![]() |
Raad het nummer!
Oke, jullie moeten raden welk nummer 't is.
Ik zal beginnen. Bas: Code:
G|-----------------------------------------------| (Gewone gitaar) Code:
E--5--------7-------\-3--------5--------7--------7---------7--------5--------5------| |
Ik heb geen idee welke die van jou is eigelijk.
|
Aha, die band met de K*T zanger. Tja.. Daar luister ik niet naar :).
Oke de volgende: Code:
G:-------------------------------------| |
"The Offsprig - Meaning of Life" :)
Niemand wil mee doen met dit spelletje. Tsssk. |
Jup. :)
Oke, de volgende, een makkelijke: Code:
intro |
Ik heb geen idee. 't Moet trouwens zoiezo een wonder zijn wil ik een liedje herkennen.
Kun jij trouwens NOFX - The Decline bassen? |
elek. gitaar
-----------33--------------------------------------- -33-----------------00--------11----------------- -----002-----002-----002--------22--0--------- ----------------------------------------------------- ----------------------------------------------------- ----------------------------------------------------- bass -0000-3333-777-5-5-3-5 ------------------------------- ------------------------------- ------------------------------- een simpele voor elek gitaar ---7777--6666-9999-12121212-------------------------------- ---7777--6666-9999-12121212-------------------------------- ---7777--6666-9999-12121212-------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- best gaaf topic dit :) |
Citaat:
heb nu alleen geen zin m'n gitaar te halen ;) |
mjah koel, alleen jammer dat ik zo muzikaal ben als een achterdeur en hier dus geen fuk van snap :confused:
maarre, hip idee dat wel :D |
---4343-1212-4343210------------------------------
|
Voor de luie mensen die geen gitaar willen pakken. Je kan 't ook luisteren met "Guitar Pro 3" (staat op KaZaA). Maar dat is niet echt leuk ofzo.
|
Code:
|-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| |
En deze;
Code:
|-------------------------------------------------------------------------------------| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |