![]() |
dit stuurde mijn leraar engels mij!?!?!?!?!?!?!?!
ik moest twee brieven versturen via de mail met een attachement, maar bij de eerste poging mislukte dat een beetje. daarom probeerde ik het nog een keer en zei ik sorry voor mijn geklungel. dit kreeg ik terug:
onderwerp: don't worry, your emails are always welcome... datum: Sat, 14 Dec 2002 02:05:25 -0800 (PST) my dear miss wise witch, kebsontvanguh... C U on Monday (I hope ...) J P.S. say this as fast as you can, reggie: Which witch wished which wicked wish? :eek: :eek: :confused: :confused: :eek: :confused: :( :( |
EEEEEEEEEEK! Hehe, nou jah, ik zal eens opletten tijdens de lessen, ok?
xxx Hakkie :eek: |
Citaat:
|
Wie is J.?!
|
Citaat:
ik ga nu geen namen noemen, is wel heel lullig |
Citaat:
Maar wat wil je nu precies weten? |
Hoe oud is je leraar? Is het niet gewoon een grapje van zijn zoontje/ broertje?
Over je sig. Ik houd van je mijn dwerg :confused: |
Citaat:
|
Beetje vreemde leraar... :D
|
Kan ook zijn dat ie gewoon grappig probeert te zijn.
Ik zou niet overal iets achter zoeken....... |
Citaat:
|
Zijn lereraren niet altijd grappig dan :rolleyes:
|
nog even de kat uit de boom kijken :o
laat weten hoe het afloopt enzo :) |
Kinky! :d
|
ok, hij is nog dertig denk k en hij is nog single. verder is dit niet enige keer dat hij zoiets doet en ik ben ook niet de enige waarbij hij het doet....
|
Citaat:
Verder zou ik er niets achter zoeken. Het is gewoon een ietwat vreemde bevestiging van het feit dat hij je bestanden ontvangen heeft. |
Ik heb ook een paar keer met een aantal leraren gemaild, om een paar dingetjes op te lossen etc.. Een daarvan reageerde, naar mijn mening, ook wat raar.. Maar ach, gewoon niets van aantrekken... Hij lijkt me overigens vrij jong, gezien zijn taalgebruik, klopt dat? Waarschijnlijk probeert hij gewoon wat 'cool' ofzo te doen.. Deed mijn leraar Engels ook, heel 'vriendelijk' zeg maar, terwijl dat soms wel eens verkeerd overkomt...
|
ik vind het wel een grappig mailtje :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd..
mensen zoeken er echt te gauw iets achter. |
Citaat:
|
ok mensen, ik zal maar even zeggen: ik zie wel. het kan best dat ik spoken zie, maar toch ben ik niet de enige die dit vindt. naja, wel bedankt voor uw reacties.
ciao |
Ach meid, die man zit maar gewoon met je te dollen, hoor. Hij probeert expres op een overdreven manier een beetje 'cool' te doen om jou bij de neus te nemen ofzo. Ik zou er echt niets achterzoeken, hoor.
Ripper |
hehe, ik vodn het wel grappig toen ik het las, jullie concusies verbaasten me een beetje..
Niets achterzoeken, volgens mij! |
hehe, cool :p
|
melody:
ik zou hier niks achter zoeken hoor... hij maakt gewoon een grapje om je e-mailadres, en die I hope van in de les is waarschijnlijk dat ie niet wil dat je spijbelt..en dat Which witch wished which wicked wish is een bekend engels woordgrapje... waarschijnlijk ook terugslaand op je email |
Citaat:
|
hoop dat het nog een jonge ongetrouwde vent is anders JAKKES!!!!!!!!! :eek:
|
Citaat:
Want meestal slaan dit soort "domme mailtjes" op virussen. Maar het is wel toevallig dan dat het over hetzelfde gaat maar het kan zijn. |
Citaat:
Doeixxx |
Citaat:
Maar als alleen jij en dat kaboutermeisje het gekregen hebben is het geen virus mailtje maar dan zou ik het mailtje serieus nemen. Maar wat in dat mailtje staat klopt allemaal?? dat jullie les hebben van hem op maandag?? Als je dit niet lekker zit moet je eens naar een vertrouwenspersoon gaan op school of zou dat niet helpen of er met je ouders over hebben?? |
Citaat:
Dat is een leraar Engels, denk ik. :o :D Ik vermoed dat 'ie dronken was... ;) :D ROFLMAO :D |
Ik denk nit dat je je erg zzorgen hoeft te maken..... Ik vind ht mailtje een beetje aan de linke kant, maar nog lang niet genoeg om concliusies te trekken. Welke leraar hoopt nou niet dat als zijn leerlingen komen? en dear is in het engels heel normaal.
Ik zou je geen zorgen maken, waarschijnlijk gewoon een leraar die hoopt dat je maandag wat braver bent.. ;) (ik weet natuurlijk niet hoe je verder met hem omgaat heh!) LOVE, PEACE |
Hmm ik vind het wel komisch eigenlijk.. :rolleyes:
Misschien een beetje wannabe populaire leraar, typische lerarenhumor, is hij normaal nooit vreemd bezig? Ik zal me er ook niet al te druk over maken, misschien was hij inderdaad aangeschoten of moe of weet ik veel :) |
de meest simpele oplossing voor dit probleem lijkt mij de leraar vragen wat hij er mee bedoelde. Lijkt me logish toch? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |