![]() |
ADSL vraagje
voordat ik dit heb gepost heb ik even alles doorgelezen, maar ben niks tegen gekomen over me vraag:
we hebben een adsl extra abbo, dit bied de mogelijkheid om 4 computer er op aangeschakeld te hebben. Dat willen we dus ook, maar een probleem, * we willen niet dat continu een computer maar staat te draaien...is hier een oplossing voor? * als dat niet mogelijk is, wat dan? * computers staan aanzienlijk uitelkaar, draadloos mogelijkheid? * advies...wat we nodig hebben... (heb ook al aan XS4all gevraagt, maar die verwijzen me gezellig door naar een of andere site, waar appaeratuur van 2000 gulden staat...) |
Een Hub lijkt me wel een goede oplossing, kost niet zo heel veel.
|
Citaat:
Citaat:
|
je kan met een basic abonnement ook gewoon 4 of 1000 computers erop aansluiten.. gaat alleen nogal traag, hoe kan Xs4all nou weten hoeveel compters er op aangesloten zijn.
|
Citaat:
Of je moet de adsl tweak gaan uitvoeren. Hang hem dan aan een 10/100mbit hub en alle c kunnen gebruiken. je kunt er veel pc aan hangen. Je hebt nu een nadeel en dat is dat je n onder na(t) en dat houd in dat je mail ophalen wat trager wordt en alsje dan in de adresbalk een ftpsite intikt kom je er niet op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je veranderd alleen softwarematig je modem. |
Citaat:
psies.. ik heb een pentium 166 die 24/7 draaid... |
Citaat:
Niet iets voor leken dus. |
Citaat:
Linke soep IMHO http://forum.scholieren.com/smile.gif [Dit bericht is aangepast door Koen (01-11-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |