![]() |
verliefdheid is een spijtig feit
ik hier zij daar
verliefd maakt me gek t duurt een tijd voor ik bedaar ook al zie je me niet staan diep in me hart kan ik je niet laten gaan t is over en voorbij ik voel me triest maar jij bent blij nix is zo mooi als een paar een verliefd stel op de bank daar wie de eerste 3 stukken herkend in zichzelf brand maar los!! :p |
Ik herken het niet echt
en het spreekt me ook niet echt aan ik vind de eerste 3 delen erg cliche en erg simpel de zin : verliefd maakt me gek, vind ik een btje vreemd!? en ook: ik voel me triest maar jij bent blij? beetje simpel, en ik vraag me af of dat zo makkelijk is, zou wel erg bruut zijn de gedachte van het laatste stukje vind ik wel weer leuk, over een verliefd stel op de bank dat is idd heel mooi |
Beetjuh simpel in elkaar gezet, maar op zich wel grappig. (y) / (n) . :o .
Geen herkenning o.i.d. . Laatste strofe vind ik wel :cool: . :) |
tja ben blij met de reacties en idd beetje cliche maar toch :p
|
Citaat:
Misschien wel fijn om op te letten naar de toekomst toe, en neeeeeen dit ga ik nog niet verwijderen :) |
Ik vind het qua ritme en vorm slecht in elkaar steken. Zo jammer, want er zit een leuke speelzigheid in!.
Bv. Die 1e strofe; Ik hier, zij daar Verliefdheid maakt me gek 't duurt een tijd voor ik bedaar.......>is het ritme al weer wat beter> al eindig je wel 2x op daar, vind ik persoonlijk minder. Tja en de rest...probeer dat ritme er eens in te krijgen. Wat betreft de verwoording, niet echt bepaald een geweldig woordgebruik, alhoewel je het toch ook wel op een redelijke aparte manier beschrijft. De laatste strofe, weer dat woordje "daar">>probeer 's wat andere/ verschillende woorden te gebruiken. |
liefde is iets wat je op de meest prachtige manieren in woorden om kan zetten. Het is een gevoel die zich zo zwaar laat wegen dat je het wel van je af moet schrijven. Ik denk dat je in dat opzicht echt een stuk meer had kunnen melden. Je hebt het (sluit me aan bij Iotje) veel te simpel verwoordt. En daardoor valt de orginele, of in ieder geval, niet vaak gebruikte structuur ook weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |