![]() |
Creatine serum.
Heeft iemand hier al van gehoord?
De producent zegt dat het 100% creatine in vloeibare vorm is en het oraal moet worden ingenomen. Maar het is nog niet bewezen dat het werkt, dus heeft iemand het al gebruikt? |
Waar ist voor?
|
Hola..sorry, vergete te zegge!
Creatine dient voor langer te kunnen fitnesses. Het geeft meer kracht aan de spieren en ze zeggen op de website dat ge er vlugger spieren mee ontwikkelt...maare, tis ni zoiets als steroiden ofzo...! Ik weet ni of URL's posten hie rmag maar bezoek anders eens www.creatine.com [Dit bericht is aangepast door Jeronimo (14-03-2002).] |
lijkt me niet gezond. Op het moment dat je lichaam moe is, geeft het dat aan. Het is heel ongezond om dan middelen in te nemen die ervoor zorgen dat je de signalen van je eigen lichaam niet meer voelt. Volgens mij maak je je hele lichaam kapot zo. Als je lichaam moe is, moet je gewoon stoppen, en de volgende dag weer gaan. Zo kun je vanzelf steeds langer fitnissen....
|
Citaat:
't lijkt me idd niet goed voor je lichaam. |
Het is ni verboden door de commissie van de Olympische Spelen...men dokter zegt dat het ni zo goed voor het hart is omdat je er vlugger spieren van krijgt!
|
Citaat:
|
Ja...tleek gewoon een vlugge manier om spiere te ontwikkelen!
Bedankt voor je goeie raad! |
Citaat:
Het zorgt er alleen voor dat je meer uithoudingsvermogen krijgt, waardoor je langer kunt doortrainen. En daar KAN je meer spierkracht van krijgen. |
anabolen, steroiden lijkt het daarop ofzo?
|
Citaat:
Ja...dat wist ik. Maar je gaat gemakelijker spieren ontwikkelen doordat je een groter uithoudings vermogen hebt en doordat er veel eiwitten inzitten! |
Het poeder is slecht voor de nieren en dehydrateerd. Ik wou dus het serum vast krijgen...maar dat vind je dus nergens...dus het maakt niet uit!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |