![]() |
Aanraders
Welke nieuwe, recent uitgebrachte boeken zijn volgens jullie echte aanraders om in de kerstvakantie te gaan lezen?
Hieronder een lijst van vrij recente en nu populaire boeken (slechts een suggestie hoor): De Cock en de dood van de Helende Meesters - A.C. Baantjer Het aanzien van Claus - Han van Bree De kleine vriend - Donna Tartt Snoecks 2003 - diverse auteurs De verborgen geschiedenis - Donna Tartt Fokke & Sukke komen er niet uit - Reid, Geleijnse & van Tol De larf - Midas Dekkers Het cultureel woordenboek - G.A. Kohnstamm Peter's Zeurkalender 2003 - Peter van Straaten Max & The City - Max Westerman Familieziek - Adriaan van Dis De oesters van Nam Kee - Kees van Beijnum Geheel de uwe - Connie Palmen De stad van de wilde goden - Isabel Allende Bezeten van mij - Nicci French Het geheugenspel - Nicci French De bewoonde wereld - Nicci French Dagboek van een nanny - Emma McLaughlin & Nicola Kraus Witte oleander - Janet Fitch De zonnewijzer - Maarten 't Hart About a boy - Nick Hornby God's Gym - Leon de Winter Een perfecte glimlach - Jacqui Lofthouse Het dossier - John Grisham Paula - Isabel Allende Heb mij lief - Josie Lloyd & Emlyn Rees Blijf bij mij - Josie Lloyd & Emlyn Rees Een vuurplaats in steen - Jean M. Auel Dertig - Mart Smeets Het boek met alle antwoorden - Carol Bolt Het leukste jaar uit de geschiedenis van de mensheid - Ronald Giphart At your service - Pim Fortuyn De puinhopen van acht jaar Paars - Pim Fortuyn De verweesde samenleving - Pim Fortuyn Het fenomeen Fortuyn - diverse auteurs Op pad met Pim - Marcel van Roosmalen Poes - Midas Dekkers Het beste van Bommel - Marten Toonder Was ik in vredesnaam maar thuisgebleven - Roger Rapoport De Cock en moord op bestelling - A.C. Baantjer De Cock en de blijde Bacchus - A.C. Baantjer Geheime kamers - Jeroen Brouwers De ontdekking van de hemel - Harry Mulisch Het seksuele leven van Catherine M. - Catherine Millet Meneer als ik u zie heb ik zo'n zin in ruzie - Yvonne Kroonenberg Het dagboek van Bridget Jones - Helen Fielding Bridget Jones, het nieuwe dagboek - Helen Fielding Iedereen is in de war - Youp van 't Hek 166 x Youp - Youp van 't Hek Harry Potter & de Steen der Wijzen - J.K. Rowling Harry Potter & de Geheime Kamer - J.K. Rowling |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder ga ik zelf nog deel 3, 4 en 5 (als ik 5 kan krijgen tenminste) van de oorlog van de grote scheuring (Raymond E. Feist) lezen. |
At your service - Pim Fortuyn
De puinhopen van acht jaar Paars - Pim Fortuyn De verweesde samenleving - Pim Fortuyn Het fenomeen Fortuyn - diverse auteurs dit lijken me nou niet boeken die je in je kerstvakantie moet lezen... Dingen van Giphart zijn leuk/makkelijk vermaak, dus echt iets voor vakantie |
moederkruit -Carry Slee
Dochter van Eva (vervolg op moederkruit) -Carry Slee Leest lekker snel.. en is heel leuk geschreven. |
* In de ban van de ring :)
(volgens mij behoor ik tot de weinigen die het boek nog niet gelezen heeft, ik ben nu bezig in deel 2) * Russisch Blauw, Rascha Peper (goed, goed, goed! :eek: ) |
Citaat:
Citaat:
als kerstcadeautje voor mijn moeder gekocht) Maar dit is haar tweede boek en haar debuut kwam 10 jaar terug uit. Dus ze heeft hier veerl tijd in gestoken, dus het moet wel een goed boek zijn. Daarnaast heeft de schrijfster een "relatie" gehad met Bret Easton Ellis. De schrijver van American Psycho. Dus kortom Donna Tart lijkt me wel een interessant persoon. En haar boeken zullen ook wel oké zijn... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga Mank van Herman Brusselmans lezen.
|
dezen lijken me het interresants, maar eigenlijk zat er nix bij waar ik echt van zeg 'dat lijkt me nou helemaal geweldig'
Citaat:
De ontdekking van de hemel - Harry Mulisch heb ik gelezen, op zich een aardig boek als je ertegen kan dat mulisch ontzettend op zichzelf geilt en graag wil pronken met zijn kennis verder zou ik eens kijken in de topic 'welk boek hefet op jou indruk gemaakt' (of iets dergelijks) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |