![]() |
Pfeiffer voor de 2e keer?
Zijn dr hier toevallig mensen, die al 2x pfeiffer hebben gehad? dit kan namelijk heel af en toe voorkomen. Ik heb het ook al is eerder gehad en ik moet me nou weer laten testen. En het zal wel weer iets voor mij zijn om het nog een x te hebben, want ik heb nl. altijd wat. Dus ik was ff benieuwd of hier nog mensen zijn die het ook 2x gehad hebben?
|
Volgens mij kan je geen Pfeiffer 2x krijgen.(weet dit wel zeker) Als je het eenmaal hebt gehad zit het voor altijd in je bloed. Mischien dat je nog steeds last van de nasleep hebt.
|
2x Pfeiffer kan idd niet, je kunt wel een broertje of zusje er van krijgen daarna. Mail of add anders ekki (fb) even, die weet er vrij veel van.
|
Citaat:
|
ut kan niet. Het kan gewoonweg niet.
Net zoals je geen 2 x waterpokken kan krijgen. Ik krijg heel veel mee met ouders als huisarts http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Mijn vader kent iemand die het 2x gehad heeft en mijn huisarts zegt dat het wel kan, het komt alleen heel weinig voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lees voor meer info: http://maaike.endoria.net/pfeiffer.html |
Heej,
Nou... Blijft wel volhouden dattut kan hé?!?! Heeft het nog wel zin om je te zeggen dat het eigenlijk niet kan??? Idd. wat al gezegd is, je kan een zusje of broertje hebben. Maar écht pfeiffer?? Je lichaam wordt immuun voor de ziekte zodra je het hebt gehad... Kus Juul |
Na de 1e keer Pfeiffer wordt je eigenlijk gewoon resistent en kan je het niet krijgen. Maar in sommige gevallen is dat niet genoeg, of raak je de resistentie kwijt. Maar dit gebeurt zeer weinig... It's as simple as that.
|
kheb ook pfeiffer gehad, bij mij duurde het gelukkig maar 3 weken.. maar volgens de dokter kan ik het nu nie meer krijgen..
|
ik zou het echt niet trekken om pfeiffer te hebben... veelste druk met trainen enzo...
|
hai, ja je kan het wel voor de tweede keer krijgen want ik heb het nu ook voor de tweede keer en me moeder die heeft het ook 2 keer gehad en die heeft trouwens nu ME erg vervelend allemaal!!!
succes er mee kuzz monique |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |