![]() |
Playstation2 probleem
Ik heb een Playsation2 gekocht maar als ik hem heb aangesloten geeft hij wel beeld maar heeft het een afwijking, geen kleurafwijking ofzo maar het beeld lijkt opgeschoven. Aan de rechterkant van het tv scherm heb ik 0.75cm zwart beeld terwijl aan de linkerkant het beeld tever naar links is opgeschoven. Het beeld lijkt dus naar links geschoven te zijn. Het ligt niet aan mijn tv want de playstation1 had dit niet, ook ligt het niet aan die rood/wit/geel kabel want toen ik er een ander op aansloot was het probleem er nog. Ik heb het apparaat ook op een andere tv geprobeerd maar daar doet hij hetzelfde. Ik kan met mijn tv het beeld niet aanpassen. Het waren wel allebij 50herz tv's dus zou het kunnen dat hij op een 60 of 100 herz het probleem niet meer heeft. Hij is bij mij niet gevallen ofzo, hij gaf dit probleem altijd al.
Heeft een van jullie een playstation2 en hebben jullie dit probleem ook, of hebben alle playstation2's dit probleem?(wat mij sterk lijkt). Heeft er iemand tips? Alvast bedankt. |
Je mot bij de instellingen (geen spel/DVD drin doen) daar kan je instellen hoe je beeldschermformaat enzo is...(Systeemconfiguratie - Beeldformaat)
als et goed is kan je et zo oplossen..... |
Citaat:
|
Stom mischien, maar wat precies is een RGB kabel? Is dat die kabel met de drie stekkertjes(rood,geel,wit)? Ik gebruik in ieder geval zo'n stekker. Maar als bij mijn playstation1 mijn tv wel gewoon goed beeld geeft ligt het toch niet aan mijn tv? Ik heb mijn ps2 ook op een andere tv aangesloten maar daar was het precies hetzelfde(dat is wel een moderne tv). Ligt het dan waarschijnlijk aan mijn ps2?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt voor je hulp, echt harstikke tof dat je effe de moeite hebt genomen om me te helpen. Thnx!
|
Citaat:
|
Zijn er nog mensen die dit probleem ook hebben?
|
Heb je dat ding aangesloten via RGB? Als dat zo is kun je het beeld naar links of rechts verschuiven op de meeste moderne tv's
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |