![]() |
Metallica en Iron Maiden naar NL
IRON MAIDEN, METALLICA To Team Up For 'Monsters Of Rock' Gig In Holland - Dec. 16, 2002
IRON MAIDEN and METALLICA will team up for a "Monsters of Rock" concert in the Netherlands sometime in June/July 2003, according to the Dutch Aardschok magazine. IRON MAIDEN's new CD is not expected to arrive until later in the year, at which point Steve Harris and co. will embark on a proper European tour in support of the upcoming effort. Both groups have also been confirmed for next year's Roskilde Festival, scheduled to take place Jun. 26-29, 2003 in Roskilde, Denmark. |
godver..... metallica....
is het NOG sneller uitverkocht en Iron Maiden MOET headlinen vind ik :mad: kga denkek niet.... |
ik zou wel heel graag willen!
|
Dat klinkt vooral duur :D
|
zal wel 80 euro kaarten zijn
als et niet te duur is...hehe...ga ik wel |
geld is het probleem bij mij ja....
ik wil best voor Iron maiden betalen.... maar voor Metallica niet bepaald... maar goed, ben ook chagrijnig, trek je maar niets van mij aan hehe |
Oe.. zowel metallica als maiden lijkenen me reden genoeg om te gaan.. nu nog hopen dat de prijs meevalt.
|
hehe ja stond ook al in de aardschok..
als dat waar is ben natuurlijk van de partij :) |
Ik zou Metallica nog wel eens willen zien in mn leven.
|
ik hoef niet zo nodig te gaan.
hoe erg wordt ik vermoord als ik zeg dat Metellica zuigt? Iron maiden is wel ok. |
Ik ga zeker ookal kost het 100 euro
|
Iron Maiden interesseert me niet, en Metallica.. Ach, dat kan alleen maar tegenvallen.
|
Citaat:
|
Ik MOET Metallica een keer zien. Maar:
- het ziet er uit of het duur gaat worden. - ik denk niet dat er iemand mee wil - ik mag niet alleen, dus moet ik nog eens heel erg mijn geld gaan sparen en mensen zoeken. Mocht dat lukken voor de kaartjes uitverkocht zijn, dan ben ik er natuurlijk ook. |
bruutheid
iron maiden :D goed nieuws metallica kan opfokken wat mij betreft |
Citaat:
|
metallica heerscht, ondanks alles :mad:
|
Maiden én Metallica :| hier MOET ik heen.
|
ik hou niet van de muziek, maar ik had al gehoord dat de podium act en de hele uitstraling van metallica wel super goed is, het lijkt me best gaaf om een keer bij te zijn
|
Kun je als het iets van 100 Oiro is niet beter naar "Roskilde, Denmark" gaan?
|
Citaat:
reiskosten zijn nadelig |
UBERGEIL!
zal wel snel uitverkocht en duur zijn, maar het lijkt me heerschen! (ook al zijn ze allebei niet meer wat ze geweest zijn :/) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik wil Arch in het voorprogramma :D |
ik black sabbath.
mooi dat ik ga. |
Jeej, Metallica wou k nog wel minstens 1 keer in me leven zien.. maar of ik er nou heen ga... k zie wel of ik t geld heb..,. en of ik iemand mee kan krijgen.. maar k wil wel graag :)
|
Citaat:
|
daan zei me dat iced earth ook komt :|
|
Citaat:
wordt steeds gekker dan trouwens ;) |
het is een 1 dag hè, ala ozzfest, dus er komen zeker meer bands
|
Citaat:
moet je aan daan vragen ;) |
Eindelijk dan ??
Fuck op, Metallica heerscht! Ondanks alles, ja..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG bruut !
|
Citaat:
|
hihi, Metallica komt naar Werchter, en ook REM
jipieeeeeeeeeeeeeee |
Citaat:
hihi |
zover ik weet staat overal goffertpark nijmegen
|
Citaat:
Kutte is wel dat ze dit jaar weer op werchter staan (heb ze daar in 99 gezien). Kut is het omdat dan die ene dag allemaal metalheads komen alleen voor metallica en die gaan dan alle bands afkraken van UUUUUUUUH Dat is geen metal!!!!. En ik spreek uit ervaring dit was in 99 ook zo. |
Citaat:
|
Metallica is dood.
|
Citaat:
beetje improvisatie is niet slecht. En als je tussen de nummers elke show precies hetzelfde zegt is vrij triest. dingen als WE ARE THE MEN IN BLACK. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze doen juist nog nieuwe dingen, covers jammer voor andere nummers , dingen als MASTERTARIUM!
|
TOUR DATES 2003
June 6-8 TBA Rock Am Ring GERMANY June 6-8 TBA Rock Im Park GERMANY June 13 Heineken Jammin' Festival ITALY June 26 Roskilde Festival DENMARK June 28 Werchter Rock Festival BELGIUM Aug 21 Dublin IRELAND Aug 22 Leeds Festival UK Aug 24 Reading Festival UK More dates to be announced |
"June 28 Werchter Rock Festival BELGIUM"
En daar ga ik dit jaar naartoe :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |