geen schaamhaar ook echt freaky, maar een giga bos is ook weer niet echt fijn.. Dus een beetje bijgehouden etc..

Ikzelf ben trouwens best wel lui nu het zo winter is en ik vrijgezel ben, ik hou het wel bij, maar ook weer niet echt goed.. Maar in de zomer hou ik in ieder geval de bikinilijn bij en hou ik het redelijk kort...

Galatea 22-12-2002 17:20

helemaal kaal vind ik ook niet mooi, dat is toch iets te veel het kleine meisjes-idee (vind ik),
zelf hou ik het iig kort soms in de vorm van een hartje of gewoon een streep, de zijkanten haal ik zowiezo weg, zeker als ik een vriend heb :D

DEChengst 22-12-2002 17:20

Om oma Fladder (wie kent haar nog ?) maar eens te citeren:

Alles mag als het maar leuk is...

Qimm 22-12-2002 17:42

Citaat:

Saartje17 schreef:
én hoe hard het kan jeuken achteraf :)
das helemaal waar, maar zomers doek gewoon kantjes knippen :P ik vin het zoooo walgelijk als er van die plukjes bij het randje tussen uit piepen >_> bleugh!

Patroontjes? kan leuk zijn, maar ook een hoop werk.

nare man 22-12-2002 18:35

Bij nader inzien is het bij heren toch ook wel mooier als je je balhaar een beetje bijwerkt, het ziet er ook niet uit als je zo'n soort berggeit-sik van 5cm aan je zak hebt hangen :D :p

Freyja 22-12-2002 18:37

Citaat:

nare man schreef:
Bij nader inzien is het bij heren toch ook wel mooier als je je balhaar een beetje bijwerkt, het ziet er ook niet uit als je zo'n soort berggeit-sik van 5cm aan je zak hebt hangen :D :p
*vraagt zich af welke berggeit-sik Nare Man zojuist heeft bekeken om tot deze conclusie te komen*

Miss Fat Booty 22-12-2002 18:39

mannen: klein beetje bijgewerkt als dat nodig is...
vrouwen: streepje.

Dusjcrib 22-12-2002 18:51

Citaat:

Morgan schreef:
*vraagt zich af welke berggeit-sik Nare Man zojuist heeft bekeken om tot deze conclusie te komen*
:D:D:D

Qimm 22-12-2002 19:14

Citaat:

Justice schreef:
Sja... schaamhaar scheren... het kan mooi zijn...

Maar je moet wel een goede ferme hand hebben! Wie gaat er anders met een scheermesje bij zijn geslachtsdeel zitten... :rolleyes: (met name voor ons mannen *auw*)

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden... of als je gewoon de fijne motoriek van een baksteen hebt natuurlijk.
Ik heb nog maar een keer pech gehad met scheren en dat was (gelukkig) op mun benen, met een nieuw mesje :( ouch >_>

nare man 22-12-2002 21:11

Citaat:

Morgan schreef:
Ik eh, eh, werd geïnspireerd door een foto van Bin Laden :D

Qimm 22-12-2002 21:14

Citaat:

nare man schreef:
Ik eh, eh, werd geïnspireerd door een foto van Bin Laden :D
suuuuuure...
Maar je moet er toch niet aan denken dat dat tussen je benen hangt >_>

ufo2230 22-12-2002 22:42

Citaat:

Morgan schreef:

Alsof jongens met schaamhaar geen tijd steken in scheren, al is het je baard!!!!!!!!

very drunk driver 23-12-2002 22:02

maar wil iemand weten waarom schaamhaar dient? (retorische vraag daar hoef ik dus geen antwoord op)

als de man klaarkomt en het komt niet in de vagina komt het in het haar en blijft steken. en kan het alsnog in de vagina terecht komen. als het er niet was heb je een grotere kans dat het weg gaat. dus vond moedertje natuur dat het handig was die rare plukjes haar en heeft ze door de evolutie ze laten blijven.

en ze zeggen dat het ook iets met feromonen te maken heeft maar daar weet ik niks vanaf
:confused:

a new noise 23-12-2002 22:38

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(roos)

Die "laat" je niet groeien, die groeien er vanzelf, en snel ook. En ik ken weinig mensen die elke dag zin hebben om hun bikinilijn te doen om het ten alle tijden perfect glad te hebben.

tis inderdaad goed genoeg als vrouwen het bij/wegwerken. Maar er mogen best een stoppeltjes staan ofzo...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.